مستر ویزا

لیست معروف‌ترین ارائه دهندگان خدمات اینترنت در اوکراین

اینترنت در اوکراین

اوکراین به دلیل موارد زیادی شناخته شده و سرآمد است. در میان این دلایل قیمت‌های مناسب و منطقی برای زندگی از همه شناخته شده‌تر است. یکی از هزینه‌های زندگی که امروزه با آن مواجه هستیم، هزینه‌های تلفن و اینترنت است. در این مقاله سعی بر این است که بهترین ارائه دهندگان اینترنت در اوکراین را با تعرفه‌های آنها به شما معرفی کنیم.

خدمات اینترنت در اوکراین

Lanet

لانت یکی از قوی‌ترین شرکت‌های ارتباطی در اوکراین است. این شرکت در لیست معروف‌ترین ارائه دهندگان خدمات اینترنت در اوکراین قرار دارد. به دلیل داشتن اینترنت نامحدود و همچنین اشتراک شبکه‌های تلویزیونی مشتریان زیادی در لانت جذب می‌شوند. اتصال به این شرکت برای افراد ساکن در ساختمان‌های آپارتمانی بصورت رایگان است. در حال حاضر، Lanet سه تعرفه برای اتصال به اینترنت ارائه می‌دهد: الماس (۵۰۰ مگابیت در ثانیه)، روبی (۳۰۰ مگابیت در ثانیه) و کروند (۱۰۰ مگابیت در ثانیه).

تعرفه الماس دسترسی به اینترنت با سرعت حداکثر ۱۰۰۰ مگابیت در ثانیه را برای اولین اتصال و با حجم ۳۰۰۰ گیگابایت ترافیک فراهم می‌کند. پس از آن، سرعت دسترسی تا پایان دوره خدمات به ۵۰۰ مگابیت بر ثانیه حفظ خواهد شد. قیمت خدمات ماهانه ۲۳۷ گریونی با احتساب ۵۰٪ تخفیف برای هر سه ماه قرارداد است. تعرفه روبی سرعت حداکثر ۱۰۰۰ مگابیت بر ثانیه را برای اولین اتصال و با حجم ۱۵۰۰ گیگابایت ترافیک و ۳۰۰ مگابیت در ثانیه را برای دوره‌های بعد ارائه می‌دهد. قیمت خدمات در هر ۳۰ روز ۱۸۷ گریونی است. فعلا هیچ تبلیغی یا تخفیفی برای این بسته تعرفه‌ای موجود نمی‌باشد.

سرانجام ارزان‌ترین تعرفه لانت، کروند، اتصال اینترنت نامحدود با سرعت حداکثر ۱۰۰ مگابیت در ثانیه را ارائه می‌دهد. هزینه آن برای مدت ۳۰ روز ۱۴۷ گریونی می‌باشد. جدا از خدمات ذکر شده، Lanet بسته‌های “اینترنت + تلویزیون” را برای کسانی در نظر گرفته است که دوست دارند از هر دو لذت ببرند و مبلغ کمتری پرداخت می‌کنند. سایت این شرکت نیز فعلا فقط به زبان‌های اوکراینی و روسی فعال است.

اینترنت در اوکراین
لانت یکی از قوی‌ترین شرکت‌های ارتباطی در اوکراین است

Kyivstar

در حالی که کیو استار بیشتر به عنوان اپراتور تلفن همراه معروف می‌باشد این شرکت با ۲۰ سال سابقه در اوکراین خدمات اینترنتی را نیز انجام می‌دهد. طبق گفته گروه مشاوران آمریکایی، کیو استار در حال حاضر به ۵۰۰ شرکت بزرگ اروپای مرکزی و شرقی متعلق است و دارای بیش از ۲۶ میلیون مشتری می‌باشد.

نرخ تعرفه Kyivstar در حال حاضر کمتر از متوسط ​​هزینه اینترنت در اوکراین است (۹۰ گریونی در ماه در مقایسه با میانگین ۱۴۰ گریونی در ماه برای سایر پروایدرها). شایان ذکر است که اولین پرداخت برای اتصال ۱۸۰ گریونی است زیرا برای دو ماه اول هزینه باید یکجا پرداخت شود. با این قیمت شرکت کیو استار اینترنت نامحدودی با سرعت حداکثر ۱۰۰ مگابیت در ثانیه ارائه می‌دهد. بسته به موقعیت مشتری، ممکن است نیاز به خرید روتر نیز باشد: معمولی ۳۰۰ گریو یا پیشرفته برای ۱۰۰۰ گریو.

کیو استار بسته موبایل + اینترنت را نیز با ۵۰ دلار تخفیف ارائه می‌دهد. بسته به قرارداد تلفن همراه، قیمت از ۱۴۰ گریو شروع می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب سایت کیو استار مراجعه نمایید (البته سایت به زبان اوکراینی یا روسی می‌باشد).

Volia

وولیا ۷.۷% از بازار ارتباطات را به خود اختصاص داده است و سومین ارائه دهنده اینترنت در اوکراین است. این شرکت بهترین فناوری اینترنت GEPON را در کی یف و دونتسک ارائه می‌کند. این فناوری به کاربراین اجازه می‌دهد که از حداکثر سرعت ۱۰ گیگابایت در ثانیه استفاده کند.

بسته استاندارد اینترنت داده‌های نامحدودی را با سرعت حداکثر ۱۰۰ مگابیت در ثانیه ارائه می‌دهد. قیمت این بسته ۱۴۵ گریونی در ماه است. وولیا توربو دومین گزینه ارائه شده توسط این شرکت است: ترافیک نامحدود با سرعت حداکثر ۲۰۰ مگابیت در ثانیه، این بسته ۱۶۹ گریو هزینه دارد.

در نهایت، کسانی که دوست دارند هم از تلویزیون وهم از اینترنت لذت ببرند ممکن است از بسته “اینترنت + تلویزیون Volia” با سرعت حداکثر ۲۰۰ مگابیت در ثانیه استفاده کنند. در این بسته یک برنامه ویژه برای موبایل یا تبلت، برای تماشای فیلم‌ها یا شبکه‌های تلویزیونی مورد علاقه‌شان نیز ارائه می‌شود. این تعرفه با قیمت فعلی ۱۶۹ گریو در اختیار مشتریان است. وولیا همچنین خدمات اضافی مانند IP ثابت با قیمت ۲۵ گریو در ماه و نرم افزار ضد اسپم با هزینه ۱۵ گریو در ماه را نیز ارائه می‌دهد.

هزینه اینترنت در اوکراین
وگا از نظر قیمت بهترین ارائه دهنده اینترنت در اوکراین شناخته می‌شود

Vega

وگا از نظر قیمت بهترین ارائه دهنده اینترنت در اوکراین شناخته می‌شود. این شرکت به طور منظم تخفیفات مناسبی برای خدمات خود ارائه می‌دهد. امروزه وگا در ۲۲ منطقه اوکراین حضور دارد و بیش از ۱۵۰۰۰۰ کاربر اینترنت دارد.

این شرکت چهار نوع بسته ارائه می‌دهد که به راحتی بر اساس نیازهای هر شخص در دسترس هستند: اتصال اینترنت برای آپارتمان‌ها، خانه‌ها، اینترنت مقرون به صرفه و اینترنت پرسرعت: ۱۰۰۰ مگابیت در ثانیه با فناوری GEPON.

اینترنت نامحدود با سرعت حداکثر ۱۰۰ مگابیت در ثانیه برای آپارتمان با قیمت ۱۴۰ گریو در ماه. بسته مشابه برای خانه‌ها نیز با قیمت ۷۰ گریونی در هر ماه ارائه می‌شود. همچنین می‌توانید اینترنت نامحدود با سرعت حداکثر ۱۰۰ مگابیت در ثانیه در این بسته با هزینه ۱۸۰ گریو در هر ماه خریداری کنید.

کسانی که اینترنت پرسرعت نیاز ندارند ممکن است به تعرفه اینترنت Thrifty علاقه‌مند باشند که داده‌های نامحدود با سرعت حداکثر ۲۰ مگابیت در ثانیه را ارائه می‌دهد. قیمت آن نیز ۱۰۰ و ۶۰ گریو است. در مورد آخرین گزینه، اینترنت پرسرعت ۱۰۰۰ مگابیت بر ثانیه که به لطف فناوری GPON قابل دسترسی است: هزینه این بسته ۱۴۹ گریو در هر ماه است.

Triolan

تریولان یکی از سریع‌ترین اینترنت‌های موجود در اوکراین است: حداکثر ۱۰۰۰ مگابیت در ثانیه. این شرکت کل مناطق کشور را تحت پوشش دارد از جمله کیف، خارکف، دنیپرو، اودسا و مناطق دیگر. خارکف بزرگترین مشتری این شرکت است. برنامه‌های تعرفه‌ای Triolan کاملاً ساده است: اینترنت عادی ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه برای آپارتمان‌ها، پرسرعت ۱۰۰۰ مگابیت بر ثانیه برای آپارتمان‌ها و ۱۰۰ مگابیت در ثانیه برای خانه‌ها. مورد دوم نیاز به نصب یک واحد شبکه نوری و یک روتر دارد.

هزینه ماهانه اینترنت معمولی ۱۵۰ گریو برای آپارتمان‌ها و ۱۸۰ گریو برای خانه‌ها است. همانطور که برای اتصال با سرعت بالا قیمت در حال حاضر ۲۰۰ گریونی در هر ماه است. همچنین می‌توانید IP استاتیک اضافی را با قیمت ۶۰ گریونی در ماه تهیه کنید.

در حالی که این شرکت‌ها جزو محبوب‌ترین‌ها در اوکراین هستند، نرخ ارائه دهندگان اتصال به اینترنت در اوکراین هر ساله با تغییراتی مواجه می‌باشد.‌ سرویسی به زبان انگلیسی هنوز در بسیاری از آنها وجود ندارد، بنابراین داشتن یک شخص مسلط به زبان اوکراینی یا روسی برای ترجمه ممکن است سودمند باشد.

تازه‌های مستر ویزا

اطلاعات تماس خود را برای کارشناسان مستر ویزا ارسال کنید تا در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند

تبلیغات

قالب بتن
قالب بتن تسکو
مشاوره آنلاین واتساپ