مستر ویزا

رشته های بدون کنکور

رشته های بدون کنکور

بسیاری از دانشجویان ایرانی رویای ادامه تحصیل در رشته های بدون کنکور هستند. در بین این رشته ها پزشکی بدون کنکور محبوب ترین گزینه انتخابی است.خب با توجه به نظام آموزشی ایران این رویا خواهان تحقق نخواهد بود و دانش آموزان باید از هفت خان کنکور بگذرند تا بتوانند در رشته های مورد علاقه خود ادامه تحصیل دهند. اما شرایط در کشورهای دیگر به گونه ای دیگر است و رشته های بدون کنکور در مقطع پزشکی ارائه می دهند.

امروزه روند متداول برای تحصیل رشته های بدون کنکور در خارج از کشور بسیار رایج است ، زیرا که بدون شک این راهی عالی برای تجربه چیزهای جدید و منحصر به فرد است. تحصیل در خارج از کشور فرصت های جدیدی را به روی دانشجویان باز می کند و آنها را در قله رقابت جهانی قرار می دهد. اغلب افراد کشورهای اروپایی را برای ادامه تصیل در رشته های بدون کنکور و مخصوصا پزشکی بدون کنکور انتخاب می کنند .اگر واقعاً به دنبال کشوری عالی در اروپای مرکزی برای تحصیل هستید ، باید اوکراین را در نظر بگیرید. این کشور کمتر شناخته شده و باورنکردنی علاوه بر ارائه شهریه های پایین به شما کمک می کند از بقیه افراد در بازار کار فعلی متمایز شوید. البته تحصیل در هر کشوری رشته های بدون کنکور معایب و مزایای خاص خودش را دارد که تصمیم گیری به عهده خودتان است.

اگر ادامه تحصیل در پزشکی بدون کنکور را دارید چرا یک کشور بزرگ و ارزان اروپایی را انتخاب نمی کنید. دوره هایی که در دانشگاه های اوکراین تدریس می شود در سراسر جهان شناخته شده است و ادامه تحصیل در اوکراین ، به هیچ مدرک آیلتس یا TOFEL نیاز دارید،همچنین اگر دوستدار طبیعت هستید می توانید از طبیعت بکر آن بهره مند شوید.

در این مقاله درمورد امکانات و فرصت های منحصر به فردی که اوکراین برای رشته های بدون کنکور مهم و پر متقاضی از قبیل پزشکی،دندانپزشکی و مهندسی پزشکی  ارائه می دهد، مطلع می کنیم تا بین کشورهای انتخابی اوکراین را از قلم نندازید و بهتر بتوانید تصمیم گیری کنید.

چرا باید اوکراین را برای تحصیل انتخاب کنم؟

رشته های بدون کنکور

همانطور که می دانید شرایط تحصیل پزشکی در هر کشوری امکانات ، تخصص های خاص خود را دارد و از نظر فرهنگ ، فضا و تحصیل منحصر به فرد است. اما یک ویژگی عالی که اوکراین را باید برای تحصیلات عالی به ویژه برای دانشجویان پزشکی ، مهندسی ، حسابداری و تجارت انتخاب کنید. اینکه، تقریباً همه دانشگاههای اوکراین دارای زبان انگلیسی هستند ، بنابراین شما مجبور نخواهید بود زبان اوکراینی را یاد بگیرید. همچنین این کشور برنامه های پزشکی عالی ارائه می دهد که در سراسر جهان شناخته شده است و این امر آن را به گزینه ای ایده آل برای پزشکان یا جراحان بالقوه تبدیل کرده است. مدارک آن نیز در سراسر جهان شناخته شده است و در هر نقطه از جهان می توانید کار پیدا کنید.

اکثر دانشگاههای اوکراین از نظر زیرساخت بزرگ و وسیع هستند و امکانات حیاتی از قبیل کتابخانه ، سالن بدنسازی ، مراکز ورزشی ، خوابگاهها و غیره دارند.دانشجویان می توانند به اینترنت نامحدود دسترسی داشته باشند و این نیز باعث صرفه جویی در هزینه های آنان می شود،همچنین دانشجویان نیازی به هزینه کردن برای خرید کتاب ندارند زیرا کتابها توسط کتابخانه دانشگاه ارائه می شود. همچنین دانشجویان می توانند پس از اتمام برنامه تحصیلی خود ،فرصت اقامت دائم و موقتی در اروپا را کسب کنند.

مزایای مختلف تحصیل در اوکراین:

  • رتبه بندی دانشگاه های اوکراین با توجه به سایر دانشگاه های بین المللی بسیار بالا است.
  • روند پذیرش در اوکراین بسیار ساده است و نیاز به هیچ مدرک آیلتس ،TOFEL یا هرگونه آزمون ورودی نیست. به این معنی که دانش آموزان برای اخذ پذیرش در هر دوره ای در اوکراین نیازی به دادن هر نوع آزمون ورودی ندارند.
  • دوره هایی که دانشگاه های اوکراین ارائه می دهند در سطح جهانی شناخته شده است و توسط WHO ، UNESCO ، شورای اروپا و غیره به رسمیت شناخته می شود ، از این رو ، مدرک شما در سراسر جهان شناخته می شود و ارزش بالایی در بازار کار برخوردار است.
  • دوره های پزشکی در اوکراین در بین دانشجویان بین المللی محبوب ترین است. از این رو ، MBBS در اوکراین یک دوره بسیار معروف است.
  • اگر دانش آموزی مایل به پذیرش در مقطع لیسانس باشد ، فقط به گواهی دوره متوسطه نیاز دارد.
  • هزینه دوره های مختلف در اوکراین در مقایسه با سایر کشورها بسیار پایین است.
  • اگر به دنبال ارزان ترین تحصیلات هستید ، تحصیل در اوکراین ارزان ترین آموزش را در بین همه کشورهای اروپایی ارائه می دهد.
  • دانش آموزان می توانند از استانداردهای زندگی اروپایی با هزینه کم برخوردار شوند زیرا هزینه زندگی در اوکراین تقریبا یک سوم هزینه زندگی در آلمان و کانادا می باشد.
  • در طول سال آب و هوا در اوکراین معتدل است.
  • بسیاری از دانشگاههای اوکراین با ایالات متحده آمریکا ، کانادا و دیگر دانشگاههای اروپا مشارکت دارند ، از این رو ، دانشجویان می توانند با شهریه یکسان شانس ملاقات با اساتید معروف از سراسر جهان را در اوکراین داشته باشند. حتی امکان انتقالی به دانشگاه های کشورهای اروپایی دیگر از سال سوم دانشگاه به بعد وجود دارد.

درباره تحصیل پزشکی در اوکراین

رشته های بدون کنکور

پزشکی در اوکراین به دلیل استقبال جهانی ، ساختار هزینه مقرون به صرفه ، کیفیت تحصیل و فرایند ثبت نام بدون دردسر که در آن قبولی در کنکور نیاز نیست،مشهور است ، بنابراین دانش آموزان بیشتری برای تحصیل در MBBS و رشته های پزشکی اوکراین نزدیک می شوند.

آموزش پزشکی در اوکراین بخشی جدایی ناپذیر از سیستم آموزشی ملی است. حتی پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی ، تحصیل پزشکی در اوکراین یکی از بهترین های جهان محسوب می شد و شهرت آن به اندازه ای قوی بود که سالانه هزاران دانشجوی خارجی را به خود جذب می کرد.

از زمانی که اوکراین به سیستم آموزشی مشترک اروپایی و همچنین جامعه تحقیقاتی دانشگاهی اروپا پیوست، تحصیل پزشکی در آن مطابق با استانداردهای اروپایی شد .به همین دلیل،دانشجویان بیش از ۷۰ کشور جهان هر ساله برای تحصیل پزشکی به اوکراین می آیند.

دانشگاه های پزشکی تحت وزارت بهداشت اوکراین بهترین ارزش را در زمینه آموزش پزشکی برای دانشجویان سراسر جهان ارائه می دهند. امکانات خوب و سابقه آموزش و مراقبت های پزشکی با کیفیت بالا ، محیط مناسبی را برای دانش آموزان فراهم می کند تا به عنوان پزشکان موفق استانداردهای بین المللی شکل بگیرند.

دانشگاه های پزشکی که برای ادامه تحصیل در رشته پزشکی در اوکراین از ۴۰۰۰ دلار آمریکا تا ۶۰۰۰ دلار در سال برایتان هزینه می اندازد:

  • دانشگاه پزشکی کیف
  • دانشگاه ملی پزشکی بوگامولتس(دانشگاه ملی پزشکی بوگامولتس اولین دانشگاه پزشکی اوکراین محسوب می‌شود ، که شرایط خوب و مناسبی را برای دانشجویان خارجی میگزارد .
  • که دو زبان انگلیسی و اوکراینی در دانشگاه تدریس می‌شود . شهریه دانشگاه به زبان اوکراینی حدود ۳۰ ٪ کمتر از انگلیسی است . و شرط معدل ۱۳:۵۰ برای ثبت نام وجود دارد ).
  • آکادمی پزشکی دولتی Dnepropetrovsk
  • دانشگاه ملی پزشکی وینیتسا
  • دانشگاه ملی پزشکی اودسا
  • دانشگاه ملی پزشکی دونتسک
  • دانشگاه پزشکی کیف ، پردیس کیف

پزشکی بدون کنکور در اوکراین

رشته های بدون کنکور

دانشگاه های اوکراین در بین دانشجویان بین المللی از سراسر جهان انتخاب برتر برای تحصیل بوده اند. دانشگاههای پزشکی اوکراین توسط اکثر سازمانهای جهان معتبر هستند و مدرک MBBS اوکراین توسط MCI به رسمیت شناخته می شود.دولت اوکراین به طور مرتب هزینه ها ، ساختار دوره و کیفیت آموزش دانشگاه های خصوصی و دولتی را با کمک وزارت علوم و وزارت بهداشت نظارت می کنند. بیش از ۶۰.۰۰۰ دانشجوی بین المللی دیگر در اوکراین تحصیل می کنند .

تقریباً اغلب دانشگاههای اوکراین توسط سازمان بهداشت جهانی (WHO) به رسمیت شناخته شده اند و اکثر آنها نیز توسط فهرست مدارس پزشکی جهان فهرست شده اند و اکثر مدارک دانشگاه ها توسط یونسکو ، راهنمای بین المللی آموزش پزشکی (IMED) ، PLAB (انگلستان) ، USMLE (ایالات متحده) و فدراسیون جهانی برای آموزش پزشکی تأیید شده است. تعداد زیادی از پزشکان که تحصیلات خود را به پایان می رسانند در سازمان های مختلف دولتی و سازمان های خصوصی مشهور در سراسر جهان می توانند مشغول به کار شوند.

فارغ التحصیلان پزشکی اوکراین موظف به گذراندن دوره کارآموزی و کارشناسی ارشد یا مطالعات بالینی (اختیاری) هستند ، در حالی که خارجیانی که به عنوان متخصص واجد شرایط شناخته شده اند ، می توانند فقط مطالعات کارشناسی ارشد یا رزیدنتی بالینی را انجام دهند.

خارجیانی که تحصیلات متوسطه عمومی کامل را در مدارس خارجی با آموزش زبان اوکراینی گذرانده اند ، می توانند تحت سهمیه اوکراینی های خارجی که توسط وزارت آموزش و علوم تاسیس شده است به صورت رایگان تحصیل کنند و خارجیانی که به طور قانونی در اوکراین اقامت دارند ، می توانند تحصیلات عالی را با شرایط برابر با شهروندان اوکراین دریافت کنند

مدارک مورد نیاز برای پذیرش در پزشکی بدون کنکور

  • تکمیل فرم درخواست تکمیل شده
  • اصل و کپی گواهی تحصیل
  • کپی شناسنامه
  • گواهی سلامت پزشکی که توسط مقام رسمی حفاظت از سلامت یک کشور دارای اقامت قانونی متقاضی تأیید شده و حداکثر ۲ ماه قبل از تاریخ عزیمت به اوکراین صادر شده است.
  • کپی گذرنامه خارجی یا سند تأیید کننده شخص بدون تابعیت
  • بیمه نامه پزشکی معتبر (به استثنای دانشجویان بین المللی که از کشورهایی آمده اند که موافقتنامه ارائه خدمات فوری پزشکی رایگان با آنها امضا شده است)
  • عکس به اندازه گذرنامه
  • کپی گواهی اوکراینی خارجی (در صورت موجود بودن)

اعتبار مدرک پزشکی در اوکراین

دانشگاه‌ های پزشکی اوکراین هرسال میزبان متقاضیان تحصیل پزشکی بدون کنکور و دندانپزشکی بدون کنکور از سراسر دنیا است. سیستم آموزش عالی کشور اوکراین کاملاً مطابق با ساختار اکثر کشورهای توسعه‌یافته جهان می‌باشد  و برنامه‌های پزشکی دانشگاه‌های اوکراینی هماهنگ و قابل‌مقایسه با تمامی کشورهای اروپایی مثل انگلستان و آلمان می‌باشد.

مدرک‌های دانشگاه‌ های پزشکی اوکراین از دید سازمان بهداشت جهانی  WHO ، I-MED School، نهاد پزشکی هندوستان (MCI)، نهاد پزشکی نپال، PMDC، USMLE، دانشگاه‌های کشورهای اروپایی معتبر است اما در پاسخ به این سؤال که آیا دانشگاه پزشکی اوکراین مورد تایید ایران هست یا خیر باید گفت در حال حاضر در لیست وزارت بهداشت ایران، دانشگاه‌های اوکراین مورد تائید نیستند.

دوره‌های پزشکی در اوکراین

  • دوره‌های پزشکی ۶ و ۴ ساله
  • دوره‌ی ۵ یا ۶ ساله داروسازی
  • دوره ۶ ساله دامپزشکی
  • دوره‌ی ۵ یا ۶ ساله دندانپزشکی
  • دوره‌ی ۳ یا ۴ ساله پرستاری
  • دوره‌ی ۳ یا ۴ ساله فیزیوتراپی

شرایط سنی تحصیل پزشکی در اوکراین

شایان ذکر است که این کشور سخت گیری خیلی زیادی در مورد شرایط سنی برای تحصیل پزشکی ندارد اما بهترین رنج سنی برای تحصیل پزشکی در اوکراین از ۱۷ سال میباشد.

شهریه تحصیل پزشکی در اوکراین سال ۲۰۲۱

هزینه تحصیل پزشکی در اوکراین به زبان انگلیسی حدود ۳۵۰۰ تا ۵۰۰۰ دلار.

هزینه تحصیل در اکراین پزشکی به زبان اوکراینی یا روسی ۲۵۰۰ تا ۳۵۰۰ دلار هست.

هزینه تحصیل دندانپزشکی در اوکراین به زبان انگلیسی ۳۶۰۰ تا ۵۰۰۰ دلارمی باشد.

هزینه تحصیل در اوکراین دندانپزشکی به زبان اوکراینی یا روسی ۲۵۰۰ تا ۳۴۰۰ دلار می‌باشد.

هزینه تحصیل داروسازی در اوکراین به زبان انگلیسی ۲۸۰۰ تا ۳۵۰۰ دلار می‌باشد.

شهریه تحصیل در اوکراین داروسازی به زبان اوکراینی یا روسی ۲۳۰۰ تا ۳۰۰۰ دلار می‌باشد.

اگر این هزینه‌ها را با هزینه‌های زندگی در این کشور جمع کنیم، با هزینه‌های مناسبی مواجه می‌شویم که این امر باعث جذب دانشجویان پزشکی بین‌المللی به اوکراین خواهد شد.

دندانپزشکی بدون کنکور در اوکراین

دندانپزشکی یک حرفه بسیار حساس است زیرا اوکراین دارای بهترین کادر آموزشی با آموزش عملی در دانشگاه های ملی پزشکی اوکراین است.

دندانپزشکی در تمام دانشگاه های ملی پزشکی اوکراین تدریس می شود و بسیاری از دانشجویان بین المللی هر ساله از کشورهای مختلف به دوره دندانپزشکی می آیند .ناگفته نماند، تمام دانشگاه های ملی پزشکی که دندانپزشکی تدریس می کنند توسط WHO شناخته شده است.

برنامه درجه دندانپزشکی در اوکراین شامل ۵ سال است و آموزش دندانپزشکی با تکنیک های مدرن با آزمایشگاه های مجهز برگزار می شود.در بین همه کشورهای اروپایی ، اوکراین به دلیل تحصیلات با کیفیت خود در زمینه دندانپزشکی بهترین است. حتی امروزه اوکراین یکی از قطب های مطرح در زمینه خدمات دندانپزشکی در کنار آموزش آن است بطوریکه از کشورهای مختلفی نظیر آمریکا، کانادا، اسپانیا، آلمان، بلژیک و … برای استفاده از خدمات و آموزش دندانپزشکی به کشور اوکراین سفر میکنند.

دانشجویان بین المللی انگلیسی زبان می توانند دوره های دندانپزشکی خود را به زبان انگلیسی بگذرانند اما دانشجویان غیر انگلیسی زبان باید به مدت ۱۰ ماه زبان روسی را یاد بگیرند و پس از اتمام دوره های دندانپزشکی خود را دانشگاه های دلخواه ادامه دهند.

شرایط خوب داندانپزشکی در اوکراین تقریبا از همه جای دنیا از امریکا،کانادا ،فرانسه و کشورهای افریقایی دانشجویان خارجی بسیاری را به خود جلب کرده است.

هر ساله دانشجویان ایرانی برای تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه های ملی پزشکی اوکراین می آیند. متقاضیان تحصیل به زبان روسی قبل از  ورود به دانشگاه باید زبان روسی را یاد بگیرند و پس از آن می توانند دوره های دندانپزشکی را بگذرانند.

روش پذیرش دوره دندانپزشکی در اوکراین

اوکراین دارای بهترین سیستم پذیرش در بین تمام کشورهای اروپایی است زیرا آیتم های تخصیل رایگان برای پذیرش در برنامه دندانپزشکی را نیز دارد.

همه دانشجویان بین المللی که می خواهند برنامه دندانپزشکی خود را در اوکراین بخوانند ، نیاز به گواهینامه دبیرستان با گذراندن دورس زیست شناسی و شیمی دارند. همه دانشجویان خارجی ملزم به ارسال کپی گواهینامه آموزشی خود با کپی گذرنامه مسافرتی برای ارزیابی صلاحیت خود برای برنامه دندانپزشکی هستند. بعد از ۲ روز شایستگی پذیرش ارزیابی و نامه صلاحیت ارسال می شود.بعد از پرداخت هزینه مورد نظر دعوتنامه تحصیلی رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش اوکراین توسط پیک به آدرس خانه فرستاده می شود .

در هر شهر اوکراین یک دانشگاه پزشکی ملی وجود دارد که تمام دوره های حوزه پزشکی مانند پزشکی عمومی ، داروسازی ، پرستاری و دندانپزشکی تدریس می شود بنابراین برای شرکت در دوره های دندانپزشکی با مشکل گشتن دانشگاه رو به رو نخواهید شد.

لیست بهترین دانشگاه های پزشکی دندانپزشکی در اوکراین

  • دانشگاه ملی پزشکی وینیتسیا یادبود پیروگوف
  • دانشگاه ملی شوچنکو تاراس
  • دانشگاه ملی پزشکی ترنوپیل
  • دانشگاه ملی پزشکی دونتسک
  • دانشگاه ملی پزشکی اودسا
  • دانشگاه ملی پزشکی لووف
  • دانشگاه پزشکی دولتی بوکووینیان
  • دانشگاه ملی پزشکی بوگومولتس
  • دانشگاه ملی پزشکی خارکف

هزینه تحصیل دندانپزشکی در اوکراین

تحصیل دندانپزشکی در اوکراین به زبان روسی یا انگلیسی است و هزینه ها براساس ان تعیین می شود. هزینه به زبان انگلیسی حدود ۴۸۰۰ دلار در سال و به زبان روسی ، ۴۰۰۰ دلار می باشد و هزینه یک سال تحصیلی برای کارشناسی ارشد دندانپزشکی حدود ۳۶۰۰ دلار برای یک سال است .هزینه اقامت/خوابگاه۸۵۰ دلار و بیمه سلامت۱۵۰ دلار در سال می باشد.

فارغ التحصیلان کارشناسی دندانپزشکی

فارغ التحصیلان دوره های کارشناسی دندانپزشکی دارای طیف وسیعی از گزینه های شغلی در دو جهت دانشگاهی و حرفه ای می باشند.

زمینه های اصلی که فارغ التحصیلان لیسانس دندانپزشکی در آن کار می کنند شامل بیمارستان ها ، کلینیک های خصوصی ، کلینیک های جامعه ، مراکز تروما ، آزمایشگاه ها ، سازمان های تحقیقاتی ، دولت ها و موارد دیگر است.

مهندسی پزشکی بدون کنکور در اوکراین

از مهم ترین دانشگاه های مهندسی پزشکی دنیا میتوان به دانشگاه های اوکراین اشاره کرد. که لازمه ورود به آن رعایت یک سری شروط است. دولت اوکراین برای ورود دانشجویان هیچ گونه محدودیت سنی در نظر نگرفته و فقط لازم است افراد نمره ی قبولی دوره پادفک را به دست بیاورند و بعد میتوانند دانشگاه مهندسی خود را انتخاب کنند.

شهر کیف نه تنها بزرگترین شهر اوکراین است ، مملو از نقاط دیدنی تاریخی است و علاوه بر اینکه یک مرکز تجاری مهم است ، یک مرکز آموزشی قدرتمند با نزدیک به ۲۰۰ دانشگاه و موسسه آموزش عالی می باشد. پایتخت کیف یکی از قدیمی ترین شهرهای اروپای شرقی است. تحصیلات عالی در اوکراین یا دولتی است ، یا خصوصی. اکثر دانشگاه های اوکراین برای دانشجویان خارج از شهر مسکن یارانه ای ارائه می دهند.

مهندسی پزشکی یکی دیگر از رشته های بدون کنکور در اوکراین است که بسته به پیشرفت دانشجو و شرایط برنامه تحصیلی خاص ، می توانند مدرک مهندسی پزشکی خود را حدود پنج سال کسب کنند.برترین دانشگاه مهندسی پزشکی در اوکراین  دانشگاه ملی فنی است.

صنعت مهندسی پزشکی یکی از رشته های بدون کنکور به سرعت در حال رشد است و یکی از نویدبخش ترین زمینه های آینده مهندسی دارد به طوری که فرصت های جدیدی را برای انواع مشاغل باز کرده است.

پیشنهاد می کنیم مهندسی پزشکی اوکراین را دست کم نگیرید زیرا

  • مورد تایید وزارت علوم ایران
  • بدون نیاز به قبولی کنکور
  • بدون نیاز به امتحان آیلتس
  • به زبان انگلیسی
  • ویزا و پذیرش تضمینی
  • همراه با کوچینگ تحصیلی در طی دوران دانشگاه
  • امکان انتقالی به کشور های آلمان و کانادا (با شرایط)
  • شهریه سالیانه فقط ۲۵۰۰ دلار آمریکا معادل پنجاه و پنج میلیون تومان فعلی در ایران
  • هزینه زندگی در کی یف یک سوم هزینه زندگی در کشورهای آلمان و یا کانادا است
  • امکان کار دانشجوئی در حین تحصیل
  • استاندارد های زندگی اروپایی در اوکراین
  • دانشجویان بین المللی ۳۰%تا ۵۰% تخفیف درسفر دریافت می کنند
  • آموزش به زبان انگلیسی
  • تاکید بر جنبه های علمی در اوکراین
  • دوره های مورد تایید جهانی
  • شغل های تابستانی خوب برای تعطیلات تابستان

نتیجه گیری

اوکراین کشوری در اروپای شرقی است که ۴۲ میلیون نفر جمعیت دارد که توانسته خود را مطابق با استانداردهای بین المللی تطبیق دهد. اوکراین کشوری با استانداردهای اروپایی ،طبیعت سرسبز با دریاچه های فراوان و مناطق تفریحی رایگان است .طبیعت چهار فصل اوکراین سبب شده ایرانی های مقیم  آنجا احساس غربت نکنند و بهتر بتوانند خود را با شرایط تحصیلی هماهنگ کنند.  البته این مورد بستگی به سلیقه و علایق هر فرد دارد.

سیستم آموزشی اوکراین یک مقصد تحصیلی بین المللی از اهمیت قابل توجهی برخوردار است و همانند سایر کشورهای اروپایی ، مدارک حرفه ای پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی و مهندسی پزشکی با استانداردهای بین المللی در سه زیان اوکراینی ، روسی و انگلیسی تدریس می شود.

پذیرش معمولاً به نمرات بستگی دارد. به عنوان مثال ، در مورد دانشگاه ملی پزشکی خارکف ، نمرات خوب در زیست شناسی ، شیمی و انگلیسی ترجیح داده می شود.در مقایسه با اکثر کشورهای اروپایی ، مدارس پزشکی اوکراین نیازی به آزمون ورودی کتبی به عنوان وسیله ای برای پذیرش ندارند.

تحصیل پزشکی اوکراین به مدت ۶ سال ادامه دارد و در کشورهایی نظیر هند ، پاکستان ، آفریقای جنوبی ، عربستان سعودی ، انگلستان و ایالات متحده معتبر است. بسیاری از دانشجویان بین المللی به دلایل متعدد تحصیل رشته پزشکی را انتخاب می کنند. برنامه های پزشکی دارای اعتبار بین المللی توسط سازمان های مهمی مانند WHO (سازمان بهداشت جهانی )است. کیفیت آموزش و امکانات مشابه چیزی است که در سایر کشورها با کسری از قیمت می توان یافت. در نهایت ، برنامه های زیادی وجود دارد که به طور کامل به زبان انگلیسی آموزش داده می شود.

با توجه به شرایط کشور اوکراین مخصوصا پایتخت اوکراین، شهر کی یف دانشجویان حتی بدون داشتن اتومبیل می توانند در صورت داشتن گواهینامه رانندگی در شرکتهایی که نماینده اوبر هستند (اوبر پارتنر) ثبت نام کنند بدین صورت که شرکت اوبر پارتنر به شخص متقاضی ماشین کرایه می دهد و از درآمد روزانه آن فرد بصورت خودکار کسر میکندبا این شرایط حتی فردی که اتومبیل ندارد میتواند از طریق ثبت نام و کارکردن در اوبر، مخارج زندگی ماهیانه خودش را تامین کند.به این ترتیب امکان کار پاره وقت با درآمد مناسب بطوریکه دانشجو بتواند هزینه خوابگاه و زندگی ماهیانه خودش را تامین کند وجود دارد.

 

تازه‌های مستر ویزا

اطلاعات تماس خود را برای کارشناسان مستر ویزا ارسال کنید تا در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند

تبلیغات

قالب بتن
قالب بتن تسکو
مشاوره آنلاین واتساپ