مستر ویزا

بهترین شهر اسپانیا برای زندگی

بهترین شهر اسپانیا برای زندگی

اسپانیا کشوری زیبا، آفتابی و رویایی است و مانند یک آهن ربای قوی بازدیدکنندگان بسیاری را از سراسر جهان جذب می‌کند. این کشور به طور فزاینده‌ای برای مهاجران جذاب است. بیایید نگاهی به بهترین شهر اسپانیا برای زندگی بیندازیم:

این کشور از ابتدای قرن بیست و یکم افزایش قابل ملاحظه‌ای در تعداد مهاجران وارد شده داشته است. مهاجران از ملیت‌های مختلف 12.8 درصد از کل جمعیت اسپانیا را تشکیل می‌دهند. کشور اسپانیا در حال حاضر یکی از مقصدهای مورد علاقه مردم جهان برای مهاجرت است و از نظر تعداد مهاجرین چهارمین کشور محبوب در اروپا به حساب می‌آید.

مناطق اسپانیا

اگر شما از آن دسته از مهاجران احتمالی هستید که قصد دارند زندگی جدید خود را در اسپانیا آغاز کنند، ممکن است از خود بپرسید که دقیقاً باید در کدام شهر اسپانیا زندگی کنید تا از مزایای این کشور باورنکردنی بیشترین استفاده را داشته باشید. اگرچه یافتن ده‌ها مکان خارق العاده برای زندگی در اسپانیا کار سختی نیست، اما تشخیص دقیق یک مکان ایده‌آل بسیار دشوار است. این انتخاب عملاً نامحدود است و اسپانیا از نظر جغرافیایی و سبک زندگی تنوع بسیاری دارد. این کشور دارای شهرهای زیادی برای زندگی است و انتخاب بهترین شهر اسپانیا برای زندگی و تحصیل بر اساس روحیات، سبک زندگی و نیازهای افراد، متفاوت است.

بهترین شهر اسپانیا

مادرید

مادرید بعد از والِتا پایتخت کشور مالت و لیسبون پایتخت کشور پرتغال رسماً سومین شهر آفتاب گیر اروپاست، این واقعیت به تنهایی مادرید را در لیست مطلوب‌ترین شهرهای زندگی در اسپانیا قرار می‌دهد. این شهر قطب فرهنگ، تجارت و زندگی شبانه معروف جهان است. جالب اینجاست که زندگی در مادرید ممکن است گرانترین گزینه برای مهاجرت به اسپانیا نباشد اما به وضوح کیفیت خوبی را برای زندگی فراهم می‌کند.‌ کیفیت سیستم‌های حمل و نقل و وجود تعداد زیادی مدرسه بین المللی از جمله مزایای دیگر این شهر است که این شهر را به یکی از بهترین شهرهای اسپانیا برای زندگی تبدیل کرده است.

مادرید بهترین شهر اسپانیا

بارسلونا

بارسلونا (Barcelona) یکی دیگر از بهترین شهرهای اسپانیاست که از جهات مختلفی به عنوان رقیب شهر مادرید شناخته می‌شود. طبق گزارش‌ها و ارقام از نظر تعداد مهاجرانی که در مادرید زندگی می‌کنند تمرکز بالایی وجود دارد. تخمین زده می‌شود که در این شهر و مناطق اطراف آن 10 هزار مهاجر بریتانیایی زندگی می‌کنند. این ارقام احتمالاً به دلیل موقعیت اولیه‌ای است که این شهر در اقتصاد اروپا بازی می‌کند و همچنین فرصت‌های شغلی فراوانی که برای مهاجران وجود دارد. اگر به شهرهای اصلی اسپانیا فکر می‌کنید، بارسلونا احتمالاً در بالای لیست قرار دارد. این شهر به دلیل آب و هوای گرم‌تر، موقعیت ساحلی و سبک زندگی آرامش بخش همیشه محبوبیت زیادی بین مهاجران داشته است. آیا به دنبال سبک زندگی شهری و ساحل هستید؟ پس شما به یک ساحل احتیاج دارید و این ویژگی در شهر بارسلونا دیده می‌شود و مادرید فاقد آن است.

والنسیا

والنسیایی‌ها هرگز در بحث‌های مادرید و بارسلونا شرکت نمی‌کنند، این برای آنها بی‌معنی است زیرا همه می‌دانند که بهترین شهر برای زندگی در اسپانیا والنسیا است! والنسیا شهری بسیار مناسب برای زندگی همراه فرزندان است و یافتن شغل در این شهر (در صورت داشتن مهارت کافی در حرفه‌هایی مانند صنعت، گردشگری و…) اصلاً کار دشواری نیست. در چند سال اخیر والنسیا در بین مهاجران محبوبیت فزاینده‌ای پیدا کرده است و این دلیل خوبی دارد! آنها معتقدند کیفیت زندگی در این شهر بسیار عالی است و‌ زندگی در این شهر هزینه کمی را به دنبال دارد. اگر در والنسیا زندگی کنید مجاورت با خیره کننده‌ترین کوه‌ها به این معنی است که می‌توانید در تابستان به کوه‌نوردی‌های طولانی بپردازید و در زمستان از اسنوبرد یا اسکی لذت ببرید.

آلیکانته

یکی از محبوب‌ترین مناطق برای مهاجرت انگلیسی‌ها، شهر و مناطق اطراف آلیکانته در جنوب اسپانیاست. این احتمالاً به دلیل طبیعت جذاب و آب و هوای خوب آن در طول سال است. این شهر به خاطر بلوارهای خیره کننده، خیابان‌های خرید، سواحل سفید شنی و مکانهای تاریخی بسیار معروف است. زندگی در این شهر یکی از مقرون به صرفه‌ترین مکان‌های اسپانیا می‌باشد. در حقیقت وقتی این شهر با گزینه‌های گران قیمت‌تری مانند بارسلونا مقایسه می‌شود (که قیمت اجاره به طور متوسط 105٪ بالاتر است و اقلام روزمره مانند مواد غذایی 8٪ بیشتر است) طرفداران بیشتری پیدا می‌کند، بنابراین مشخص است که می‌توانید در این شهر پول بیشتری پس‌انداز کنید.

آلیکانته بهترین شهر اسپانیا

سن سباستین

سن سباستین شهری محبوب در منطقه گیپوزکا اسپانیاست. اگرچه این شهر لزوماً از هوای گرم جنوب بهره‌مند نیست، اما با این وجود کیفیت زندگی باورنکردنی و خوبی را ارائه می‌دهد. گاهی اوقات این شهر به عنوان مینی پاریس نامیده می‌شود، این شهر معماری خیره کننده‌ای دارد و از نظر تاریخی غنی است. منطقه گیپوزکا در میان مهاجران نسبتاً محبوب است، البته نه در مقیاسی که در آلیکانته و مالاگا می‌بینیم. از نظر تعداد، تقریباً 0.6 تا 2.6 درصد از جمعیت انگلیس در آنجا واقع شده‌اند.

ماربلا

شهر ماربلا بهترین شهر اسپانیا برای زندگی است و ثروتمندان و مشاهیر بسیاری را از سراسر جهان به خود جذب می‌کند. این مکان با سواحل و معماری فوق العاده بسیار جذاب است، سطح جرم و جنایت در این شهر بسیار کم است و توسط مقامات محلی به خوبی اداره می‌شود. از نظر غذایی ماربلا بهشتی است که در هر قسمت از آن یک کافه کوچک یا یک رستوران وجود دارد و غذاهای فوق العاده خوبی در آن سرو می‌شود. مهاجرانی که با خانواده و فرزندان خود مهاجرت می‌کنند همه نیازهای مربوط به آموزش، مراقبت و سرگرمی فرزندانشان را در این شهر پیدا می‌کنند. کسانی که قصد اقامت طولانی مدت را دارند زحمت فرستادن فرزندان خود به مدارس بین المللی را نمی‌کشند زیرا مدارس اسپانیا عموما بسیار خوب و رایگان است و فرصت‌های بسیاری را ارائه می‌دهد.

بیلبائو بهترین شهر اسپانیا

بیلبائو

اگر به دنبال یک سبک جایگزین از زندگی شهری هستید، به بیلبائو بروید. بیلبائو هرگز در مرکز توجه مهاجران علاقه‌مند به سبک زندگی اسپانیایی نبوده است، اما اکنون یکی از مقصدهای مهاجرین سنتی به مکان‌های کمی کمتر آشنا و کمی عجیب و غریب‌تر است. بیلبائو نمونه کاملی از این تغییر است. بیلبائو در خط ساحلی شمالی قرار دارد که اشراف کمتری به اقیانوس اطلس دارد و به همین دلیل نمی‌تواند روزهای بی‌پایان آفتاب و آب و هوای مطبوعی مانند شهرهای مدیترانه اسپانیا را به خود اختصاص دهد. Bilbao و کشور باسک منطقه‌ای ثروتمند هستند. این انتخاب اول برای مهاجران به دنبال سبک زندگی ارزان‌تر نخواهد بود زیرا بیلبائو پنجمین شهر گران قیمت در اسپانیا است.

سویل

نیازی به گفتن نیست که بسیاری از مهاجران برای استفاده از آب و هوای خارق العاده به سویل نقل مکان می‌کنند. با این حال این شهر همچنین به دلیل معماری غنی از نظر تاریخی و همچنین شیوه زندگی دوستانه بسیار مشهور است. بر خلاف اکثر شهرهای محبوب برای زندگی در اسپانیا، سویل از دریا عقب است اما به اندازه کافی نزدیک ساحل جنوبی واقع شده است تا همچنان از هوای گرم بهره‌مند باشد. زندگی در این شهر از نظر هزینه‌های زندگی مشابه آلیکانته و مالاگا است و از هزینه بسیار کمتری نسبت به بقیه کشور برخوردار است.

منبع: best places to live in spain

تازه‌های مستر ویزا

اطلاعات تماس خود را برای کارشناسان مستر ویزا ارسال کنید تا در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند

تبلیغات

قالب بتن
قالب بتن تسکو
مشاوره آنلاین واتساپ