مستر ویزا

خرید فرانچایز در اوکراین

خرید فرانچایز در اوکراین

به فهرست فرصت‌های تجاری، شغلی و خرید حق امتیاز مشاغل در اوکراین خوش آمدید؛ در فرصت گسترده پیشرو که در حال حاضر برای ثبت نام صاحبان امتیاز جدید در اوکراین فراهم شده می‌توانید با لیستی از مشاغل و خرید حق امتیاز آنها در حوزه صنعت، تکنولوژی و فناوری اطلاعات، خدماتی، هتلداری، رستوران و غیره آشنا شوید. شما همچنین می‌توانید مجموعه اخبار و مقالات چاپ شده و در دست چاپ نحوه خرید حق امتیاز آنها را نیز مرور کنید تا در تصمیم گیری در مورد خرید فرانچایز در اوکراین به مشکلی بر نخورید. از مدت‌ها قبل خرید حق امتیاز به عنوان یکی از ساده‌ترین مدل‌های توسعه مشاغل کوچک و متوسط شناخته شده است. حق امتیاز یعنی دادن تجربه و فروش فرمول موفقیت در تجارت یک شرکت به افراد تازه کار و نوپا در عرصه تجارت در مشاغل مشابه. یک تازه کار در کسب و کار نیاز به ایجاد مارک و برند تجاری ندارد و در ازای مبالغ هنگفتی فرمول موفقیت و مهارت و تجربه یک فرد کهنه‌کار و صاحب سبک و بازاریاب موفق را می‌خرد و صاحب امتیاز قبلاً همه مراحل را از ابتدا طی نموده و آن را در اختیار افراد و کسب و کارهای نوپا قرار می‌دهد.

خرید فرانچایز در اوکراین همانند سایر کشورهای اروپایی تابع اصول خاصی نیست و شما با داشتن سرمایه مناسب می‌توانید اخذ نمایندگی یک شرکت رستوران و مجتمع خدماتی را بگیرید و در سوددهی آن شریک باشید اما موظف به پیروی از قوانین همان برند تجاری از آن شرکت هستید و باید تمامی شرایط و قوانین آن را بپذیرید و اجرا کنید.

بیش از ۵۵۰ شرکت در اوکراین از فرانچایزینگ حمایت می‌کنند و خدمات آن را ارائه می‌دهند بنابراین خریدنی امتیاز برتر برای یک تاجر تازه کار دشوار است که حق امتیاز مناسب برای شروع یک کسب و کار را از میان برترین‌ها برگزیند. یک مرور اجمالی از چند مورد از محبوب‌ترین حق امتیازها در اوکراین در سال ۲۰۲۰ را به شما پیشنهاد می‌کنیم که بنابر بیشترین تقاضای بازار طبقه بندی شده‌اند که خدمات غذایی، خدمات خرده فروشی، صنایع تولیدی و خدماتی خواهند بود.

خرید فرانچایز در اوکراین

خرید فرانچایز خدمات غذایی در اوکراین

۱- Digit

یکی از پرطرفدارترین رستوران‌های زنجیره‌ای است که نیاز به سرمایه‌گذاری حداقل ۲۰۰۰۰ تا ۳۵۰۰۰ دلاری دارد و هزینه خرید آن نیز ۵۰۰۰ دلار است و حق امتیاز ۲٪ با دوره بازپرداخت بین ۷ تا ۱۲ ماهه را به صاحبان کسب و کارها اعطا می‌کند.

۲- Frans.ua

یکی از خرده فروشی‌های زنجیره‌ای ملی اوکراینی است که شامل نانوایی‌ها و قهوه خانه‌هایی می‌شود که در آن شیرینی‌ها و نان‌های سنتی فرانسوی را با کیفیت بالا عرضه می‌کنند. میزان سرمایه گذاری لازم بین ۲۰۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰ دلاری می‌خواهد و برای خرید آن نیز نیاز به سرمایه اولیه ۶۰۰۰ دلاری است. هیچگونه حق امتیازی برای آن وجود ندارد و دوره بازپرداخت آن ۱۸ ماهه خواهد بود.

۳- celentano Ristorate

اولین و بزرگترین مرکز زنجیره‌ای عرضه پیتزا در اوکراین است که برای افتتاح آن یک رستوران با مساحت ۶۰ تا ۸۰ متری با میزان سرمایه گذاری بین ۴۵۰۰۰ تا۶۰۰۰۰ یورو نیاز است و دوره بازپرداخت سرمایه گذاری آن ۲ ساله است.

۴- salatir

یک رستوران بین المللی با غذاهای سالم بین المللی است که به یک سرمایه گذاری ۱۲۰۰۰۰ دلاری و صرف هزینه اولیه ۳۰۰۰۰ دلاری با دوره بازپرداخت و حق امتیاز ۲ ساله است.

۵- Fornetti

زنجیره‌ای از نانوایی‌ها با ۵۵۰ شعبه در سراسر اوکراین است و مبلغ سرمایه گذاری بسته به مساحت از ۸۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰ دلار و با دوره بازپرداخت هشت ماه است.

خرید فرانچایز در اوکراین

۶- lviv croissants

یکی دیگر از نانوایی‌ها و فست فودهای زنجیره‌ای با حداقل سرمایه ۲۵۰۰۰ دلاری و صرف هزینه اولیه ۹۰۰۰ دلاری است که میزان حق امتیاز آن ۳٪ از گردش مالی ماهیانه است و دوره بازپرداخت ۲ تا ۱۲ ماهه دارد.

۷- Aroma kava

از جمله بزرگترین فروشگاه‌های کافی‌شاپی در اوکراین است که حجم سرمایه‌گذاری لازم برای آن بسته به مساحت تسهیلات می‌باشد، دوره بازپرداخت ۶ تا ۱۵ ماهه برای سرمایه بین ۲۵۰۰۰۰ تا ۸۰۰۰۰۰ UAH دارد و میزان حق امتیاز آن ۲٪ از گردش مالی ماهیانه است.

۸- Grill pab

زنجیره‌ای بین المللی از رستوران‌های گریل است که نیاز به هیچ سرمایه اولیه ندارد میزان سرمایه گذاری لازم برای گرفتن حق امتیاز ۲ درصدی از گردش ماهیانه آن ۵۴۰۰۰۰ UAH است که دوره بازپرداخت آن ۶ ماهه است.

۹- Mafia

زنجیره‌ای از رستوران‌های بزرگ ژاپنی و چینی است که گرفتن حق امتیاز ۵ ٪ آن ۳۰۰۰۰ یورو هزینه در بر دارد همچنین باید هزینه‌های بازاریابی۲٪ از فروش ماهیانه را پرداخت کنید دوره بازپرداخت تجارت بین ۲۴ تا ۲۶ ماه است.

۱۰- coffelat

زنجیره‌ای از قهوه‌خانه‌های اوکراینی است که یک قهوه اصل بیرون‌بر را ارائه می‌کند و شما باید برای راه اندازی و گرفتن حق امتیاز تاسیس آن ۲۶۰۰۰ دلار تسهیلات سرمایه گذاری دریافت کنید و هزینه اولیه ۱۸۰۰ دلاری را پرداخت نمایید دوره بازپرداخت آن بین ۱ تا ۲ سال است.

۱۱- DRuzi

امتیاز خرید این فروشگاه کافی شاپ بزرگ که هزینه اولیه شروع آن بین ۵۰۰۰۰ تا ۹۰۰۰۰ UAH است و یک حق امتیاز ۳٪ با دوره بازپرداخت اقساط ۱۲ تا ۱۸ ماهه دارد.

۱۲- Gemini espresso club

یک کافی شاپ زنجیره‌ای با سابقه ۲۰ ساله است که نیاز به سرمایه گذاری ۱۷۰۰۰۰ UAH دارد و هزینه اولیه آن ۱۰۰۰ دلار است. دوره بازپرداخت آن نیز از ۸ تا ۱۲ ماه است.

خرید فرانچایز در اوکراین

خرید فرانچایز صنایع خدماتی در اوکراین

۱۳- Tez Tour

از جمله بزرگترین شرکت‌های مسافرتی در اروپای شرقی است که فرصت همکاری و خرید حق امتیاز خود را به صاحبان مشاغل نوپا با سرمایه ۷۵۰۰۰ UAH دارد، میزان سرمایه گذاری کلی برای آن بین ۵۰۰۰۰ تا ۶۰۰۰۰ UAH است که به صرف هزینه اولیه ۴۰۰۰۰ UAH نیاز است. میزان درآمد آن بسته به شهر متفاوت است و حق امتیاز ماهیانه آن ۱٪ است و دوره بازپرداخت ۱۲ تا ۲۴ ماهه دارد.

۱۴- Dream Hostel

زنجیره حرفه‌ای از خوابگاه‌های نسل جدید است و نوعی خوابگاه آپارتمان است که به هر نوع بشر از جمله دانشجو و کارگر فصلی داده می‌شود. برای تاسیس آن ۲۰۰۰۰ دلار سرمایه نیاز است و ملزم به پرداخت هزینه اولیه ۶۰۰۰۰ UAH خواهد بود. حجم سرمایه‌گذاری برای افتتاح آن از ۲۰۰۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰۰۰ UAH است. دوره بازپرداخت آن نیز ۹ ماه تا ۳۰ ماه است.

۱۵- sanata

یک آژانس چندین کاره با طیف وسیعی از خدمات مربوط به فعالیت‌های برون مرزی است اشتغال کارورزی در خارج از کشور، پشتیبانی ویزا، خدمات سفر و رزرو بلیط هتل با سرمایه‌گذاری ۱۵۰۰ تا ۳ هزار دلار است هزینه اولیه آن ۵۰۰ تا ۸۰۰ دلار خواهد بود و یک دوره بازپرداخت ۶ ماهه پس از شروع به فعالیت آژانس دارد.

۱۶- Happy Ronny

یکی از بزرگترین مراکز مراقبت از کودکان است که حق امتیاز خود را در ازای سرمایه گذاری ۱۰ تا ۳۰ هزار دلاری بسته به مساحت محیط کار و با حق امتیاز ۳% از درآمد ماهیانه می‌دهد. مبلغ هزینه اولیه آن از ۱۰۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ دلار متغیر است. دوره بازپرداخت آن ۵ تا ۱۴ ماه است.

خرید فرانچایز در اوکراین

فرانچایز خریدخرده فروشی در اوکراین

۱۷- Eco-lavca

حق امتیاز فروشگاه‌های زنجیره‌ای و فروش محصولات کشاورزی و دامپروری سازگار با محیط زیست و طبیعت است که توسط مزارع پرورش داده و تولید می‌شود. حجم سرمایه‌گذاری لازم برای آن ۴۵۰۰۰۰ دلار در نظر گرفته شده و هزینه اولیه آن ۶۵۰۰۰ تا ۵۵۰,۰۰۰ UAH برآورد شده است این برند حق امتیاز ۳% از سود ماهیانه را برای خود قائل است و دوره بازپرداخت آن از ۶ تا ۱۸ ماه است.

۱۸- Zarina

یک برند و مارک طلا و جواهر است که مجموعه‌ای از جواهرات مدرن را تولید و عرضه می‌کند. حجم سرمایه‌گذاری لازم برای پیوستن به این فروشگاه زنجیره‌ای و خرید حق امتیاز آن از ۲۰۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰ دلار است و حق امتیاز ۳% از گردش مالی ماهیانه با بازپرداخت ۱۸ ماه تا ۲ سال دارد.

۱۹- Dzintras

یک شرکت لیتوانی است که در زمینه تولید و فروش عطرهای مطرح دنیا فعالیت می‌کند. میزان سرمایه گذاری برای افتتاح فروشگاه ۱۵۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ یورو است و نیاز به هیچگونه هزینه اولیه ندارد اما دوره بازپرداخت آن ۱۸ ماه تا ۲۴ ماه است.

جای بحثی نیست که شما می‌توانید در این کشور امتیاز خرید و حق امتیاز شرکت‌های بزرگ و معتبر جهانی را مطابق با سلیقه و بودجه خود پیدا نموده و بخرید. در عین حال اما انتخاب یک حق امتیاز ایده‌آل در برخی از صنایع در اوکراین محدود شده است و کاری بس دشوار است به عنوان مثال در صنعت کشاورزی یا تولید محصولات خانگی ارگانیک دادن حق امتیاز و خرید امتیاز یک برند تجاری علاوه بر مزایایی که دارد معایبی هم دارد. خرید یک تجارت آماده فرصت‌های بی‌شماری را به یک کارآفرین برای موفقیت ارائه می‌دهد اما در مقابل پرداخت هزینه هنگفت خرید حق امتیاز برند دیگر یک تاجر می‌تواند با سرمایه‌گذاری بر روی برند تجاری و مارک خود و بدون پرداخت حق امتیاز و کسورات دیگر به صاحبان امتیاز تجارت خود را راه‌اندازی کرده و به راحتی آن را توسعه دهد و تنها با بهره‌گیری از دانش و کسب مهارت و البته مشاوره گرفتن از افراد با تجربه در این عرصه علاوه بر برندسازی سود هنگفتی نیز در کسب و کار خود کسب کند.

منابع:  the best franchises in ukraine

franchises in ukraine

تازه‌های مستر ویزا

اطلاعات تماس خود را برای کارشناسان مستر ویزا ارسال کنید تا در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند

تبلیغات

قالب بتن
قالب بتن تسکو
مشاوره آنلاین واتساپ