مستر ویزا

بانکهای الکترونیکی در اسپانیا

بانکهای الکترونیکی در اسپانیا

در دنیای جدید مهم است هنگامی استفاده از منابع مالی خود مستقل باشید. پایین بودن نرخ بهره، تورم و اصلاحات در حقوق بازنشستگی باعث می‌شود که برنامه ریزی برای آینده مالی، دشوارتر شود. کارهای روزانه مبتنی بر ارزش‌های سادگی، اعتماد و شفافیت است که پایه و اساس بانک اینترنتی اروپایی را تشکیل می‌دهد که در زمینه راه حل‌های کارت اعتباری متخصص است. بانکهای الکترونیکی در اسپانیا از روش‌های ارائه دهنده کارت اعتباری در شرکای تجاری خود در اروپا حمایت می‌کنند. شما می‌توانید با ارائه مزایای منحصر به فرد کارت اعتباری به مشتریان خود دیدگاه برند خود را افزایش داده و وفاداری مشتریانتان را افزایش دهید. بانکداری اینترنتی باعث می‌شود تا در بسیاری از بازارها سرمایه گذاری کنید، پول خود را گسترش داده و یک نمونه کار مناسب برای خودتان بسازید. همینطور در جابجایی پول خود در اروپا از این بانک‌ها استفاده کنید. منابع زیر اطلاعات بیشتری در مورد برخی بانک‌های اینترنتی و الکترونیکی در اسپانیا به شما می‌دهد.

بعد از خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا، مرزهای اروپا به روی تعداد زیادی از سرمایه گذاران به ویژه آمریکایی‌ها باز می‌شود، شرکت‌های خارجی برای حفظ پایگاه‌های خود در اروپا لندن را به مقصد دیگری ترک می‌کنند و اسپانیا تلاش می‌کند که این شرکت‌ها را در سمت خود نگه دارد. برای مثال Luis de Guindos در یک سفر تلاش‌های زیادی در جهت متقاعد کردن بانک‌های بزرگ آمریکایی آغاز کرده است.

بانکهای الکترونیکی در اسپانیا
مطالعه برروی کاهش مالیات در جامعه مادرید این شهر را به عنوان پایتخت اسپانیا برای بانک‌ها و شرکتهای بین الملی جذاب‌تر ساخته است

خبرگزاری رویتر در این زمینه بیان می‌کند که مطالعه برروی کاهش مالیات در جامعه مادرید این شهر را به عنوان پایتخت اسپانیا برای بانک‌ها و شرکتهای بین الملی جذاب‌تر ساخته است. فرصت‌ها بسیار زیاد هستند به عنوان مثال بانکهای بزرگ آمریکایی از قبیل گلدمن ساکس (Goldman Sachs)، سیتی(City)، جی پی مورگان (JP Morgan) و مورگان استنلی(Morgan Stanley) پاسپورت اروپایی برای کار کردن در سرتاسر قلمرو اتحادیه اروپا را داشتند و تا قبل از بریکس در لندن مستقر بودند اما در حال حاضر با Brexit این بانک‌ها می‌توانند جایگاه خود را از دست بدهند.

تعداد بانکهای الکترونیکی در اسپانیا
بانکهای الکترونیکی در اسپانیا از روش‌های ارائه دهنده کارت اعتباری در شرکای تجاری خود در اروپا حمایت می‌کنند

به همین دلیل است که وزیر اقتصاد اسپانیا برای جذب نیروی سرمایه و استقرار در اسپانیا کمپینی را شروع کرده است. کشورهای دیگر مانند فرانسه، آلمان، ایتالیا و ایرلند نیز همین روش را دنبال می‌کنند اما Luis de Guindos بر این باور است که اسپانیا موقعیت‌های بسیاری دارد. در یک مصاحبه در Onda Cero بیان کرد که بخش املاک و مستغلات ما خیلی خوب کار می‌کند، ما یک آب و هوای فوق العاده خوبی داریم، یک زیرساخت buenisimas و قابلیت‌های زیادی دارد.

علاوه بر آن همانطور که در یک مقاله در ال موندو (El Mundo) بیان شد” جذابیت مالیات” پس از آخرین اصلاحات در دولت و قیمت‌های املاک و مستغلات هنوز در سطح قبل از بحران است و بهبود نیافته که این رخداد می‌تواند برای استقرار این نهادها در اسپانیا جالب باشد. اسپانیا همچنین سعی می‌کند مادرید یا بارسلونا را محل کنگره‌های عمومی مهم جامعه اروپا قرار دهد که در حال حاضر در لندن (به عنوان مثال مرجع بانکداری اروپا (EBA)) و آژانس پزشکی اروپا قرار دارد. اگرچه رقابت بین میلان و دوبلین نیز وجود خواهد داشت.

تازه‌های مستر ویزا

اطلاعات تماس خود را برای کارشناسان مستر ویزا ارسال کنید تا در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند

تبلیغات

قالب بتن
قالب بتن تسکو
مشاوره آنلاین واتساپ