مستر ویزا

اقامت اسپانیا از طریق خرید بیزینس | آشنایی با مشاغل پردرآمد در اسپانیا طبق آخرین گزارش بولتن اقتصادی

مشاغل پردرآمد در اسپانیا

روحیه کارآفرینی در بین شهروندان تمام مناطق جهان رواج یافته است و خوشبختانه ثبت شرکت و راه اندازی کسب و کار در کشورها راحت‌تر از گذشته شده است. در این راستا کشور اسپانیا مکان مناسبی برای شروع کسب و کار است، از این رو بسیاری از خارجی‌ها زندگی جدید خود را در این کشور شروع می‌کنند تا بتوانند اهداف تجاری جدید خود را عملی کنند. اما اکثریت قریب به اتفاق افراد نمی‌دانند چگونه باید کار خود را شروع کنند و با سوالات بسیاری روبرو می‌شوند. از جمله اینکه چه نوع شرکتی را تاسیس کنم؟ بهترین فرصت‌های شغلی و سرمایه گذاری شامل کدام فرصت‌هاست؟ مشاغل پردرآمد در اسپانیا کدام مشاغل است؟ و… در طی سال‌های گذشته اسپانیا به یک مرکز تجاری مهم در اروپا تبدیل شده است و بسیاری از افراد این کشور را برای اقامت انتخاب می‌کنند. مادرید، بارسلونا یا والنسیا قطب‌های مهم کارآفرینی هستند که افراد می‌توانند در این شهرها یک کسب و کار موفق راه اندازی کنند. به این معنا اصلی‌ترین مزیت کسب و کار و ثبت شرکت در اسپانیا شامل موارد زیر است:

  • وجود استارتاپ‌های موفق در اسپانیا باعث جذب استعداد و سرمایه گذاری خارجی می‌شود.
  • این کشور از تدارکات و زیرساخت‌های خوبی برخوردار است که می‌تواند به موفقیت شما در پروژه‌های تجاری کمک کند.
  • این کشور یک بازار بزرگ و متنوع ارائه می‌دهد تا بتوانید انواع مختلفی از ایده‌های تجاری را عملی کنید.
  • به محض ورود به کشور اسپانیا و دریافت اجازه اقامت و شهروندی، شما می‌توانید از خدمات درمانی رایگان تحت پوشش بیمه استفاده کنید.

کسب و کار در اسپانیا سخت است، این کشور با نرخ بیکاری ۱۴.۱ درصد یکی از بالاترین نرخ‌های بیکاری در اروپا را داراست (اگرچه طی ۵ سال گذشته به طور پیوسته در حال کاهش است). تا پایان سه ماهه دوم سال ۲۰۱۹ نرخ بیکاری در ششمین اقتصاد بزرگ اروپایی با ۰.۶۸ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سه ماهه قبل به ۱۴.۲ درصد رسید که هر چند بیشتر از نرخ ۱۳.۷ درصد پیش بینی شده توسط کارشناس است اما از سال ۲۰۰۸ به این سو چنین نرخ پایینی در اسپانیا به ثبت نرسیده بود. آغاز کسب و کار هر کشور قوانین خاص خود را دارد، بنابراین برای انتخابی آگاهانه با مشاورین مستر ویزا تماس گرفته و از اطلاعات به روز این کشور آگاهی پیدا کنید. مشاوران ما در زمینه راه اندازی بیزینس و خرید فرانچایزهای بین المللی، ثبت شرکت در اسپانیا، خرید ملک و سرمایه گذاری، مارکتینگ و برندسازی، صادرات موفق و خدمات پس از ورود در اسپانیا شما را به بهترین شکل راهنمایی می‌کنند.

اقامت اسپانیا از طریق سرمایه گذاری

بنابراین ممکن است برای شهروندان بین المللی در اسپانیا کار پیدا شود؟
پاسخ کوتاه بله است. در حالی که بازار کار در اسپانیا بسیار دشوار است اما برخی صنایع و بخش‌های خاص در جستجوی کارگران ماهر هستند. اگر مهاجر هستید و به دنبال جابجایی و یافتن کار در اسپانیا هستید حتما مهارت‌های لازم را برای انجام کارهای خالی از نیروی ماهر بدست آورید. دلایل زیادی برای انتقال مهاجران به اسپانیا وجود دارد که اقتصاد پر رونق یکی از آنها است پس اجازه ندهید کسی یا چیزی شما را دلسرد کند. در کشورهای مختلف، سالانه لیستی از برخی مشاغل منتشر می‌شود که آن کشور در آن بخش دچار کمبود نیرو هستند. کشور اسپانیا نیز در این بخش مستثنی نیست. اگر شما فردی مهاجر هستید و به دنبال اخذ شغل مورد نظر در اسپانیا می‌باشید، باید بدانید که تنها تعداد انگشت شماری مشاغل مناسب برای شما وجود خواهد داشت. این در حالیست که افراد متخصص و با مهارت قادر به یافتن مشاغل مهمی خواهند بود. اگر قصد اقامت به اسپانیا را دارید لیستی از محبوب‌ترین مشاغل درخواستی برای مهاجران در اینجا بیان شده است.

آشنایی با مشاغل پردرآمد در اسپانیا

مشاور تجاری
شرکت‌های چند ملیتی بسیاری در اسپانیا مستقر هستند که به مشاوران بازرگانی نیازمند هستند. در بخش مالی می‌توانید به عنوان مشاور، به عنوان مدیر مجموعه یا به عنوان مدیر مالی بین المللی کار پیدا کنید.

مهندسی فناوری و اطلاعات
اگر در بخش فناوری و اطلاعات مهارت‌های خوبی دارید می‌توانید کسب و کار خوبی بدست آورید. می‌توانید با طراحی نرم افزار، برنامه نویسی و توسعه iOS و Android شغل‌های خوبی پیدا کنید.

اقامت اسپانیا از طریق سرمایه گذاری

مهندسی مکانیک و صنعتی
مهندسان مکانیک و صنعتی تقاضای بسیاری در کشور اسپانیا دارند در صورتی که آموزش و تجربه لازم را برای انجام این کارها داشته باشید مطمئناً می‌توانید موفق باشید. فقط مطمئن شوید که می‌توانید به زبان اسپانیایی صحبت کنید تا بتوانید با همکاران خود ارتباط برقرار کنید.

مشاغل پزشکی
اسپانیا دارای سیستم مراقبت‌های بهداشتی جهانی است و به عنوان یکی از بهترین‌های جهان شناخته می‌شود. دستیاران بهداشتی، متخصصان مراقبت از کودک و متخصصان مراقبت از سالمندان بیشترین تقاضا را دارند.

مشاغل گردشگری و مهمان نوازی
هتلداری، گردشگری، رستوران‌داری و مشاغل متفرقه یک گزینه عالی برای افرادی است که به دنبال کار در اسپانیا هستند. شما بهترین فرصت را برای پیدا کردن این نوع کارها در مقاصد مهم گردشگری مانند شهرهای بارسلونا، مادرید و سویا خواهید داشت.

آموزش انگلیسی برای شهروندان بین المللی
اگر در زمینه تدریس زبان انگلیسی تجربه و تخصص دارید، می‌توانید به عنوان مدرس خصوصی و معلمان انگلیسی در سطح دانشگاه شغل پیدا کنید. از آنجا که موانع بسیار کمی برای این شغل وجود دارد، تدریس یکی از محبوب‌ترین مشاغل در اسپانیا برای آمریکایی‌ها و سایر انگلیسی زبانان بومی است. همه مشاغل تدریس به مجوز نیاز ندارند اما برخی از آنها مانند TEFL ،CELTA یا TESOL به مجوز نیاز دارند.

اقامت اسپانیا از طریق سرمایه گذاری

مشاغل متخصص
مردم همیشه به دنبال تغییر و بازسازی خانه‌های خود به ویژه آشپزخانه‌ها و حمام‌ها هستند. بنابراین لوله کشی و برق کاری نیز مانند سایر مشاغل حرفه‌ای یکی از مشاغل پردرآمد در اسپانیا محسوب می‌شود.

موارد دیگری که باید در نظر بگیرید
اگر به دنبال کار در اسپانیا هستید، به خاطر داشته باشید که بیشتر فرصت‌های شغلی در شهرهای مادرید و بارسلونا وجود دارد. اکثر شغل‌ها شما را به صحبت اسپانیایی ایجاب می‌کنند بنابراین قبل از حرکت مطمئن باشید که می‌توانید به زبان اسپانیایی صحبت کنید. در حالی که بسیاری از افراد دوست دارند قبل از حرکت کار خود را تضمین کنند معمولاً پیدا کردن کار از داخل کشور آسان‌تر از خارج کشور است.

اخذ ویزای کاری برای کار در اسپانیا
شهروندان بین المللی که به دنبال کار در اسپانیا هستند باید ویزای کاری مناسب را بدست آورند، شما می‌توانید ویزای کار اسپانیایی را از سفارت اسپانیا یا کنسولگری محل اقامت خود دریافت کنید. پس از دریافت ویزای کار سه ماه فرصت دارید تا با مقامات اسپانیا مجوز مربوطه را صادر کنید.

مهاجران کار در اسپانیا
در حالی که مشاغل موجود در اسپانیا زیاد نیست اما برخی از صنایع به کارگران ماهر احتیاج دارند. در سال ۲۰۱۹ صنایع مهندسی، فناوری اطلاعات، مراقبت‌های بهداشتی و گردشگری برخی از بهترین فرصت‌ها را ارائه می‌دهند. شما می‌توانید از طریق رادیو، تلویزیون، روزنامه‌ها و وب سایت‌های کاریابی، مشاغل در دسترس را به طور کامل بیابید.

منبع: jobs spain

تازه‌های مستر ویزا

اطلاعات تماس خود را برای کارشناسان مستر ویزا ارسال کنید تا در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند

تبلیغات

قالب بتن
قالب بتن تسکو
مشاوره آنلاین واتساپ