مستر ویزا

تصاویر زیبا از شهر لویو اوکراین | شهر عاشقان قهوه و شکلات

شهر لویو اوکراین به شهر عاشقان شکلات و قهوه معروف است

تصاویر زیبا از شهر لویو اوکراین | شهر عاشقان قهوه و شکلات

لویو شهر قدم زدن در شب، شهر عاشقان سینه چاک، شهر دیوانگان بوی قهوه، شهر دوست داران انواع شکلات. هرچقدر راجع به شهر زیبای لویو تعریف کنیم باز هم میتوانید وقتی خودتان بصورت فیزیکی از این شهر بازدید کردید، جاذبه های فراوان دیگری ببینید و همین باعث شده است که بسیاری از توریست ها وقتی وارد اوکراین می شوند، پس از بازدید از کی یف و اودسا، حتما برنامه ایی حداقل پنج روزه برای بازدید از شهر زیبای لویو در شمال اوکراین در نظر می گیرند.

در سال 2019 قبل از شروع کرونا و شرایط قرنطینه در کشورهای مختلف، فقط بالغ بر دو و نیم میلیون نفر توریست از این شهر کوچک دیدن کرده اند.

عده ای از جوانان اوکراینی برای برگزاری مراسم ماه عسل یا هانی مون به شهر لویو می آیند تا بر روی سنگفرش زیبای خیابانهای لویو، ماه عسل خود را جشن بگیرند و از معماری منحصر بفرد و جاذبه های توریستی و تاریخی قرون وسطائی این شهر بهره ببرند.

هتلها و خانه های اجاره ایی در اکثر مناسبتهای تعطیل در اوکراین از چند هفته قبل رزرو می شوند و شما به سختی می توانید برای اقامت چند روزه در شهر لویو خانه با قیمت مناسب یا هتل پیدا کنید و می بایست همیشه از چند هفته قبل اقدام کنید.

کافه های فراوان که هرکدام معماری و سبک منحصر بفرد و خاص خودش را دارد باعث می شود شما از قهوه خوردن مداوم در هر یک از آنها خسته نشوید.

یکی دیگر از القابی که مردم به شهر لویو داده اند، عروس اروپا نام دارد و دلیل آن هم زیبائی چشم نواز این شهر و معماری آن است.

جالب است بدانید حتی با وجود همه گیری کرونا، تعداد کافی شاپ ها در شهر عشاق سینه چاک قهوه و شکلات، بیشتر از سال قبل شده است و این موضوع اصلا جای تعجب ندارد چون بسیاری از مردم اروپا، شهر لویو را بعنوان شهر دوست داران قهوه و عاشقان انواع شکلاتهای دست ساز می شناسند.

تازه‌های مستر ویزا

اطلاعات تماس خود را برای کارشناسان مستر ویزا ارسال کنید تا در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند

تبلیغات

قالب بتن
قالب بتن تسکو
مشاوره آنلاین واتساپ