مستر ویزا

چرا کشور اسپانیا مکان خوبی برای زندگی است؟

کشور اسپانیا

کشور اسپانیا بهترین مکان برای زندگی است. اسپانیا از هر نظر عالی و بدون نقص نیست ولی بی‌شک یکی از بهترین مکان‌ها برای زندگی می‌باشد. در این مقاله به دلایل این امر می‌پردازیم:

مزایای زندگی در کشور اسپانیا

۱. آب و هوا

اولین چیزی که بسیاری از مردم در هنگام سفر به اسپانیا به آن توجه می‌کنند تابش نور آفتاب می‌باشد که هر ساله میلیون‌ها گردشگر را به سمت ساحل و شهرهای اسپانیا جذب می‌کند. هرکسی در زیر نور آفتاب احساس خوب و عالی دارد، بنابراین گرفتن یک کوکتل و حمام آفتاب زیر نور آفتاب احساس خوبی به فرد می‌دهد.

۲. امید به زندگی در سطح بالا

رژیم غذایی مدیترانه‌ای سرشار از روغن زیتون، ماهی و سبزیجات تازه، مراقبت پزشکی عالی، جامعه مدنی و شراب قرمز، اسپانیایی‌ها را در بالاترین سطح زندگی در اروپا قرار داده است. اگر در اسپانیا زندگی می‌کنید برخی عادت‌ها و رفتارهای سالم در شما نهادینه می‌شود.

۳. بهترین مکان برای مادران

اسپانیا یکی از بهترین مکان‌ها در دنیا برای یک مادر می‌باشد. در واقع فرزند یک خانواده حداقل تا سن ۳۰ سالگی اصلا دوست ندارد که محل زندگی‌اش را ترک کند.

مزایای زندگی در کشور اسپانیا

۴. بهشت یونسکو

اسپانیا (بعد از چین و ایتالیا)سومین محل میراث جهانی یونسکو در میان تمام کشورهای جهان می‌باشد. اسپانیا کشوری سرشار از تاریخ با فرهنگ‌های مختلف و مکان‌های قابل توجه می‌باشد. برج روم هرکول در شمال تا قلعه مهیج الحمرا در جنوب.

۵. انجام پیوند اعضا به بهترین شکل

سیستم مراقبت پزشکی اسپانیایی بهترین سیستم در میان کشورهای جهان شناخته شده است. خدمات پزشکی این کشور رایگان می‌باشد و اسپانیا از لحاظ اهدای عضو در صدر کشورهای جهان می‌باشد. بنابراین اگر شما در زندگی نیاز به پیوند عضو داشته باشید این مشکل در اسپانیا حل خواهد شد.

۶. بهشت غذا

رستوران‌های اسپانیا رتبه چهارم را از بین ۱۰ کشور رده بالای اروپایی به خود اختصاص داده‌اند. اسپانیایی‌ها بسته به بودجه و شرایط مالی‌شان به غذا و مراسم عشق می‌ورزند. در اسپانیا تولیدات غذایی تازه با کیفیت عالی دردسترس است و جالب‌ترین ابتکارها در پخت و پز مواد غذایی وجود دارد. شما مجبور نیستید در اسپانیا همانند یک ثروتمند برای غذا خوردن پول خرج کنید. شما می‌توانید غذاهای زیادی را در یک شب امتحان کنید. اگر شما به ژامبون علاقه دارید بهترین مکان اسپانیاست.

شرایط زندگی در کشور اسپانیا

۷. پارتی و مهمانی!

اسپانیا یکی از بزرگترین و با انرژی‌ترین جشنواره‌ها را در جهان دارد از جشن‌های محلی گرفته تا جشن‌های سالانه در شهرهای بزرگ و شهرهای خیلی کوچک. اسپانیایی‌ها برای سالخوردگان و کودکان ارزش بسیار زیادی قایل هستند. اسپانیا یک جامعه مدنی است که در آن پدربزرگ و مادربزرگ‌ها هیچ وقت به خانه سالمندان برده نمی‌شوند، بلکه آنها به عنوان رئیس خانواده هستند واحترامشان برهمه اعضا خانواده واجب است. اسپانیایی‌ها به کودکان علاقه بسیار دارند. در هر رستوران و باری از کودکان استقبال می‌شود. کسی که به تازگی مادر شده در اسپانیا نمی‌تواند دو دقیقه در انتهای خیابان پیاده روی کند زیرا غریبه‌های علاقه‌مند می‌خواهند بچه را در آغوش داشته باشند.

۸. ماجراجویی در فضای باز

یکی از کلیدهای زندگی شاد ورزش کردن است و اسپانیا یک مکان عالی برای بازگشت به طبیعت و لذت بردن از ورزش در فضای باز می‌باشد. آب و هوای اسپانیا عالی است، بنابراین اسپانیا بهترین مکان برای آهسته دویدن، دوچرخه سواری یا حتی قدم زدن وپیاده روی می باشد. اسپانیا خط ساحلی بسیار بزرگی دارد و روش‌های متعددی برای انجام ورزش‌های آبی و لذت بردن موجود است. اسپانیا مکانی هیجانی و سراسر شور است برای کسانی که به زندگی هیجانی علاقمندند.

همچنین رضایت کلی مسافران بعد از بازید از اسپانیا در طول سال ۲۰۱۱ بطور چشمگیری بالا بوده است. شهروندان بریتانیایی و آلمانی به ترتیب بیشترین توریست‌هایی بودند که سفرهای خود به اسپانیا را بارها تکرار می‌کردند. اگر چه توریست‌های خارجی معتقدند که اسپانیا “یک مقصد توریستی پر سر و صدا و شلوغ است” اما از حس آزادی و امنیت موجود در کشور بسیار راضی بودند و می‌گفتند که اسپانیا بهترین سواحل و بهترین مناظر را دارد.

بازدید از اسپانیا جذابیت خاصی برای توریست‌های خارجی دارد. با توجه به تحقیقات انجام شده ، ۸۴ درصد از خارجی ها اسپانیا را برای پرکردن اوقات فراغت و تعطیلات در نظر می‌گیرند.

سرمایه گذارانی که به دنبال مکانی امن برای سرمایه گذاری در اسپانیا هستند می‌توانند این کشور را انتخاب کنند. هرکسی که به کشور اسپانیا سفر می‌کند دوست دارد بار دیگر هم سفر خود را به این کشور بی‌نظیر تکرار کند. کشور اسپانیا در رتبه بندی تکرار بازدیدکننده‌ها مقام اول را داشته است. طبق یک گزارش تهیه شده توسط مجله اجتماعی پانوراما (Panorama)، ۸۳.۵ درصد از گردشگرانی که در سال ۲۰۱۱ به اسپانیا سفر کردند قبلا به اسپانیا سفر کرده بودند. در همین حال ۴۰% و گاهی بیشتر از کسانی که برای بار دوم به اسپانیا سفر کردند ۱۰ بار یا بیشتر از قبل سفر به اسپانیا داشته‌اند.

تازه‌های مستر ویزا

اطلاعات تماس خود را برای کارشناسان مستر ویزا ارسال کنید تا در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند

تبلیغات

قالب بتن
قالب بتن تسکو
مشاوره آنلاین واتساپ