مستر ویزا

کاشت نشان دولتی اوکراین به مناسبت سالگرد استقلال اوکراین

کاشت نشان دولتی اوکراین به مناسبت سالگرد استقلال اوکراین

در دوازده کیلومتری فرودگاه بین المللی بوریسپل که در نزدیکی شهر کی یف پایتخت کشور پهناور و سرسبز و پرآب اوکراین قراردارد، روستایی به نام ” Velyka Oleksandrivka” وجود دارد.

سمبل نشان دولتی اوکراین به شکل طرحهای کراپ سیرکل Crop circle   در این روستا به صورت نمادین پرورش و کاشته شد. این نشان در زمین به مساحت شصت هزار متر مربع  طراحی و کاشته شد.این نشان کاشته شده در این زمین، در حال حاضر بزرگترین و طویلترین نشان کاشته شده در کل اوکراین می باشد.

سمبل نشان دولتی اوکراین تقریبا دویست و هفتاد و پنج  متر طول و  صد و نود و پنج متر عرض دارد.

این رکورد به مناسبت سی امین سالگرد استقلال اوکراین طراحی و کاشته شد. برای کاشت این نشان کشاورزان، از فناوری های نوآورانه کشاورزی دقیق برای طراحی و کاشت استفاده کردند.

افرادی که از فرودگاه بین المللی بوریسپیل به مقصد اوکراین و  یا از اوکراین به مقصد کشور دیگری پرواز می کنند، نشان دولتی اوکراین را میتوانند از داخل هواپیما مشاهده کنند.

نشان ملی کاشته شده در زمین کشاورزی از جنس دانه های ذرت می باشد.

به گفته کارینا کولیک ، متخصص زراعت ، نشان ملی با ذرت کاشته می شود که شامل چهارصد هزار دانه ذرت  است.

روز استقلال اوکراین

اوکراین در تاریخ بیست و چهارم آگوست سال هزار و نهصد و نود و یک میلادی  استقلال خود را اعلام کرد.

حلقه‌های کشت‌زار یا کراپ سیرکل چیست؟

حلقه‌های کشتزار یا دایره‌های روی مزارع شکل‌هایی هستند که با خم کردن یا هرس کردن و شکل دادن به محصولات کشاورزی مانند گندم، جو، ذرت به وجود می‌آیند. اصطلاح حلقه های کشتزار را نخستین بار پژوهشگری به نام کالین اندروز برای نامیدن دایره‌های ساده‌ای که روی آن‌ها مطالعه می‌کرد، به کار برد.

طراح و سازنده حلقه های کشتزار

بسیاری از این شکل‌ها مانند شکل‌های ساخته داگ باوِر،دَیو چورلی و جان لاندبِرگ ساخته بشر هستند. باوِر و چورلی در سال ۱۹۹۲ به خاطر این کارشان موفق به دریافت جایزه ایگ‌نوبل شدند.

حلقه های کشتزار با منشاء فرازمینی

با این وجود، شکل‌هایی نیز بدون دخالت انسان و با منشأیی ناشناخته روی مزارع ایجاد می‌شود. شکلی که در سال ۲۰۰۷ روی مزرعه‌ای در سوئیس ایجاد شده‌است. این شکل‌ها، از دسته شکل‌های با منشأ ناشناخته هستند.

نکته جالب در مورد حلقه های کشتزار این است که آنها تنها در یک یا دو کشور ظاهر نمی شوند بلکه، تعداد بسیار زیادی از آنها در نقاط مختلف دنیا شکل گرفته و مردم را در بهت و حیرت فرو می برند. یکی از نقاطی که حلقه های کشتزار در آن دیده شده، بریتانیاست.

حلقه های کشتزار در بریتانیای کبیر

بریتانیای کبیر مملو از بناهای باستانی و تاریخی، گنجینه های ملی، قلعه های قدیمی و مناطق برجسته از زیبایی طبیعی بوده و تمامی آنها آنچنان چشم نواز و تماشایی و شگفت انگیز هستند که هرساله، توریستها و جهانگردان را از سرتاسر دنیا  به خود جلب می کند. اما موارد عجیب مانند یوفوها یا سفینه های فضایی، نورهای عجیب و غریب در آسمان بریتانیای کبیر، جانوران ناشناخته و حیوانات وحشی که متعلق به بریتانیا نیستند، در این کشور به وفور دیده می شوند.

تازه‌های مستر ویزا

اطلاعات تماس خود را برای کارشناسان مستر ویزا ارسال کنید تا در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند

تبلیغات

قالب بتن
قالب بتن تسکو
مشاوره آنلاین واتساپ