مستر ویزا

اقامت اسپانیا از طریق سرمایه گذاری در خرید ملک و روش تمکن مالی

اقامت اسپانیا

گلدن ویزای اسپانیا سریع‌ترین مسیر و راحت‌ترین گزینه برای اقامت در قلمرو اسپانیا می‌باشد. شما تنها باید در کشور اسپانیا سرمایه گذاری کنید و به همین دلیل این ویزا مورد پسند شما خواهد بود. طرح و گزینه گلدن ویزا به منظور ارتقا و توسعه اقتصاد کشور اسپانیا، ایجاد و حمایت از شغل‌های جدید و جذب نیروهای با استعداد ارائه شد. این طرح راه خوبی برای اخذ اقامت اسپانیا می‌باشد. مهاجرت به هر کشوری قوانین خاص خود را دارد، بنابراین برای انتخابی آگاهانه با مشاورین مستر ویزا تماس گرفته و از اطلاعات به روز این کشور آگاهی پیدا کنید. مشاوران ما در زمینه راه اندازی بیزینس و خرید فرانچایزهای بین المللی، ثبت شرکت در اسپانیا، خرید ملک و سرمایه گذاری، مارکتینگ و برندسازی، مهاجرت تحصیلی، صادرات موفق و خدمات پس از ورود در اسپانیا شما را به بهترین شکل راهنمایی می‌کنند. اما قبل از مهاجرت به اسپانیا بهتر است درباره ویزای سرمایه گذاری در اسپانیا اطلاعاتی کسب کنید:

گلدن ویزا چیست؟
برنامه گلدن ویزا نوعی اقامت است که برای کلیه شهروندان خارج از اتحادیه اروپا ایجاد شده است. این ویزا برای افرادی صادر می‌شود که می‌خواهند به سرزمین اسپانیا مهاجرت کنند و در این کشور سرمایه گذاری قابل توجهی داشته باشند. بیشتر مجوزهای اقامت برای غیر اروپایی‌ها مراحل پیچیده‌ای دارد و باید تمام آنها را قدم به قدم رعایت کنید. در چند سال اخیر ویزای سرمایه گذاری در اروپا رواج بسیاری پیدا کرده است و رشد آن متوقف نمی‌شود. همانطور که در روزنامه ال پاوس به این نکته اشاره شده است اسپانیا به عنوان یکی از بهشت‌های گلدن ویزا در نظر گرفته می‌شود. اگر به داده‌ها نگاه کنیم هرگز رشد آن متوقف نمی‌شود: تقریباً از 6000 اجازه اقامت در کشور اسپانیا در سال 2018، حدود 600 ویزا، ویزای سرمایه گذاری در اسپانیا بود. با این حال گلدن ویزای پرتغال نیز یکی دیگر از موارد ویزای سرمایه گذاری می‌باشد. تغییرات جدیدی که در قانون مهاجرت پرتغال وارد شده است، دریافت مجوز اقامت در سرزمین‌های پرتغال را برای سرمایه گذاران در سراسر جهان آسان‌تر می‌کند. آنچه باید برای ما روشن باشد اینست که تعداد گلدن ویزاهای اعطا شده در اسپانیا متوقف نمی‌شود و بدون شک این روند با گذشت زمان ادامه خواهد یافت.

اقامت اسپانیا از طریق سرمایه گذاری

چه کسی می‌تواند از ویزای طلایی بهره مند شود؟
همانطور که در ابتدا به آن اشاره کردیم ویزای طلایی برای کلیه شهروندان خارج از اتحادیه اروپا اعطا می‌شود که قصد سرمایه گذاری در اسپانیا را دارند. کشورهایی که بیشترین استقبال را از ویزای سرمایه گذاری در اسپانیا داشته‌اند، بدون شک چین و روسیه هستند. با این حال مردم ایران، ونزوئلا و لبنان نیز از این ویزا استقبال می‌کنند.

انگیزه اصلی افراد از ویزای سرمایه گذاری در اسپانیا چیست؟

ما در ادامه مزایای اصلی ویزای سرمایه گذاری در اسپانیا را مطرح می‌کنیم:

  • این ویزا به شما امکان می‌دهد تا در اسپانیا به طور قانونی کار و زندگی کنید. با این کار، می‌توانیم اقامت طلایی را به عنوان وسیله‌ای برای اجازه کار شناسایی کنیم.
  • این ویزا تنها اجازه اقامت است که به شما اجازه می‌دهد 2 سال در این کشور زندگی و کار کنید.
  • برای به دست آوردن این ویزا، اقامت در قلمرو اسپانیا در نظر گرفته نمی‌شود. به یاد داشته باشید که این ویزا معادل زندگی بیش از 183 روز در سال در کشور است. ویزای طلایی فقط خواستار این است که متقاضی سالانه یکبار در سال به کشور سفر کند.
  • این ویزا به شما اجازه می‌دهد در سراسر منطقه شینگن به راحتی رفت و آمد کنید (یعنی اکثر کشورهای داخل اتحادیه اروپا).
  • به راحتی می‌توانید خانواده خود را به کشور بیاورید. متقاضی اصلی (سرمایه گذار) می‌تواند همزمان درخواست خود را برای اقامت همسر و فرزندان خود ارائه دهد. به همین دلیل ویزای سرمایه گذاری گزینه‌ای کاملاً توصیه شده برای آن دسته از خانواده‌هایی است که می‌خواهند زندگی در اسپانیا را شروع کنند.
  • برای درخواست ویزای طلایی، لازم نیست متقاضی این کار را به صورت فیزیکی در اسپانیا انجام دهد. شما به سادگی می‌توانید نماینده‌ای را برای جمع آوری اسناد مربوطه تعیین کنید.

ثبت شرکت در اسپانیا

چه مدت می‌توانید با گلدن ویزا در اسپانیا زندگی کنید؟
هنگامی که اقامت گلدن ویزا را بدست آوردید، 2 سال برای اقامت قانونی در خاک اسپانیا وقت خواهید داشت. پس از پایان این مدت، متقاضی می‌تواند این اجازه را برای 5 سال دیگر تمدید کند. برای اجرای این رویه، مهاجران باید نشان دهند كه هنوز دارایی کافی برای سرمایه گذاری را در اختیار دارند. علاوه بر این، شما باید حداقل یک بار در طول سال از اسپانیا بازدید کرده باشید. آیا حاضرید با سرمایه گذاری برای تابعیت درخواست کنید؟ به یاد داشته باشید که ویزای طلایی یکی از روش‌های مختلف برای اخذ تابعیت اسپانیا است. پس از 10 سال اقامت قانونی در اسپانیا، سرمایه گذار واجد شرایط شهروندی می‌شود.

چگونه میتوانم ویزای طلایی را در اسپانیا دریافت کنم؟
برای درخواست ویزای طلایی در اسپانیا، می‌توانید یکی از مسیرهای زیر را انتخاب کنید:

اول از همه، شما می‌توانید ویزای خود را با خرید ملک (املاک و مستغلات) به ارزش بیش از 500،000 یورو دریافت کنید. اما، اگر ملک توسط چند شخص / سرمایه گذار خریداری شده باشد، چه اتفاقی می‌افتد؟ در این صورت باید در نظر داشته باشیم که سرمایه گذاری در سطح فردی محاسبه می‌شود. این بدان معنی است که اگر سهم شخصی ما در ملک به 500،000 یورو نرسد، ما قادر به درخواست ویزا نخواهیم بود.

ثانیا سهام یک شرکت اسپانیایی را خریداری کنید یا یک سپرده بانکی در یک نهاد اسپانیایی با ارزش بیشتر از یک میلیون یورو ایجاد کنید.

سرانجام، سرمایه گذاری در یک پروژه تجاری که در خاک اسپانیا توسعه یابد. در اینجا، باید شرایط اصلی زیر را رعایت کنید: آن پروژه باید اشتغال ایجاد کند، منجر به پیشرفت علمی / فناوری کشور شود یا حداقل به تأثیر اقتصادی تبدیل شود.

اقامت اسپانیا از طریق سرمایه گذاری

شرایط لازم برای اخذ ویزای سرمایه گذاری در اسپانیا چیست؟
به منظور موفقیت در درخواست اقامت طلایی متقاضی باید شرایط زیر را رعایت کند:

  • نبودن شهروند یک کشور عضو اتحادیه اروپا (همانطور که گفتیم، این اجازه برای شهروندان کشورهای خارج از این منطقه طراحی شده است).
  • داشتن سن قانونی (در اسپانیا +18).
  • فقدان سوابق کیفری، هم در اسپانیا و هم در هر کشور دیگری (آخرین زمان در اینجا 5 سال گذشته خواهد بود).
  • داشتن مراقبت‌های بهداشتی کامل در اسپانیا (این امر را میتوان از طریق بیمه‌های عمومی یا خصوصی دریافت کرد).
  • در اختیار داشتن توان اقتصادی کافی برای نگهداری از سرمایه گذار اصلی و خانواده وی (در صورت درخواست وی برای اقامت آنها نیز درخواست کند).
  • سرمایه گذاری در املاک و مستغلات اسپانیا (یا 500،000 یورو، 1 میلیون یورو یا 2 میلیون یورو بسته به مسیر انتخاب شده).

منبع: Investment visa in Spain

تازه‌های مستر ویزا

اطلاعات تماس خود را برای کارشناسان مستر ویزا ارسال کنید تا در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند

تبلیغات

قالب بتن
قالب بتن تسکو
مشاوره آنلاین واتساپ