مستر ویزا

طراح اوکراینی در بین ۱۰ طراح داخلی برتر در شیکاگو آمریکا

طراح اوکراینی در بین 10 طراح داخلی برتر در شیکاگو آمریکا

تعدادی از نشریات آمریکائی بانو نادیا گوردون ، بومی اوکراینی را در بین 10 طراح داخلی برتر در شیکاگو انتخاب کردند.

نادیا با پروژه هایی در همه اندازه ها ، از طراحی خانه های بزرگ تا پروژه های اتاق یک نفره کار می کند. همچنین نشریه سبک زندگی نادیا گوردون را به عنوان یکی از 5 طراح داخلی برتر انتخاب کرد.

تحمیل سلیقه طراح به مشتری، بزرگترین اشتباه طراح است

به گفته نادیا، طراحی دکوراسیون داخلی آپارتمان، هماهنگ‌سازی اجزای داخلی آپارتمان است که با هدف زیباتر شدن و ایجاد یک فضای گرم و دل انگیز در فضای خانه می باشد. خصوصا در آپارتمانهای کوچک و نقلی خانه های امروزی با استفاده از اصول طراحی صحیح دکوراسیون داخلی می‌توان این فضا را بهینه سازی کرد و با ایجاد هماهنگی بین اجزا، رنگ ها و وسایل به کار گرفته شده در طراحی، جذابیت و جلوه‌ گری آنها را بیشتر کرد و بزرگترین اشتباهی که یک طراح می تواند مرتکب شود این است که دید خود را به مشتریان تحمیل کند.

ممکن است یک نوع از طراحی واقعا زیبا باشد، اما فضایی طراحی شده است که برای مشتری بیگانه است، این حقیقت نادیا را قادر ساخته است که خود را شبیه یک آفتاب پرست طراح ببیند که می تواند با توجه به سلیقه مشتری تغییر کند و نیازهای هر مشتری ، سبک خاص و ترجیحات آنها سازگار شود.

مهاجرت از شهر لووف اوکراین به شیکاگو

نادیا گوردون در سال 2005 از شهر توریستی لووف یا لویو در شمال اوکراین به ایالات متحده مهاجرت کرد.

او در سال 2013 از دانشکده طراحی هرینگتون با مدرک کارشناسی ارشد هنر داخلی فارغ التحصیل شد همچنین بانو نادیا گوردون یکی از اعضای انجمن طراحان داخلی آمریکا (ASID) می باشد.

کمپانی طراحی داخلی نادیا گوردون

کمپانی نادیا گوردون دیزاینز در سال 2010 میلادی تأسیس شد و در ابتدا فقط به مشتریان خانه های مسکونی خدمات طراحی داخلی ارائه می داد. اما بعداً به یک شرکت طراحی داخلی و طراحی گرافیک با خدمات کامل تبدیل شد که در حال حاضر به مشتریان تجاری مسکونی در مقیاس های کوچک تا متوسط خدمات ارائه می دهد.

ویژگی  جدید کمپانی نادیا گوردون خدمات آنلاین طراحی داخلی می باشد که اکنون مشتریان او را قادر می سازد در سراسر کشور از خدمات طراحی داخلی کمپانیش استفاده کنند.

تازه‌های مستر ویزا

اطلاعات تماس خود را برای کارشناسان مستر ویزا ارسال کنید تا در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند

تبلیغات

قالب بتن
قالب بتن تسکو
مشاوره آنلاین واتساپ