مستر ویزا

مزایای مهاجرت به اسپانیا

مزایای مهاجرت به اسپانیا

قانون اقامت، اسپانیا را به یکی از جذاب‌ترین و کارآمدترین کشورهای اتحادیه اروپا برای سرمایه گذاری تبدیل کرده است. مهاجرت به اسپانیا و اخذ اقامت اسپانیا مزایای زیادی از جمله سفر بدون ویزا به 26 کشور اروپایی از جمله آلمان، هلند و فرانسه را به شما می‌دهد.

دسترسی بدون ویزا به 26 کشور عضو شینگن

منطقه شینگن مجموعه‌ای از 26 کشور اروپایی است که کنترل گذرنامه و مهاجرت را در مرزهای مشترک خود لغو کرده‌اند. این کشورها با سیاست مشترک ویزا به عنوان یک کشور واحد برای اهداف بین المللی فعالیت می‌کنند. منطقه کنونی تقریباً 400 میلیون نفر جمعیت را شامل می‌شود و در حال حاضر از اسپانیا، فرانسه، آلمان، اتریش، بلژیک، دانمارک، استونی، فنلاند، یونان، مجارستان، ایسلند، ایتالیا، لتونی، لیتوانی، جمهوری چک، لیختن اشتاین، لوکزامبورگ، مالت، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، اسلوونی، اسلواکی، سوئد و سوئیس تشکیل شده است.

اقامت در یک کشور مطلوب اروپایی

اسپانیا مرتباً به عنوان یکی از مطلوب‌ترین مکان‌های جهان برای زندگی شناخته می‌شود. کیفیت عالی زندگی، آب و هوای دلپذیر در تمام طول سال، شهرهای تاریخی، غذاهای معروف و سواحل زیبا تنها برخی از دلایل انتخاب سرمایه گذاران برای خرید اینجا هستند. سیستم بهداشتی این کشور به طور گسترده‌ای به عنوان یکی از بهترین سیستم‌های بهداشتی در جهان شناخته می‌شود و طبق نظرسنجی اخیر مجله پزشکی برجسته The Lancet، جمعیت آن بالاترین امید به زندگی در اروپا را داشته است. اسپانیا همچنین دارای یکی از بزرگترین اقتصادهای جهان، زیرساخت عالی و ارتباطات خوب با سایر نقاط اروپا است.

اقامت اسپانیا از طریق سرمایه گذاری

حق کار در اسپانیا

همسر سرمایه گذاران (یا شخص با رابطه مشابه)، فرزندان زیر 18 سال (و در صورت وابستگی اقتصادی بیش از 18 سال) و سایر فرزندان وابسته نیز می‌توانند اجازه ویزای طلایی/ اقامت را بدست آورند بنابراین کل خانواده را قادر می‌سازد تا از این طرح بهره‌مند شوند. سرمایه گذار و اعضای خانواده ذینفع حق کار در اسپانیا را دارند.

فرصت ایجاد یک تجارت در یک سیستم مالیات بر شرکت‌های مدرن و رقابتی
نرخ کامل مالیات شرکت در اسپانیا در حال حاضر 30 درصد است که کمترین میزان از سال 2008 است.

برای شرکت‌های کوچک و متوسط نرخ کمتری وجود دارد: 20٪ برای سود تا 300،000 €، 25٪ برای سود بالاتر از این.

شرکت‌های متوسط: 25٪ برای سود تا 300،000 €، 30٪ برای سود بالاتر از این.

شرکت‌های غیر مقیم یا اشخاص حقوقی مشمول مالیات شرکت اسپانیایی نیستند بلکه مالیات بر درآمد افراد غیر مقیم را پرداخت می‌کنند.

در این رابطه در صورت اعمال هر یک از معیارهای زیر یک شرکت مقیم اسپانیا تلقی می‌شود:

طبق قوانین اسپانیا ادغام می‌شوند
دفتر ثبت شده آنها در اسپانیا واقع شده است
مرکز مدیریت در اسپانیا واقع شده است
در کشوری با جو سیاسی و اقتصادی پایدار سرمایه گذاری کنید

اقتصاد اسپانیا پنجمین اقتصاد بزرگ در اتحادیه اروپا است و در اکتبر 2013 از رکود اقتصادی دو ساله خارج شد. خروج از رکود عمدتا به صادرات، یک منطقه رشد قوی و همچنین یک رکورد فصل گردشگری مربوط می‌شود زیرا گردشگران به کشورهای دارای مشکل سیاسی سفر نمی‌کنند. هزینه‌های وام نیز کاهش یافته و شاخص Ibex 35 تاکنون بیش از 20 درصد در سال 2013 افزایش یافته است. حزب حاکم فعلی در اسپانیا Partido Popular است که فعالان سرمایه گذاری‌های خارجی را تشویق می‌کند.

مزایای مهاجرت به اسپانیا

فرصت بهره مندی از ارز واحد (یورو)

مقیاس ارز واحد و منطقه یورو نیز فرصت‌های جدیدی را در اقتصاد جهانی به ارمغان می‌آورد. یک ارز واحد، منطقه یورو را به منطقه‌ای جذاب برای تجارت کشورهای ثالث تبدیل می‌کند بنابراین تجارت و سرمایه گذاری را ارتقا می‌بخشد.

روند تمدید آسان

روند تمدید مجوز اقامت، سریع و ساده است. بدون اجازه حضور در اسپانیا، اجازه اقامت مالیاتی در خارج از اسپانیا داده می‌شود. در مدت زمان تمدید 5 ساله هیچ محدودیتی وجود ندارد.

ثبت شرکت در اسپانیا

آب و هوا

هوا تقریباً در تمام طول سال مناسب است، حدود 320 روز سال هوا آفتابی است و باران کمی می‌بارد، حتی در اسپانیا زمستان نیز هوا گرم است. این مکان یکی از مطلوب‌ترین مکان‌ها برای زندگی در اروپا است، به ویژه برای کسانی که مایل به فرار از هوای سرد و بارانی هستند. در واقع یکی از دلایلی که باعث شده اسپانیا به یکی از کشور‌های مناسب برای سفر، زندگی، تحصیل و مهاجرت تبدیل شود، آب و هوای مدیترانه‌ای آن است.

سلامتی

در مورد مراقبت‌های بهداشتی، کشور اسپانیا توسط سازمان بهداشت جهانی مورد تایید است. مراحل درمان در اسپانیا سریع و با بالاترین کیفیت انجام می‌شود. تعدادی از بیمارستان‌های اسپانیا بهتر از بیمارستان‌های انگلستان شناخته شده‌اند.

سطح استاندارد زندگی

کشور اسپانیا در مقایسه با بسیاری از کشورهای دیگر جهان دارای نرخ بزهکاری نسبتاً کمی است و هزینه زندگی در آن بسیار پایین است.

هزینه زندگی

برای اداره املاک در مقایسه با قیمت‌های انگلیس حدود 30-40٪ هزینه کمتری برای شما خواهد داشت. غذا و گرمایش نیز بسیار کمتر است.

سرمایه گذاری

اسپانیا به طور مرتب در راس فهرست افزایش ارزش اموال در کشورهای اروپایی قرار دارد. سرمایه گذاری با خرید مسکن در این کشور یکی از پرسودترین سرمایه گذاری‌ها در منطقه آرام و ایمن است. با توجه به اینکه در یک محیط امن و اقتصادی قوی زندگی خواهید کرد، دلیل کافی برای خرید ملک در اسپانیا خواهید داشت. هزینه اجاره ماهیانه در اسپانیا نسبتاً پایین است. به طور متوسط هزینه اجاره مسکن در اسپانیا در حدود ۲۰۰ یورو کمتر از کشور‌های دیگر مانند فرانسه، آلمان و انگلیس است. بنابراین شما می‌توانید به راحتی با اجاره یک آپارتمان در مرکز شهر از مزیت‌های آن بهره‌مند شوید.

هزینه زندگی در مادرید

ارزش پول

در زمان اقامت خود فرصت خرید املاک و ویلاهای شگفت انگیز را خواهید داشت. گزینه‌های زیادی در دسترس است و انتخاب تنها یک گزینه دشوار است به این دلیل که اکثر آنها از ارزش بسیار خوبی برای پول برخوردار هستند.

دسترسی آسان

2 فرودگاه بین المللی وجود دارد که واقعاً ورود و خروج از اسپانیا را بسیار آسان می‌کند. همچنین تعدادی کشتی موجود است تا شما را به مقصد مورد نظر برساند.

مردم اسپانیا

اسپانیایی‌ها به طور کلی مردم سخاوتمند و خونگرمی هستند. آنها از به اشتراک گذاشتن سبک زندگی آرام خود با دوستان اروپایی خود لذت می‌برند. یکی از دلایل محبوبیت اسپانیا به دلیل این واقعیت است که آنها یک کشور مفید هستند و از نظر بازدیدکنندگان خارجی بسیار مناسب هستند.

خرید با خیال راحت در اسپانیا

تعدادی از کارگزاران املاک در اسپانیا وجود دارند که توسط دولت پشتیبانی می‌شوند و 100٪ قانونی هستند. این افراد در آنجا هستند تا در خرید املاک و غیره به شما کمک کنند و به تمامی سؤالات شما پاسخ دهند.

کیفیت زندگی

بسیاری از مردم به دلیل فضای آرامش بخش، زندگی ارزان، فرصت‌های سرمایه گذاری و آب و هوای بسیار خوب، اسپانیا را به عنوان اقامتگاه خارج از کشور خود انتخاب و به این کشور مهاجرت می‌کنند. زندگی روزمره بسیار راحت‌تر از مکان‌های دیگر در سراسر جهان است.

منبع: benefits of residency in spain

reasons to immigrate to spain

تازه‌های مستر ویزا

اطلاعات تماس خود را برای کارشناسان مستر ویزا ارسال کنید تا در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند

تبلیغات

قالب بتن
قالب بتن تسکو
مشاوره آنلاین واتساپ