مستر ویزا

تصاویری زیبا از شهر کی یف اوکراین | مرکز شلوغترین مک دونالد در دنیا

شهر کی یف پایتخت اروپائی کشور اوکراین

تصاویری زیبا از شهر کی یف اوکراین | مرکز شلوغ ترین مک دونالد در دنیا

شهر همیشه روشن کی یف، پایتخت کشور همیشه سرسبز اوکراین،  یکی از زیباترین شهرهای اروپایی برای زندگی و تفریح می باشد.

به عقیده بسیاری از تجار و بیزینس من های مختلفی که در خیلی از کشورهای دنیا تجربه راه اندازی کسب و کار و بیزینس داشته اند، راه اندازی کسب و کار و بیزینس در شهر کی یف اوکراین، یکی از بهترین گزینه ها می باشد، یکی از دلایلی که باعث چنین انتخابی می شود جمعیت چهار میلیون نفری شهر کی یف است که اکثرا جوانان اوکراینی هستند و انواع کسب و کار خدماتی، از راه اندازی کیترینگ گرفته تا کارواش و یا شیرینی فروشی در این شهر چهار میلیون نفری جوان پست، می تواند یک بیزینس پرسود و پایدار را برای شخص سرمایه گذار ایجاد نماید.

شاید ساده ترین و راحت ترین دلیل و مثالی که میتوان برای این گفته تجار بین المللی عنوان کرد، وجود شلوغترین و پرجمعیت ترین مک دونالد دنیا در شهر کی یف، در خیابان اصلی آن بنام خیابان خرشاتیک است.

بنابر آمار رسمی کمپانی مک دونالد، یکی از نمایندگی های این ساندویچ فروشی بین المللی در اوکراین یکی از پرفروشترین و شلوغ ترین شعبات این کمپانی در سراسر دنیا می باشد.

در حال حاضر بیش از پنجاه شعبه رستوران های زنجیره ای مک دونالد در سراسر اوکراین فعال هستند که در حدود بیست شعبه در شهر کی یف فعالیت دارند.

جالب است بدانید کمپانی مک دونالد هر روز در حدود  پنجاه و هشت میلیون مشتری در سراسر جهان دارد که از طریق سی و یک هزار شعبه این کمپانی در نقاط مختلف آمریکا، اروپا، آسیا و … خدمات خوردنی و بردنی دریافت میکنند.

شهر کی یف شهری است که شما می توانید در همه مناطق آن از تفریحات رایگان و با کی یفیت بهره مند شوید، فرقی نمی کند که شما در منطقه آبالون سکونت داشته باشید یا در منطقه پزنیاکی، یا منطقه پچرسکا. در هر یک از این مناطق پارک و باشگاه ورزشی و سینما و حتی دریاچه های کوچک و بزرگی وجود دارد.

به دلیل اینکه اوکراین کشور سرسبز و پر آبی می باشد قدم زدن همراه همسر و فرزند یا دوستانتان در هر یک از مناطق کی یف، شما را یاد حال و هوای شمال ایران می اندازد و بسیار لذتبخش است.

 

 

بهترین روش مهاجرت به اروپا از طریق ثبت شرکت

تازه‌های مستر ویزا

اطلاعات تماس خود را برای کارشناسان مستر ویزا ارسال کنید تا در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند

تبلیغات

قالب بتن
قالب بتن تسکو
مشاوره آنلاین واتساپ