مستر ویزا

اخذ اقامت اسپانیا از طریق خرید فرانچایز

فرانچایز در اسپانیا

کسب ویزای کار آفرین و خرید فرانچایز یکی از راه‌های موجود برای اخذ اقامت در اسپانیا است که به دو روش صورت می‌گیرد:
۱- اخذ اقامت از طریق احداث یک شرکت به نام خود
۲- خرید نمایندگی و استفاده از فرانچایز شرکتی دیگر (خرید حق امتیاز)

شما به یکی از روش‌های گفته شده می‌توانید به راحتی کسب و کار شخصی خود را در اسپانیا راه اندازی کنید و پس از مدت کوتاهی اقامت دائم بگیرید. به این روش هم دارای یک کار ایده‌آل در کشوری دیگر خواهید شد و هم از حقوق شهروندی آن کشور مانند سایر شهروندان برخوردار خواهید شد. اخذ اقامت در اسپانیا از طریق خرید حق امتیاز شرکتی دیگر و تاسیس نمایندگی برای شما مزایایی دارد که در ادامه مقاله به آن اشاره خواهم کرد. بسیاری از مهاجران از سراسر جهان اسپانیا را به عنوان پایگاه جدید راه اندازی کسب و کار و پروژه‌های مالی و اقتصادی خود برمی‌گزینند از آن جهت که هم قوانین اخذ اقامت معتبر و هم راه‌اندازی شرکت به جهت اهمیت ویژه دولت اسپانیا به اوضاع اقتصادی کشورش بسیار راحت‌تر از سایر کشورهای اروپایی است و هم هزینه تاسیس کسب و کارها به نسبت سایر کشورهای اروپایی پایین‌تر است.

انواع ویزا با توجه به مدت زمان اقامت

از این منظر ۲ گروه اصلی ایجاد می‌شوند:
۱- در روش اول شما یک ویزای کوتاه‌مدت دارید که به شما این امکان را می‌دهد که بدون کار بین ۹۰ تا ۱۸۰ روز را در اسپانیا بمانید به این ویزای شینگن می‌گویند.
۲- از طرف دیگر می‌توانید برای یک مدت طولانی‌تر اقدام به تقاضای اقامت کنید، این در صورتی است که بخواهید بیش از ۱ سال را در اسپانیا سپری کنید و همچنین در این کشور کار کنید. بنابراین باید اقامت دائم بگیرید؛ پس اگر فرض کنیم که تنها هدف گردشگری در یک بازه کوتاه‌مدت برایتان کافی نیست و شما تمایل به زندگی در این کشور زیبا دارید بنابراین باید طول مدت بیش از ۱۸۰ روز را برایتان هدف قرار دهیم که حتماً باید اجازه اقامت دائم بگیرید.
اجازه اقامت دائم بستگی به کشور مبدا شما دارد درخواست مجوز برای شهروندان اتحادیه اروپا همان روشی را نخواهد داشت که برای اتباع غیر اتحادیه اروپایی در نظر گرفته می‌شود.
۱- شهروندان اتحادیه اروپا برای شروع یک زندگی بیش از ۳ ماهه در اسپانیا باید گواهینامه ثبت نام Union Europea درخواست دهند که یک اجازه اقامت دائم و منقضی نشده است.
۲- شهروندان برای دریافت این مجوز به عنوان یک شهروند اتحادیه اروپا باید داشتن ۶ هزار یورو را در یک حساب بانکی به نام خود نشان دهند و همچنین با داشتن یک بیمه درمانی خصوصی متناوب خواهند توانست در این کشور کار کنند.
۳- شهروندان اروپایی حتی می‌توانند در مدت زمان کمتر از ۲۴ ساعت مجوز خود را دریافت کنند.

اخذ اقامت اسپانیا از طریق خرید فرانچایز

ویزای کار آفرینی و شرایط اخذ اقامت دائم پس از خرید فرانچایز در اسپانیا

ویزای کار آفرینی اجازه اقامتی است که به شما این امکان را می‌دهد که در طی دوره ۳ ساله در اسپانیا زندگی کنید مشروط به اینکه پس از طی دوره اقامت موقت کاری و احداث پروژه مطابق با منافع عمومی و اقتصادی اسپانیا و پس از گذشت ۵ سال از دریافت اقامت دائم پاسپورت اسپانیایی بگیرید. این یک امتیاز بزرگ تجاری برای شما است که پس از طی ۳ سال اقامت کاری بتوانید اقامت دائم بگیرید.

خرید فرانچایز و دریافت اقامت در اسپانیا

همانطور که قبلا به آنها اشاره شد شروع‌کننده کسب و کار در کشور دیگر می‌تواند به راحتی از طریق اخذ نمایندگی شرکت معتبر و به پشتوانه مالی خود و حمایتی آن شرکت جهت توسعه اقتصاد کشور مدنظر اقامت دائم بگیرد از جمله مزیت‌های بزرگ اخذ اقامت از طریق خرید حق امتیاز شرکت معتبر مواردی همچون موارد زیر است:
۱- سرمایه گذاری مطمئن با سود آوری تضمین شده و حساب شده
۲- مشخص بودن میزان سود و درآمد کاری
۳- فعالیت در بازارهای اروپایی و بین المللی به پشتیبانی شرکت اصلی ارائه دهنده نمایندگی
۴- اعطای مشاوره در زمینه نحوه فعالیت نمایندگی
۵- ارائه مشاوره در زمینه عقد قراردادهای حقوقی
۶- امکان ایجاد حساب بانکی به نام خود در کشور مقصد
۷- ارائه مشاوره راهنمایی در زمینه نحوه استخدام کارمندان و عقد قرارداد کاری با آنها و همچنین محاسبه میزان حقوق ماهیانه
۸- طراحی فضای فروش و فضای کسب و کاری سودآور
۹- عدم نیاز به تبلیغات شخصی
۱۰- اخذ اجازه کار و پس از آن اخذ اجازه اقامت دائم

شروع کسب و کار تجاری و عملیاتی نمودن ایده به تنهایی کافی و کارساز نیست و برای پذیرش اقامت پروژه شما باید شرایط عمومی زیر را دارا باشد:

۱- تضمین دهد که می‌تواند برای مدت طولانی در کشور مقصد اشتغال‌زایی ایجاد کند و پروژه شما توانایی ایجاد موقعیت شغلی جدید را دارا بوده و محرک مثبتی بر اقتصاد عمومی اسپانیا است.
۲- توانایی ایجاد فرصت سرمایه‌گذاری خوب را دارد.
۳- روند عملیات اجرایی کسب و کارها شامل سطح بالایی از فناوری و توسعه اقتصادی اجتماعی در اسپانیاست.
اخذ اقامت اسپانیا از طریق خرید فرانچایز

الزامات ضروری خرید فرانچایز در اسپانیا

۱‐ فرانچایز فعال بخرید

به یاد داشته باشید که حتماً فرانچایز و حق امتیاز کسب و کار انتخاب شده فعال باشد، یعنی مطمئن شوید که هم اکنون شرکت مدنظر در یک مسیر قانونی پرسود مشغول به فعالیت است و درباره نمایندگی‌های مجاز دیگر در اسپانیا نیز اطلاعاتی کسب کنید از جمله فرانچایزهای فعال در اسپانیا می‌توان به کمپانی معروف Burgerking ،kentucy fried chicken ،subway و مک دونالد اشاره کرد.

۲- با افراد با تجربه مشورت کرده و از مشاوره دائم آنها بهره بگیرید

برای راه‌اندازی هر کسب و کاری چه شخصی و چه خرید حق امتیاز شرکت دیگری و فعالیت در آن عرصه لازم است که از افراد فعال دیگر در این زمینه و همچنین تجار سرمایه گذار موفق و شکست خورده دلایل موفقیت و شکست‌شان را سوال کرده و از آن تجربه بگیرید.

۳- فرانچایز بین المللی مشهور بخرید

اغلب شرکت‌های جهانی و مطرح در دنیا به دلایل متعددی برای یک سرمایه گذاری پرسود انتخاب مناسب‌تری به نسبت کسب و کارهای کمتر موفق‌تر و ناشناخته‌تر هستند، بنابراین با یک جستجوی گسترده اقدام به خرید فرانچایز معروف‌تر و موفق‌تری در اسپانیا نمایید.

حداقل سرمایه برای خرید فرانچایز در اسپانیا چقدر است؟

مقدار سرمایه برای این مورد محدودیتی ندارد اما حداقل ۱۵۰ هزار دلار سرمایه برای ویزای تجاری نوع E1-2 را پیشنهاد می‌کنیم.

آیا پس از اخذ نمایندگی و دریافت اقامت می‌توانید خانواده خود را نیز با خود به اسپانیا ببرید؟

بله پس از خرید فرانچایز و راه اندازی کسب و کار و اخذ اقامت دائم در اسپانیا امکان انتقال خانواده خود را از کشورتان به اسپانیا خواهید داشت. اعضای خانواده شما شامل همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال شما می‌باشند و شما می‌توانید یک دعوت نامه بین المللی یا Reagrapation familiar به خانواده خود بدهید و آنها را نیز به اسپانیا دعوت کنید.

منبع: franchise in spain

تازه‌های مستر ویزا

اطلاعات تماس خود را برای کارشناسان مستر ویزا ارسال کنید تا در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند

تبلیغات

قالب بتن
قالب بتن تسکو
مشاوره آنلاین واتساپ