مستر ویزا

آشنایی با بیزینس آرایشگاه در اوکراین

هنگام راه‌اندازی بیزینس آرایشگاه در اوکراین چیزهای زیادی برای فکر کردن وجود دارد. این کار بسیار سخت است و به برنامه ریزی اصولی نیاز دارد، گرچه بسیار ارزشمند و سرگرم کننده است. ما در این مقاله چند نکته مهم را مورد بررسی قرار داده‌ایم که بهتر است قبل از شروع بیزینس آن‌ها را مطالعه کنید.

آشنایی با بیزینس آرایشگاه در اوکراین

1- یک برنامه تجاری تهیه کنید
اول از همه برای شروع کار به یک برنامه کاری احتیاج دارید، اگر کسب‌و کار خود را بدون برنامه راه‌اندازی کنید تلاش‌تان بی‌فایده خواهد بود. بهتر است برنامه‌تان بر اساس زمان‌بندی یکساله، سه ساله و پنج ساله تنظیم شود. برنامه کاری شما باید کامل باشد و سالانه مورد بازبینی قرار گیرد. در صورت نیاز به وام، بهتر است اقدامات لازم را انجام دهید تا در شروع کار با مشکل مالی مواجه نشوید. در واقع نوشتن یک برنامه تجاری باید اولین قدم برای شروع هر کاری باشد. این کار یک هدف روشن را برایتان فراهم می‌کند، همچنین چگونگی دستیابی به آن هدف را تشریح می‌کند و ایده خوبی را برای موفقیت آمیز بودن بیزینس ارائه می‌دهد. این طرح نقشه راه را برای صاحبان سالن‌ها دنبال می‌کند و به کارآفرینان کمک می‌کند تا همه حوزه‌های تجارت را در نظر بگیرند. یک برنامه تجاری اطمینان می‌دهد که شما یک اصولی برای موفقیت ایجاد کرده‌اید و همان را اعمال می‌کنید. دقت داشته باشید که موقعیت مکانی به اندازه ساختمان مهم است، بنابراین اجازه ندهید که هنگام انتخاب سالن یا آرایشگاه قلب‌تان بر مغزتان حاکم شود.

2- به امور مالی و بودجه موردنیازتان توجه داشته باشید
آیا برای سالن جدید یا تجارت آرایشگاه خود به وام نیاز دارید؟ اگر چنین است چگونه آن را پس می‌دهید؟ اطمینان حاصل کنید که شرایط وام را می‌دانید و مطلع هستید که پرداخت شما چگونه خواهد بود. در حال حاضر به چه تجهیزاتی دسترسی دارید؟ برای خرید به چه چیزهایی نیاز دارید؟ تمام این هزینه‌های جانبی را در نظر بگیرید و با توجه به آن وام خود را دریافت کنید. درباره حساب‌های بانکی کسب و کار اطلاعات بیشتری کسب کنید.

3- نوع بیزینس خود را مشخص کنید
آیا می‌خواهید به تنهایی کسب و کار خود را راه‌اندازی کنید یا برای شروع به یک شریک تجاری نیاز دارید؟ اگر بخواهید به تنهایی کار کنید شما شخصاً مسئولیت بدهی‌های بیزینس خود را بر عهده خواهید گرفت. اما اگر می‌خواهید با سایر افراد ارتباط برقرار کنید، مشارکت ساده‌ترین روش برای انجام این کار است.

4- کارکنان مناسب استخدام کنید
هنگام انتخاب تیم خود، اطمینان حاصل کنید که از افراد هم فکر استفاده می‌کنید که می‌توانید با آنها یک رابطه خوب و محکم برقرار کنید. سعی کنید تیم کوچک و متحدی بسازید که در تمام شرایط کنارتان بمانند. یک نمای خوب در سالن نقش بسیار مهمی دارد و می‌تواند به موفقیت شما در کسب و کارتان کمک کند.

راه اندازی بیزینس آرایشگاه در اوکراین
5- بیمه کارمندان را واریز کنید
برای راه‌اندازی بیزینس آرایشگاه در اوکراین باید کارمندان خود را بیمه کنید. فراموش نکنید طبق قانون هر فردی به محض استخدام باید توسط کارفرمایش بیمه شود. داشتن امنیت برای محافظت از مشتری، کارمندان، شغل و خودتان بسیار مهم است.

6- برای سالن یا آرایشگاه خود نام انتخاب کنید
نام تجاری شما چیست؟ هنگام انتخاب یک نام برای سالن یا آرایشگاه خود، اولین قدم خوب این است که نامی را انتخاب کنید که هیچ شغل دیگری به آن اسم نامگذاری نشده باشد. شما می‌توانید این کار را خیلی سریع در وب سایت ثبت مشاغل انجام دهید. این ایده بسیار خوبی است که نام شرکت خود را عجیب و به یاد ماندنی کنید. نامی که با حروف اول الفبا شروع می‌شود به این معنی است که در فهرست‌ها بالاتر از همه اسم‌ها قرار می‌گیرد (با این حال، این هیچ تفاوتی در رتبه Google شما ایجاد نمی‌کند).

7- خدمات، قیمت و محصولات ارائه شده را مشخص کنید
سالن یا آرایشگاه شما چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟ آیا شما تخصص خاصی دارید که این تخصص، تجارت شما را را از بین جمعیت متمایز می‌کند؟ یا خدمات گسترده‌ای از خدمات، معالجات و محصولات خرده فروشی را ارائه می‌دهید؟ برای قیمت‌گذاری محصولات و خدمات خود دقت خود را به کار گیرید، برای این کار رقبای خود را بررسی کنید تا ببینند چه خدماتی را ارائه می‌دهند و لیست قیمت‌ها را از سالن‌های محلی یا آرایشگاه‌های رقیب جمع آوری کنید. مطمئناً پیشنهاد قیمت‌های مشابه بهترین خواهد بود، اما همیشه مطمئن شوید که همه موارد را در نظر گرفته‌اید. باید بدانید هزینه برای شما چقدر است تا بتوانید قیمت‌هایی را تعیین کنید که سودآور باشد. قصد استفاده از چه محصولاتی را دارید؟ آیا قصد دارید روی مارک‌های گران قیمت و مشهور سرمایه گذاری کنید یا از کالاهای عمده فروشی با کیفیت خوب شروع می‌کنید؟ آیا می‌خواهید اقلام خرده فروشی را بورس کنید یا فقط می‌خواهید خدمات ارائه دهید؟ خرده فروشی باعث افزایش گردش مالی شما می‌شود و شما می‌توانید در کنار بیزینس خود خرده فروشی هم انجام دهید.

8- رقبای خود را بشناسید
رقبای شما کیستند؟ این آگاهی از نظر تجاری بسیار مهم است. اطمینان حاصل کنید که در مورد خدمات، محصولات، تبلیغات، پیشنهادات و روش‌های جدید رقیبان خود اطلاع دارید. همچنین با روندهای جدید در صنعت زیبایی، مو یا آرایشگری همراه باشید. مطمئن شوید که یک “نقطه فروش منحصر به فرد” دارید که سالن یا آرایشگاه شما را از رقبای خود متمایز می‌کند.

بیزینس مزون در اوکراین

9- مشتری‌هایتان چه کسانی هستند
برای شروع بیزینس آرایشگاه در اوکراین در نظر داشته باشید که قرار است مشتریان شما چه کسانی باشند؟ آیا قصد یک بازار خاص یا گروه سنی خاصی را دارید؟ آیا مشتریان محلی برایتان مهم هستند یا تمام افراد برایتان اهمیت دارند؟ آیا شما یک مشتری جوان تر می‌خواهید؟ دانش آموزان؟ و… . برای کسب موفقیت باید این مسائل را از قبل بدانید تا بتوانید بازاریابی و تبلیغات خود را سامان دهید.

10- یزینس خود را بازاریابی کنید
بدون انجام تبلیغات در شرایط اقتصادی امروز فروش معنایی نخواهد داشت. چگونه می‌خواهید مشتری‌ها را جذب کنید؟ از کجا تبلیغ می‌کنید؟ روزنامه‌ها، پوسترها، مجلات محلی یا رسانه‌های اجتماعی؟ اطمینان حاصل کنید که برای ۱۲ ماه اول برنامه بازاریابی دارید و آن را برای سال بعد بررسی کنید تا ببینید چه چیزی موثر عمل کرده است و چه چیزی انجام نشده است. تبلیغات و بازاریابی موثر برای موفقیت در بیزینس بسیار مهم است. برای ساخت مارک خود با رنگ‌ها و قلم‌های مشخص یک آرم جالب ایجاد کنید. تجربه‌ای که شما به مشتریان خود پیشنهاد می‌دهید بخش مهمی از برندسازی بی‌نظیر شما هستند.

منبع: starting own hair and beauty business

تازه‌های مستر ویزا

اطلاعات تماس خود را برای کارشناسان مستر ویزا ارسال کنید تا در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند

تبلیغات

قالب بتن
قالب بتن تسکو
مشاوره آنلاین واتساپ