مستر ویزا

ارزانترین شهر اسپانیا برای زندگی

ارزانترین شهر اسپانیا

اسپانیا با داشتن یک سبک زندگی عالی، شهرهای مقرون به صرفه و تعداد زیادی شغل‌های آموزشی، یکی از محبوب‌ترین کشورها برای افرادی است که می‌خواهند در خارج از کشور زندگی کنند. مادرید و بارسلونا هر دو مقصد بسیار محبوبی هستند، گرچه قیمت آنها به اندازه سایر شهرهای مهم اروپا یا آمریکای شمالی نیست اما طبق استانداردهای اسپانیا کمی گران هستند. در این مقاله ارزانترین شهر برای زندگی در اسپانیا آورده شده است که دارای کیفیت بالای زندگی با مجموعه‌ای از چیزهایی است که می‌توانید در اوقات فراغت ببینید و انجام دهید. هزینه‌های مربوط به زندگی از فردی به فرد دیگر متفاوت است زیرا سبک زندگی افراد مختلف با یکدیگر تمایز دارد.

ارزانترین شهر اسپانیا

والنسیا

والنسیا برای افرادی مناسب است که به دنبال یک تجربه بزرگ شهری هستند اما دوست ندارند هر ماه چند صد یورو بیشتر برای زندگی در مادرید یا بارسلونا پرداخت کنند. والنسیا با حدود 800000 نفر جمعیت، سومین شهر بزرگ اسپانیا محسوب می‌شود و از برخی جهات شبیه به بارسلونا است و‌ با جشن‌های معروف Falles در این شهر به اوج خود می‌رسد. با وجود اینکه بسیاری از افراد معتقدند که والنسیا زیر سایه بارسلونا و مادرید رشد کرده است اما این شهر منعکس کننده فرهنگ غنی اسپانیایی است. این مکان همچنین به عنوان زادگاه پائلا و به طور کلی مقصد عالی برای دوستداران آشپزی است، غذاهای والنسیایی به طور گسترده‌ای برتر از دو شهر بزرگ اسپانیا هستند. فستیوال‌های متعددی مانند Las Fallas De Valencia و یا Benicassim Festival در این شهر برگزار می‌شوند و‌ هر آنچه را که یک شهر می‌تواند به ساکنان خود ارائه دهد – زیرساخت‌ها، امکانات، رویدادهای فرهنگی، سرگرمی‌ها و زندگی شبانه شگفت انگیز- را دارد. زندگی در والنسیا بسیار راحت است زیرا شهری نسبتاً کم حجم است و در آن یک شبکه حمل و نقل عالی وجود دارد. حمل و نقل عمومی عالی است و مدارس عالی محلی و بین المللی وجود دارد. این شهر دارای فرودگاه بین المللی شخصی است.

والنسیا ارزانترین شهر اسپانیا

سویل

سویل ارزانترین شهر اسپانیا برای زندگی و مرکز بخش خودمختار اندلس و استان سویا در کشور اسپانیا است که در کل ارزانترین شهر اسپانیا برای زندگی محسوب می‌شود. این شهر یک شهر پرشور با سرعت و سبک زندگی کمی متفاوت در مقایسه با سایر مناطق در ایبریا است و تا حد زیادی در ماه‌های تابستان با گرمای شدیدی روبرو است. در این زمان از سال، سویل اغلب در ساعات روز خلوت است و بسیاری از خیابان‌ها و میادین زیبا بعد از ساعت 10:00 شب شلوغ می‌شوند (زمانی که مردم برای خرید، غذا خوردن و نوشیدن بیرون می‌روند). زندگی شبانه این شهر از اواخر بهار تا اوایل پاییز با بسیاری از بارها و کلوپ‌های شبانه در فضای باز به اوج خود می‌رسد که با زندگی، رقص و موسیقی سرگرم می‌شوند. جشن‌ها و موکب‌های عید پاک سویل و Feria de Abril بزرگترین تاریخ در تقویم فرهنگی اسپانیا هستند و در طول سال نمایشگاه‌های فلامنکو، جشنواره‌های موسیقی و بازارهای غذایی بسیار زیادی در این شهر برپا می‌شود. سویل با اجاره‌های مقرون به صرفه، اندازه قابل کنترل و چرخه گسترده‌ای که امکان زندگی ارزان و آسان را برای شما فراهم می‌کند گزینه‌ای عالی برای افرادی است که به دنبال یک تجربه معتبر خوب در اسپانیا هستند.

گرانادا

گرانادا در 250 کیلومتری شرق سویل است و ممکن است گزینه مناسب‌تری برای کسانی باشد که شهرهای کوچکتر یا خنک‌تر را ترجیح می‌دهند. این شهر از تاریخ بسیار غنی برخوردار است، همین امر آن را به یکی از مهم‌ترین شهرهای اسپانیا تبدیل کرده است. گرانادا مطمئناً یکی از جذاب‌ترین شهرهای اروپا محسوب می‌شود و همچنین دارای فضای کاملاً منحصر به فردی است که محل تلاقی فرهنگ غرب و شرق، رقص فلامینگو، جیپسی‌ها، ساز و موسیقی، جاذبه‌های طبیعی، معماری عربی و زندگی پرتکاپوی شبانه است. هنگامی که مسیر معمولی گردشگری را انجام دادید ممکن است گرانادا از نظر سرگرمی به اندازه والنسیا یا سویل چیزی برای ارائه نداشته باشد اما گزینه‌های بسیار خوبی برای خارج شدن از شهر در اوقات فراغت شما وجود دارد. رشته کوه سیرا نوادا که درست از خارج از شهر شروع می‌شود، مجموعه‌ای از گزینه‌های پیاده روی را برای شما فراهم می‌کند در حالی که حتی می‌توانید در زمستان در دامنه‌های آن اسکی سواری کنید. گرانادا با وجود موقعیت کوهستانی خود، تنها یک ساعت با ساحل فاصله دارد و استان گرانادا محل سواحل آرام و زیبا است.

گرانادا ارزانترین شهر اسپانیا

آلیکانته

اگر تصمیم دارید در ساحل زندگی کنید و می‌خواهید به راحتی به سواحل عالی بروید آلیکانته یک گزینه عالی است. در حالی که این شهر نسبتاً کوچک است به عنوان دروازه ورودی به کاستا بلانکا محسوب می‌شود. آلیکانته دارای پنجمین فرودگاه پر رفت و آمد در اسپانیا است (با تعداد بیشتری پرواز هوایی نسبت به شهرهای بزرگتر مانند والنسیا و سویل به عنوان مثال)، این باعث می‌شود که هم دسترسی خوبی داشته باشد و هم پایگاه خوبی برای افرادی باشد که می‌خواهند زندگی در سواحل اسپانیا را با استراحت‌های کوتاه مدت و سفر به سایر مناطق اروپا ترکیب کند. Costa Blanca با داشتن جوامع وسیع، مهاجران بسیاری دارد اما خود آلیکانته هنوز عطر و بوی اسپانیایی دارد و از بهترین سواحل شهری در تمام اسپانیا می‌باشد. شبکه تراموا امکان جابجایی و ارتباط بین مرکز شهر، بندر و ساحل را کاملاً آسان می‌کند. به طور کلی کیفیت زندگی در شهر آلیکانته بسیار بالا است. همچنین شاخص قدرت خرید مردم در این شهر، متوسط و شاخص امنیت در شهر آلیکانته، بالا است. شاخص مراقبت‌های درمانی نیز بسیار بالا و شاخص آلودگی هوا پایین است.

لاکرونیا

از جمله معروف‌ترین شهرهای اسپانیا، شهر لاکرونیا می‌باشد که به عنوان La Coruña و کورونا نیز شناخته شده است. اگر می‌خواهید در جایی به دور از محبوب‌ترین مقصد اسپانیا با بازدید کنندگان بین المللی زندگی کنید، رفتن به شمال غربی اسپانیا را در نظر بگیرید. این منطقه مسلماً بهترین آب و هوای ایبریا را دارد و دارای برخی مناظر کاملا خیره کننده با سواحل ناهموار و خلیج‌های زیبا و جذاب است. این شهر پایتخت استان کرونیا است و به عنوان یکی از جذاب‌ترین شهرهای اسپانیا شناخته می‌شود. لاکرونیا یک شهر ساحلی جمع و جور است که دارای ساحلی واقع در مرکز است رابطه با دریا بخشی جدایی ناپذیر از تاریخ و فرهنگ گالیسیایی است و هرچه زمان بیشتری را در آنجا سپری کنید بیشتر هویت این منطقه را درک خواهید کرد. اگر به دنبال یک شهر مقرون به صرفه و کمی متفاوت هستید لاکرونیا قابل تأمل است. نماد معروف شهر لاکرونیا، برج هرکول می‌باشد که همچنین یکی از میراث‌های ثبت شده در سازمان جهانی یونسکو و از جمله جذابیت‌های این شهر است.

منبع: cheapest cities to live in spain

تازه‌های مستر ویزا

اطلاعات تماس خود را برای کارشناسان مستر ویزا ارسال کنید تا در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند

تبلیغات

قالب بتن
قالب بتن تسکو
مشاوره آنلاین واتساپ