مستر ویزا

ویزای گلد اسپانیا

ویزای گلد اسپانیا

ویزای طلایی یا ویزای گلد اسپانیا یک برنامه اجازه اقامت قانونی در اسپانیا بوده و هدف آن تحریک سرمایه‌گذاران خارجی به سرمایه‌گذاری و تقویت اقتصاد این کشور است، این بدان معنا است که به هر سرمایه گذار خارجی که با داشتن حداقل ۵۰۰۰۰۰ یورو بتواند در املاک و مستغلات در این کشور سرمایه‌گذاری کند یک مسیر آسان و سریع در دریافت اجازه اقامت اسپانیا ارائه می‌شود که همان ویزای گلد اسپانیا است. این برنامه روشی جذاب برای سرمایه گذاران خارجی است تا اقامت اسپانیا را دریافت کنند و از کیفیت فوق العاده زندگی در اسپانیا با سرمایه گذاری در اقتصاد این کشور بهره‌مند شوند. اقامت در اسپانیا تحت پوشش برنامه ویزای طلایی سرمایه گذاری اسپانیا به سرمایه گذار و خانواده اصلی‌اش (همسر، پدر و مادر و فرزندان) اجازه زندگی در اسپانیا را می‌دهد. قانون هیچ محدودیتی برای مدت زمان اقامت اعمال نکرده است. از این رو سرمایه گذار می‌تواند ملکی را در اسپانیا خریداری کند و خود یا خانواده‌اش هر زمانی که بخواهند آزادانه به اسپانیا سفر کنند. این کشور یکی از توسعه یافته‌ترین کشورهای دنیاست که دارای نوزدهمین قدرت اقتصادی دنیا (به نقلی نیز چهاردهمین کشور قدرتمند از نظر اقتصادی) می‌باشد.

دائمی بودن ویزای گلد اسپانیا

دریافت اقامت دائم اگرچه یک فرآیند پیچیده و مرحله به مرحله است اما با وضع قوانین جدید بسیار ساده‌تر شده است. اگر قصد سرمایه گذاری در یک کشور با اقتصاد قوی خارجی دارید اولین قدم گرفتن ویزای اقامت است که حداکثر برای مدت ۱ سال اعتبار داشته باشد پس از طی نمودن این مرحله مرحله دوم درخواست اقامت ۲ ساله است که پس از آن می‌توانید هر ۲ سال به ۲ سال آن را تمدید کنید به شرط آن که سرمایه‌گذاری شما همچنان برقرار باشد پس از ۵ سال اقامت دائم در اسپانیا با شرط آنکه هر سال حداقل ۶ ماه را در اسپانیا گذرانده باشید می‌توانید درخواست اقامت دائم دهید و پس از ۱۰ سال اقامت حتی می‌توانید درخواست تابعیت اسپانیا بدهید و تابعیت اسپانیایی بگیرید.

چه زمانی به ویزای طلایی اسپانیا نیاز پیدا می‌کنید

ویزای طلایی یا گلد اسپانیا عمدتاً برای سرمایه گذاران غیر اتحادیه اروپاست اگر شما در خارج از اتحادیه اروپا زندگی می‌کنید مجوز اقامت اسپانیا یا ویزای طلایی یک راه آسان و بی‌دردسر برای دریافت حقوق سفر رایگان و رفت و آمد در داخل اتحادیه اروپا و منطقه شینگن است با این شرط که دیگر نیاز به گذراندن ۶ ماه اقامت حتمی در این کشور نباشد.

مزایای اصلی ویزای گلد اسپانیا

دریافت اجازه اقامت اسپانیا به وسیله اخذ ویزای طلایی مزایای بسیاری دارد به طور کلی بسیاری از کاغذ بازی‌های اداری و سلسله مراتب طولانی در این روش حذف می‌شود. برخی از مزایای مهم برای صاحبان املاک و مستغلات عبارتند از:
– ورود آزاد به اسپانیا و ۲۶ کشور دیگر عضو اتحادیه اروپا (منطقه شینگن) و رفت و آمد بدون مانع در آن را بدست می‌آورید.
– برای حفظ مجوز قانونی و ویزای طلایی تنها ۱ بار در سال تنها باید از اسپانیا دیدن کنید و یک سفر کوتاه داشته باشید و اقامت طولانی مدت دیگر الزامی نیست.
– اجازه اقامت گلد اسپانیا هر ۲ سال یکبار تمدید می‌شود.
– شما حق کار به عنوان یک کارآفرین یا کارمند در اداره را به محض دریافت اجازه ۲ ساله اقامت در اسپانیا به دست می‌آورید.
– همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال شما می‌توانند درخواست اقامت بدهند و به پشتیبانی شما به اسپانیا مهاجرت کنند زیرا شما سرپرست قانونی آنها هستید.

ویزای گلد اسپانیا

نحوه پرداخت مالیات در ویزای گلد اسپانیا

هنگام خرید ملک و مستقلات برای اخذ اجازه اقامت دائم اسپانیا مطمئنا شما شامل پرداخت مالیات خواهید شد اینکه چه مقدار مالیات باید بپردازد به مدت زمانی بستگی دارد که در اسپانیا در طول یکسال می‌گذرانید. اگر بیش از ۶ ماه را در اسپانیا اقامت کنید به عنوان یک شهروند مقیم اسپانیا به شمار می‌آیید و دارایی و درآمد شما مشمول مالیات شهروندی می‌شود اما اگر مدت زمان کمتری را در اسپانیا سکونت یابید تنها مشمول پرداخت مالیات بر خرید ملک و مستقلات و یا مالیات بر حسب ارزش مالی دارایی‌های خود در اسپانیا خواهید بود.

شرایط اخذ اقامت دائم در ویزای گلد اسپانیا

اگر میخواهید ویزای طلایی اسپانیا بگیرید ابتدا باید با انجام یک سرمایه گذاری به ارزش حداقل ۵۰۰۰۰۰ یورو برای ۱ سال اقامت در اسپانیا درخواست ویزا بدهید.
– حداقل داشتن سرمایه ۵۰۰ هزار یورویی برای سرمایه گذاری
– داشتن ۱/۰۰۰/۰۰۰ یورویی سرمایه گذاری در سهام شرکت‌های اسپانیایی
– سرمایه گذاری ۲/۰۰۰/۰۰۰ یورویی در بدهی‌های عمومی اسپانیا
– شروع یک پروژه تجاری اسپانیا با منافع عمومی و اقتصادی و با هدف کمک به اقتصاد این کشور، اشتغال‌زایی، نوآوری علمی و فناوری اجتماعی و اقتصادی در منطقه اسپانیا

پس از اخذ اقامت ۱ ساله می‌توانید اقامت ۲ساله خود را با شرایط زیر درخواست دهید:
۱- سرمایه گذاری شما که برای دریافت ویزای طلایی اسپانیا انجام دادید بدون تغییر باقی بماند.
۲- حداقل ۱ بار در سال برای مدت حتی کوتاه به اسپانیا سفر داشته باشید مثلاً یک سفر چند روزه.

ویزای گلد اسپانیا

برای دریافت ویزای گلد اسپانیا باید:
به نزدیکترین کنسولگری اسپانیا در کشور خودتان مراجعه کنید بهتر است این کار توسط خودشان صورت گیرد اگر خودتان نمی‌توانید مراجعه داشته باشید بسته به کنسولگری و قوانین مدون در آن می‌توانید از طریق یک نماینده قانونی اقدام کنید.

مدارک لازم برای دریافت ویزای گلد اسپانیا

– اثبات اینکه شما در حساب شخصی خود مبلغی به ارزش ۵۰۰۰۰۰ یورو یا بیشتر برای سرمایه گذاری در نظر گرفته‌اید.
– ثبت پرونده املاک و اسناد رسمی محضری و اثبات اینکه سند به اداره ثبت املاک رسمی ارسال شده است.
– گذرنامه با اعتبار حداقل یکسال
– دو عکس گذرنامه از خودتان
– اثبات توان پرداخت مالی سرمایه‌گذاری
– اگر همسرتان درخواست ویزا دهد؛ ارائه سند ازدواج
– اگر فرزندانتان درخواست ویزا دهند؛ ارائه اصل شناسنامه آنها
– بیمه درمانی
– گواهی عدم سوء پیشینه کیفری criminal

طول مدت زمان اخذ ویزای گلد اسپانیا

مجوز اقامت سرمایه گذاری در اسپانیا ویزای معروف به ویزای گلد اسپانیا جهت هموار کردن مسیر دریافت اجازه اقامت در اسپانیا در نظر گرفته شده بنابراین اخذ ویزای طلایی در اسپانیا نسبتاً سریع انجام می‌شود. اجازه اقامت (ویزا) در ۱۰ روز کاری داده خواهد شد و پس از آن شما می‌توانید برای ۲ سال درخواست اجازه اقامت دهید و یا صبر کنید تا ویزای ۱ ساله شما منقضی شود. درخواست اقامت دو ساله به دلیل درخواست اجازه اقامت دو ساله باید در اداره مهاجرت ثبت شود و روند کاری آن ۲۰ روز طول می‌کشد.

منبع: golden visa spain

تازه‌های مستر ویزا

اطلاعات تماس خود را برای کارشناسان مستر ویزا ارسال کنید تا در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند

تبلیغات

قالب بتن
قالب بتن تسکو
مشاوره آنلاین واتساپ