مستر ویزا

تفکر سرمایه گذاری دانکن باناتین

تفکر سرمایه گذاری دانکن باناتین

تفکر سرمایه گذاری دانکن باناتین

در این مقاله میخواهیم با تفکر سرمایه گذاری دانکن باناتین و روشهایی که ایشان برای بیزینس و کسب و کار خودش در پیش گرفت تا به یکی از موفق ترین سرمایه گذاران مشهور دنیا تبدیل شد، صحبت کنیم.

متولد سرزمین اسب های شاخ دار

دانکن باناتین در دوم فوریه  میلادی ۱۹۴۹ در کلایدبانک، سرزمین یونیوکورن ها و مو قرمزها یعنی کشور سرسبز اسکاتلند به دنیا آمد.

باناتین عاشق باشگاه داری و هتلداری بود البته از نوع مثبتش،  علایق تجاری دانکن بناتین  شامل باشگاه های ورزشی بهداشتی، سالنهای چند منظوره اسپا، ماساژ، هتل ها ، رسانه ها ، تلویزیون ، مدارس آموزش رقص و استیج،  املاک و حمل و نقل است.

تفکر سرمایه گذاری دانکن باناتین

بازی با پنج سرمایه گذار مطرح دنیا

دانکن باناتین بیشتر شهرت خود را به خاطر حضور در یک شوی تلویزیونی  به عنوان یک فرشته تجاری در برنامه BBC Dragons ‘Den به دست آورد.

در این شو تلویزیونی ، کارآفرینان تازه کار تنها سه دقیقه فرصت دارند تا ایده های تجاری خود را در اختیار پنج میلیونر قرار دهند که مایلند پول، زمان و تخصص خود را برای راه اندازی کسب و کار سرمایه گذاری کنند.

پس از پایان بازی، اژدها یا همان دراگون ها  این فرصت را دارند که در مورد این سرمایه گذاری سوالاتی از هر کارآفرین تازه کار بپرسند.

کارآفرینان شرکت کننده در این شوی تلویزیونی همیشه مجبور نیستند به سوالات اژدها ها یا دراگون ها پاسخ دهند، اما مطمئناً آنچه که آنها تصمیم می گیرند به آن توجه نکنند می تواند به خوبی بر نتیجه تأثیر بگذارد.

نویسنده هفت کتاب پرفروش

دانکن باناتین نویسنده و مولف هفت کتاب است. کتابهای او در زمینه مدیریت زمان، مدیریت پول و سرمایه و تغییر عادات های روزمره زندگی برای تغییر به سمت زندگی بهتر می باشد.

سرمایه گذاری در خرید ون | شروع تجارت شخصی با ۴۵۰ پوند

تفکر سرمایه گذاری دانکن باناتین

دانکن باناتین پس از خرید یک ون قدیمی به قیمت ۴۵۰ پوند، هنگامی که به تنهایی شروع به فروش بستنی می کرد، شیوه زندگی معمولی خود را تغییر داد.

با کار شبانه روزی و پشتکار زیاد، دانکن توانست کبیزینس و کسب و کار خودش را گسترش دهد و به تدریج ون های بیشتری خریداری کرد و به زنجیره تامین کمپانی خانگی خود اضافه نمود. او سرانجام تجارت بستنی را به قیمت ۲۸۰۰۰ پوند فروخت و سود آن را در شرکت جدید خود سرمایه گذاری کرد.

تفکر سرمایه گذاری دانکن باناتین

کلید موفقیت از دید یک سرمایه گذار موفق

دانکن باناتین کارآفرین می گوید راز موفقیت او به عنوان یک میلیونر خودساخته این است که در ابتدا ساعت های طولانی کار می کند با تمرکز بر روی هدف خود.

او به کارآفرینان احتمالی توصیه می کند که قبل از شروع هر پروژه ای، محصول یا خدمات خود را به طور کامل بررسی کنند و با انتظارات خود واقع بین باشند.

تازه‌های مستر ویزا

اطلاعات تماس خود را برای کارشناسان مستر ویزا ارسال کنید تا در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند

تبلیغات

قالب بتن
قالب بتن تسکو
مشاوره آنلاین واتساپ