مستر ویزا

در چه صورت کارت اقامت اسپانیا باطل می‌شود

اسپانیا

طبق قوانین اسپانیا وقتی شما اقامت در اسپانیا را می‌گیرد باید ۶ ماه در سال در آنجا بمانید. اگر می‌خواهید کمتر از ۶ ماه در سال اینجا زندگی کنید باید از طریق خرید ملک ۵۰۰ هزار یورو به بالا (گلدن ویزا) اقدام کنید و ۳ ماه قبل از اینکه کارت اقامت‌تان تمام شود کارت جدید برای خود بگیرید. شرکت‌هایی هستند که کارهای اداری شما را انجام می‌دهند مثل تمدید گواهینامه، رانندگی،حسابداری و …..

برای مثال، برای تمدید کارت اقامت بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ یورو از شما دریافت می‌کنند و خودشان برای شما اقدام می‌کنند. به این صورت دیگر لزومی ندارد که شما وقتتان را تلف کنید و به اداره بروید. اقدام برای سرمایه گذاری و اقامت در اسپانیا به دو روش امکان پذیر است:

۱- خرید یک ملک بصورت نقد حداقل قیمت از پانصد هزار یورو + ۱۶٪ مخارج محضر (۵%) و مالیات (۱۰%) و ۱% وکیل حداقل برای مدت ۵ سال باید صاحب این مسکن باشید.

برای خرید ملک در اسپانیا لازم نیست حتما وکیل بگیرید البته بهتر است که این کار را انجام دهید. در مورد مخارج محضر و وکالت، در بعضی شهرها و محضرها هزینه فرق دارد ممکن است که برخی از آنها ۳ درصد سهم بگیرند اما ما پیشنهاد می‌کنیم شما روی ۵ درصد حساب کنید تا از بروز مشکل در امان باشید. کنگره‌ای در اسپانیا قانون برای ویزا املاک یا ویزای طلایی را در ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۳ تایید کرد. این می‌تواند هر نوع ملکی اعم از خانه، تجاری، زمین و یا ترکیبی باشد. لزومی ندارد که حتما ۶ ماه در سال در اسپانیا زندگی کنید اما برای داشتن تابعیت اسپانیایی، باید حتما ۱۸۳ روز در سال به مدت حداقل ۱۰ سال در اسپانیا زندگی کرده باشید.

۲- احداث یک شرکت و یا مغازه با مالیات ۲۱٪ می‌باشد که باید فعال باشد و حداقل دو کارمند اسپانیایی در آن استخدام باشند.

کارت اقامت اسپانیا

اقدام برای اقامت در اسپانیا از طریق احداث یک مغازه باید مورد تایید دولت اسپانیا باشد. فقط با ثبت یک شرکت در اسپانیا نمی‌توانید اقامت اسپانیا را دریافت کنید، حداقل برای مدت ۵ سال باید مالک این مغازه یا شرکت باشید.

کارت اقامت در اسپانیا برای اولین بار یک سال اعتبار دارد.
سپس برای ۲ سال تمدید می‌شود.
دوباره برای ۲ سال تمدید خواهد شد.
سپس برای ۵ سال دیگر تمدید خواهد شد.
پس از دریافت کارت اقامت ۵ ساله متقاضی باید حتما به مدت ده ماه در سال در اسپانیا زندگی کند.
برای تمدید کارت اقامت مدارک مالیاتی مالی و فعالیت مغازه لازم می‌باشد.
پس از ده سال اقامت می‌توانید برای ملیت بودن اسپانیا اقدام کنید.

بعد از گرفتن شماره پرونده برای درخواست اقامت از سفارت اسپانیا مدت زمان درافت ویزای اقامت ۳ ماه خواهد بود.

برای دریافت اطلاعات از طرف سفارت اسپانیا وقتی با کارمندان به زبان فارسی صحبت می‌کنید برای تایید یک شرکت و یا یک قانون شما می‌توانید تمام اطلاعات را از این کارمندان بصورت یک نامه دریافت کنید این اطلاعات باید مورد تایید سفارت اسپانیا و با نام کنسول اسپانیایی باشد.

به دلایلی زیر کارت اقامت اسپانیا ممکن است باطل شود:

۱- بدهی مالیاتی به دولت
۲- زندگی کردن بیش از ۶ ماه بیرون از اسپانیا
۳- مشکل داشتن با پلیس
۴- تمدید نکردن کارت اقامت بعد از ۳ ماه
۵- انجام فعالیت با کارت اقامت فاقد پروانه کار
۶- اقدام با مدارک جعلی

برای هر کاری از تجربه کارشناسان متخصص و مجرب بهره ببرید مخصوصا برای خرید خانه در خارج از کشور.

این نکته را بخاطر داشته باشید که هیچ شخصی وکیلی و یا حتی سفارت اسپانیا در ایران نمی‌تواند ضامن ویزا و یا اقامت اسپانیا باشد. زیرا یک سری از اموری فقط باید از طریق وزارت امور خارجه، وزارت کار و مهاجرت و همچنین وزارت کشور اسپانیا مورد تایید قرار بگیرد.
متقاضی پس از دریافت کارت اقامت باید ۶ ماه در سال در اسپانیا زندگی نماید.

تازه‌های مستر ویزا

اطلاعات تماس خود را برای کارشناسان مستر ویزا ارسال کنید تا در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند

تبلیغات

قالب بتن
قالب بتن تسکو
مشاوره آنلاین واتساپ