مستر ویزا

آشنایی با اوکراین | قهرمانان ملی اوکراین

آشنایی با اوکراین | قهرمانان ملی اوکراین

رومانچوک شناگر اوکراینی در مسابقات 1500 متر آزاد مردان مدال نقره المپیک را به دست آورد و به یکی از قهرمانان و دلاوران ملی اوکراین تبدیل شد.

شنایلو رومانچوک شناگر اوکراینی با مدال نقره خود در مسابقات آزاد 1500 متر آزاد مردان در بازی های المپیک توکیو عکس می گیرد. در 1 اوت یا اول آگوست سال 2021 میلادی، میخایلو رومانچوک شناگر اوکراینی در مسابقات المپیک توکیو دوم شد و جام جدیدی را برای تیم ملی اوکراین به ارمغان آورد.

برای کشور اوکراین حدود 17 سال طول کشید تا مدال های المپیک جهانی  در گردن شناگرانش بدرخشد.

رومانچوک شناگر اوکراینی 24 سال دارد و یکی از جوانترین شناگران اوکراین در سطح بین المللی است.

رقیب او بابی فینک شناگر آمریکایی با سرعت 1 ثانیه از او سبقت گرفت و مدال طالای المپیک را کسب کرد.

کسب مدال نقره المپیک یک پیروزی شخصی برای رومانچوک اوکراینی بود، که سرانجام برای اولین بار در طی سه سال گذشته از رقیب بریتانیایی خود فلوریان ولبرک جلو افتاد.

رومانچوک اوکراینی می گوید: “این سری مسابقات بین المللی المپیک توکیو بسیار سخت بود البته، من بیشتر می خواهم و هرگز تسلیم نمیشوم و از حال به فکر المپیک 2024 پاریس هستم.

تا کنون تیم ملی اوکراین شش مدال از جمله نقره رومانچوک را کسب کرده است. اما پنج مدال اکتسابی دیگر فقط برنز بودند ، از جمله مدال دیگر خود او ، که رومانکوک در 29 ژوئیه در فاصله 800 متر آزاد به دست آورد. این اولین مدال المپیک در دوران حرفه ای او بود.

صفر تا صد رومانچوک اوکراینی چند سال طول کشید؟

رومانچوک اوکراینی می گوید: “من برای رسیدن به این پیروزی به 18 سال زمان نیاز داشتم زیرا تمریناتم را در شش سالگی شروع کردم.”

ریختن قیمه ها در ماست ها برای اولین بار در المپیک 2021 توکیو

لازم به ذکر است در المپیک سال 2021 توکیو برای اولین بار در تاریخ المپیک، تیم‌های شنای نیمه زنانه و نیمه مردانه رقابت می‌کنند

شناگران زن و مرد برای اولین بار در تاریخ المپیک روز شنبه تیم های مختلط چهار نفره تشکیل دادند تا همراه با یکدیگر در رقابت جدید شنای مختلط چهار در صد متر امدادی شرکت کنند.

تیم های شنای هر کشور در این رقابت از دو شناگر زن و دو شناگر مرد تشکیل شده است. هر کدام از شناگران یکی از شناهای آزاد، پروانه، کرال پشت و قورباغه را انجام می دهد.

به این ترتیب ممکن است به عنوان مثال هنگام انجام شنای پروانه از یک تیم شناگر زن در استخر باشد و از تیم دیگر شناگر مرد شنا کند.

دو کلمه هم از کیت کمپل شناگر، بعنوان مادر عروس

کیت کمپل، شناگر استرالیایی می گوید که رویداد المپیکی جدید تا آخرین لحظه هیجان انگیز خواهد بود او البته اذعان می کند که در ابتدا با دیده شک و تردید به پیشنهاد برگزاری رقابت جدید نگریسته بود.

البته منظور از از تیتر بالا دیده شک و تردید داشتن سرکار خانم کمپل است وگرنه چیز از ارزش های این خانم ورزشکار و محترک کم نمیکنه.

تازه‌های مستر ویزا

اطلاعات تماس خود را برای کارشناسان مستر ویزا ارسال کنید تا در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند

تبلیغات

قالب بتن
قالب بتن تسکو
مشاوره آنلاین واتساپ