مستر ویزا

آشنایی با بیزینس خدمات ساختمانی در اوکراین

بیزینس خدمات ساختمانی در اوکراین

بیزینس خدمات ساختمانی در اوکراین یک نهاد واحد نیست و می‌تواند طیف وسیعی از خدمات و نقش‌ها را در هر دو بخش خصوصی و تجاری شامل شود. همچنین به سرعت خواهید فهمید که انواع مختلفی از شرکت‌های ساختمانی از جمله پیمانکاران کوچک، پیمانکاران عمومی و سازندگان مالک وجود دارد و باید بتوانید تفاوت آن‌ها را تشخیص دهید.

اگرچه بسیاری از ما آرزوی ایجاد یک شغل را داریم اما بهتر است برای شروع کار از اصول و قواعد آن پیروی کنیم تا شغل ما جذاب و به موفقیت نزدیک باشد در غیر این صورت می‌تواند بسیار دلهره آور و چالش برانگیز باشد. وقتی صحبت از بیزینس خدمات ساختمانی می‌شود این نکته بسیار حائز اهمیت می‌شود.

یک مهندس خدمات ساختمانی چه می‌کند؟
معمولا همه واحدهای ساختمانی و آپارتمانی با گذر زمان دچار آسیب‌ها، خسارت‌های طبیعی و دخالت‌های انسانی می‌شوند. عدم کیفیت مصالح، نصب و اجرای غیر استاندارد، عدم تطابق و همپوشانی مصالح از نظر خواص فیزیکی و ساختاری از نمونه‌های بارز دخالت انسانی و خسارت در ساختمان‌ها می‌باشند. شما به عنوان مهندس خدمات ساختمان مسئول سیستم‌های گرمایشی، آب، برق و ارتباطات از راه دور در داخل ساختمان هستید. همچنین ممکن است در طراحی و نصب سیستم‌ها مشارکت داشته باشید و یا اینکه به طور مداوم بر کار مهندسان نظارت داشته باشید. وظایف شما می‌تواند شامل موارد زیر باشند:

تهیه و طراحی نقشه با کمک رایانه و نرم افزار‌های مدل سازی ساختمان
تخمین هزینه
اطمینان از انجام کارها براساس مقررات ساختمان و الزامات بهداشتی و ایمنی
شرکت در جلسات و ارائه ایده‌ها و گزارش‌های پیشرفت به مدیران و مشتریان
هماهنگی تکنسین‌ها و صنعتگران
مدیریت برنامه‌های بازرسی و مهندسی
ملاقات با تامین کنندگان ساختمان برای به روز ماندن در مورد پیشرفت‌های محصول جدید
تهیه روش‌هایی برای کاهش انتشار کربن، افزایش راندمان انرژی و به طور کلی کاهش اثرات زیست محیطی ساختمان‌ها
نقاشی ساختمان
سیم کشی ساختمان
لوله کشی ساختمان
گچکاری و گچبری ساختمان
کاشی کاری و سنگ کاری
طراحی سازه
طراحی معماری
طراحی دکوراسیون

مراحل بیزینس خدمات ساختمانی در اوکراین

در این پست ما به شما نشان خواهیم داد که برای بیزینس خدمات ساختمانی در اوکراین به چه مدارکی نیاز دارید و باید چه کارهایی انجام دهید. اگر می‌خواهید یک بیزینس خدمات ساختمانی در اوکراین راه اندازی کنید، این پست برای شما ارسال شده است.

آشنایی با بیزینس خدمات ساختمانی در اوکراین

مرحله ۱: تجارت خود را برنامه ریزی کنید
داشتن یک برنامه واضح و مشخص لازمه موفقیت برای یک کار آفرین است. این به شما کمک می‌کند تا ویژگی های شغلی خود را ترسیم کرده و برخی ناشناخته‌ها را کشف کنید. همچنین به شما در توسعه استراتژی‌هایتان کمک می‌کند و امکان سنجی جزئیات کار را مشخص می‌کند. اگر کسب‌و کار خود را بدون برنامه راه‌اندازی کنید تلاش‌تان بی‌فایده خواهد بود. بهتر است برنامه‌تان بر اساس زمان‌بندی یکساله، سه ساله و پنج ساله تنظیم شود. چند موضوع مهم است که باید در نظر بگیرید:

هزینه‌های راه اندازی این شرکت چقدر است؟
بازار هدف شما کیست؟
چه مدت طول می‌کشد تا مجوزهای لازم را دریافت کنید؟
و…

مرحله ۲: یک نهاد حقوقی تشکیل دهید
ایجاد یک نهاد تجاری حقوقی مانند LLC باعث می‌شود که خودتان شخصا مسئول اتفاقات ناگوار نباشید. ساختارهای تجاری مختلفی وجود دارد که شما می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید: شرکتها، LLC و DBA.

مرحله ۳: برای مالیات ثبت نام کنید
قبل از شروع کار برای تجارت، باید برای انواع مالیات‌های ایالتی و فدرال ثبت نام کنید. برای ثبت نام در مالیات، باید برای EIN اقدام کنید.

مرحله ۴: یک حساب بانکی باز کنید و کارت اعتباری دریافت کنید
استفاده از حساب‌های بانکی و اعتباری اختصاصی برای محافظت از دارایی‌های شخصی‌تان ضروری است. هنگامی که حساب‌های شخصی و تجاری‌تان با هم ترکیب می‌شوند، در صورت شکایت از شغل شما، دارایی‌های شخصی شما (خانه، ماشین و سایر اشیاء با ارزش) در معرض خطر هستند.

مرحله ۵: حساب‌های شرکت را به صورت اصولی تنظیم کنید
ثبت هزینه‌ها و منابع مختلف درآمد برای درک عملکرد مالی شرکت بسیار مهم است. نگه داشتن حساب‌ها به صورت دقیق و تشکیل پرونده مالیات، کار شما را بسیار ساده می‌کند.

شرایط بیزینس خدمات ساختمانی در اوکراین
مرحله ۶: گواهی‌ها و جوازهای مورد نیاز را بدست آورید
هنگام راه اندازی بیزینس خدمات ساختمانی در اوکراین به سادگی نمی‌توانید نام خود را انتخاب کنید و در خانه‌های افراد برای انجام خدمات شروع به کار کنید. برای کار در منطقه خود باید مجوزهای لازم را دریافت کنید. برای این کار باید به اصناف و سازمان‌های مربوطه مراجعه کنید تا ببینید برای شروع بیزینس چه کارهایی باید انجام دهید و به چه مجوزهایی نیاز دارید. عدم به دست آوردن مجوزها وگواهی‌های لازم می‌تواند منجر به جریمه‌های سنگین شود یا حتی باعث تعطیل شدن کارتان شود.

مرحله ۷: بیمه کارمندان را واریز کنید
فراموش نکنید طبق قانون هر فردی به محض استخدام باید توسط کارفرمایش بیمه شود. داشتن امنیت برای محافظت از مشتری، کارمندان، شغل و خودتان بسیار مهم است.

مرحله ۸: نام شرکت را انتخاب کنید
نام تجاری شما همان چیزی است که شرکت شما را به دیگران معرفی می‌کند و مردم نسبت به خدمات شما آگاه می‌شوند. یک مارک قوی به تجارت شما کمک می‌کند تا از رقبا متمایز شوید پس یک نام منحصر به فرد و کاربردی انتخاب کنید.

مرحله ۹: یک وب سایت برای تجارت خود تنظیم کنید
برای شرکت خود یک وب سایت طراحی کنید. یک وب سایتِ کسب و کار به مشتریان این امکان را می‌دهد تا درباره شرکت، محصولات یا خدمات ارائه شده اطلاعات بیشتری کسب کنند. همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا به آنها بگویید که چه مناطقی را پوشش می‌دهید و ساعات کاری شما چیست. اگر بتوانید آن را به روز کنید و اطلاعات مفید در آن قرار دهید بسیار خوب است. همچنین خوب است که SEO وب سایت شما بهینه شود تا از طریق موتورهای جستجو توجه بیشتری را به خود جلب کنید. همچنین می‌توانید از رسانه‌های اجتماعی برای جذب مشتریان جدید استفاده کنید.

مرحله ۱۰: بیزینس خود را بازاریابی کنید
از یک رویکرد چند وجهی برای تبلیغ مشاغل خود استفاده کنید که شامل آگهی‌ها، پوسترها و حضور آنلاین است. بدون انجام تبلیغات در شرایط اقتصادی امروز فروش معنایی نخواهد داشت یکی از اقدامات حیاتی برای موفقیت، معرفی حرفه و داشتن تبلیغات مناسب است. می‌توانید این کار را با اجرای تبلیغات در یک ایستگاه رادیویی محلی یا قرار دادن آگهی در روزنامه انجام دهید. همچنین می‌توانید با شروع یک کمپین رسانه‌های اجتماعی در فیس بوک، توییتر یا اینستاگرام این کار را انجام دهید.

منبع: construction contractor business

تازه‌های مستر ویزا

اطلاعات تماس خود را برای کارشناسان مستر ویزا ارسال کنید تا در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند

تبلیغات

قالب بتن
قالب بتن تسکو
مشاوره آنلاین واتساپ