مستر ویزا

خرید فرانچایز در بارسلون

خرید فرانچایز در بارسلون

فرانچایز مورد علاقه خود را در بارسلون، با شرکت La wash شروع کنید آیا شما نیز در جستجوی تحقق رویای تاسیس یک کسب و کار به روش اخذ نمایندگی یا حق امتیاز شرکتی معروف هستید؟ بارسلون یکی از بهترین مکان‌ها برای گشایش شغل، اخذ نمایندگی شخصی و خرید فرانچایز برای شما است و فرانچایز شرکت La wash که یک لباسشویی، خشکشویی به روش سلف سرویس ایمن و آسان در بارسلونا است یکی از بهترین فرصت‌ها برای کسب درآمد برای مشاغل و فرصتی برای کاهش هزینه‌های شخصی است…

فرانچایز شرکت شستشوی لاواش در حال حاضر در کشورهای اسپانیا، پرتغال و کانادا حضور فعال دارد و دارای یک فرایند حرفه‌ای بین‌المللی قوی است و در حال حاضر با بیش از ۱۲۵ نمایندگی موفق و فعال و چندین پروژه ملی و بین‌المللی توانسته در میان فرانچایزهای معتبر در بارسلون در صدر لیست قرار بگیرد. شما نیز اگر در جستجوی یک فرانچایز موفق و خوشنام در بارسلون هستید می‌توانید به تجارت آنها بپیوندید و حق امتیاز شخصی خود را در بارسلونا با همکاری متخصصین مشاوره دهنده در این شغل راه اندازی کنید.

خرید فرانچایز در بارسلون

فرانچایز La wash چیست؟

فرانچایز لاواش نوعی اعطای حق امتیاز تاسیس شرکت لباسشویی، خشکشویی بسیار سریع، آسان و کم هزینه است که در بارسلون جایگاه خوبی را در میان کاربران این سیستم یافته است. سیستم کاربردی لاواش شامل جذب سرمایه گذاری قابل توجه و صرف هزینه کم و ناچیز و همچنین صرف زمان اندک است علاوه بر اینها امکان شستشوی شخصی لباس با دستگاه‌های تمام دیجیتال شستشو توسط فرد امکان پذیر است. در عین حال اما ممکن است که مقدار اندکی برای محیط زیست آلودگی ایجاد کند و هزینه‌هایی در برداشته باشد اما تا جایی که ممکن بوده است توجه به کاهش آلودگی‌ها در کنار تمیزی و پاکیزگی لباس‌ها در اولویت کار قرار گرفته است. LaWash هر ۳۶۵ روز سال فعال است و از ۷ صبح تا ۱۰ شب به ارائه خدمات شستشو و خشکشویی به شهروندان بارسلونایی می‌پردازد.

خرید فرانچایز در بارسلون

مزایا و پیشنهادات منحصر به فرد اخذ فرانچایز La wash

لاواش؛ شرکتی است که ارزش‌های خود را برپایه صداقت، تعهد کاری و حفظ ارزش و شأن مشتریان خود بنا نهاده است که هدف آنها این است که خدمت ایده‌آل و کم هزینه به مشتریان خود ارائه دهند که سودآوری خوبی نیز برایشان داشته باشد و در عین حال بهترین تجربه را برای کاربرانشان ایجاد نماید.
تیم La wash بسیار با تجربه، حرفه‌ای، متعهد به کار، آشنا با به روزترین و کم ضررترین مواد شوینده، آشنا با بازار مصرف کنندگان و اصول بازاریابی، ارتباطات گسترده جهانی و پروژه‌های مهندسی تاسیسات و صنایع پیشرفته و دیجیتال شست‌وشو و مدیریت تجارت بهینه بوده و عملکرد بسیار خوبی داشته است.

مزایای تجاری فرانچایز La wash

– سودآوری بالا با حداقل تلاش حضوری و کاری کارمندان (بدون کارمند در ۳۶۵ روز سال باز است).
– پیش پرداخت کاری آنی
– ارائه پشتیبانی و خدمات پیشرفته به مشتری هدف برای نمایندگی
– سود بالا در مقیاس اقتصادی
– کنترل از راه دور کسب و کار
– حداقل ۴۰ ماشین لباسشویی فعال در نمایندگی با ۲۴ ساعت
– خدمات همه روزه

فرانچایز algoritmics مدرسه برنامه نویسی و ریاضیات

این فرانچایز یک شرکت آموزشی فعال در بارسلون و بیش از ۳۵ کشور و ۲۰۰ شهر در جهان است که از جمله بزرگترین مدارس برنامه نویسی و ریاضیات برای کودکان ۵ تا ۱۷ ساله است که بیش از ۱۵۰۰۰۰ دانش آموز در آن مشغول به تحصیل هستند.

ترکیب آموزش آفلاین و آنلاین و برنامه نویسی و ریاضیات ساده، مهیج و سرگرم کننده همراه با بازی‌های ویدیویی کارتون و پروژه‌های stem همراه با پرورش روحیه تفکر انتقادی و استدلال منطقی و بالا بردن مهارتIT و برنامه ریزی پروژه از جمله کارهای صورت گرفته و برنامه‌های فعال در این آموزشگاه است.

خرید فرانچایز در بارسلون

مزایای اخذ فرانچایز algoritmics

– سرمایه گذاری کم
– راه اندازی پروژه سریع
– درآمد عملیاتی ظرف مدت کمتر از ۲ ماه فعالیت
– باز پرداخت سود ۱ساله
– معرفی و اعطا مکان و استاد در صورت درخواست
– نیاز به سرمایه‌گذاری حداقل ۳۰۰۰۰ دلار

فرانچایز Eazi_Apps برنامه موبایلی راه اندازی کسب و کار

شما میتوانید در قالب این شرکت برنامه‌های آیفون، آیپد، اندروید و موبایل باصرفه و مناسب را بدون هیچ گونه تجربۀ تخصصی و فنی و طراحی خاصی به مشاغل ارائه دهید.
هزینه حق امتیاز: ۸۹۹۵ یورو
مجموع سرمایه گذاری موردنیاز: ۷۹۹۵ پوند
شما می‌توانید با Eazi_ Apps بدون هیچ گونه تجربه فنی از کسب و کار موبایلی آن را راه اندازی کنید؛ از خانه کار کنید و تنها با یک Drag and drop ساده در حالی که پشت میز کارتان نشسته‌اید و یا در تختخواب مشغول استراحت و کار با موبایل هستید برنامه‌های پیچیده تلفن‌همراه بسازید و آنها را منتشر کرده و درآمد کسب کنید.
تنها با ۲ روز آموزش جامع می‌توانید کسب و کار موبایلی‌تان را شروع کنید و بدون مهارت برنامه‌نویسی برنامه بسازید؛ شما تنها با ساخت فقط ۴ برنامه تلفن همراه می‌توانید ۱۰۰ ٪هزینه مواد اولیه را به دست آورید.

فرانچایز وب سایت Eazi_ sites

اگر می‌خواهید یک تجارت موفق راه اندازی کنید خرید فرانچایز در بارسلون گزینه ایده آلی برای شما است که می‌توانید با استفاده از آن کسب و کار خود را بدون مهارت حرفه‌ای و کد نویسی خاصی شروع کنید با تحویل وب سایت‌های آماده و پیچیده به مشاغل محلی درآمد قابل توجهی کسب کنید. تیم توسعه دهندگان وب در این وبسایت سایت‌های سریعی را ایجاد و برقرار می‌کنند که به مشتریان شما در افزایش میزان فروش و درآمد کاری آنها کمک می‌کند.
– مجموع سرمایه گذاری مورد نیاز: ۹۹۹۵ دلار
– هزینه حق امتیاز: درصورت درخواست

خرید فرانچایز در بارسلون

فرانچایز کارخانه اسموتی smooth factory

کارخانه smooth factory یک خرده فروش بین المللی بسیار محبوب و با اسموتی‌های میوه‌ای واقعی و آب میوه‌های تازه فشرده شده و ماست یخ زده به همراه غذاهای سالم است که علاوه بر بارسلون در بیش از ۲۰ کشور دنیا حق امتیاز و نمایندگی فعال دارد.

نکات برجسته اصلی کارخانه اسموتی در بارسلون

– مدل کسب و کار ویژه پویا همراه با منوهای خاص و ویژه از بهترین مواد
– طرح‌های انعطاف پذیر فروشگاهی در مدل‌های مختلفی همچون کیوسکی، سنتی یا مدرن
– ارائه بهترین محصولات و آب‌میوه‌های ۱۰۰% طبیعی و فشرده تازه و اسموتی‌های واقعی میوه
– میزان کمترین حق امتیاز ۱/۵ تا ۲ ٪
– نیاز به سرمایه کم
– پشتیبانی اولیه و مداوم از طرف شرکت اصلی
– آموزش جامع نحوه عملکرد
– حداقل پول نقد مورد نیاز برای سرمایه گذاری ۲۱۲۰۰۰ یورو

منبع: franchise opportunities in barcelona

تازه‌های مستر ویزا

اطلاعات تماس خود را برای کارشناسان مستر ویزا ارسال کنید تا در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند

تبلیغات

قالب بتن
قالب بتن تسکو
مشاوره آنلاین واتساپ