مستر ویزا

شرایط دریافت اقامت اوکراین از طریق راه اندازی بیزینس در سال 2020

شرایط دریافت اقامت اوکراین از طریق راه اندازی بیزینس

قوانین اوکراین در مورد “وضعیت حقوقی اتباع بیگانه و افراد بدون تابعیت” و “مهاجرت” تصریح می‌کند که یک شهروند خارجی که حداقل معادل 100000 دلار در اقتصاد اوکراین سرمایه گذاری کند حق دارد درخواست اقامت دائم در اوکراین دهد. با وجود این که این رقم نسبتا کم است اما یکی از روش‌های کمتر استفاده شده برای درخواست مجوز است. شاید به این دلیل باشد که بسیاری از مهاجران همسران محلی دارند و از ازدواج برای درخواست اقامت دائم اوکراین استفاده می‌کنند. با این حال ازدواج با یک اوکراینی همیشه تنها گزینه برای خارجیانی نیست که مایل به ماندن دائم در اوکراین هستند. علاوه بر این اخیراً روش اخذ اقامت دائم بر اساس سرمایه گذاری ساده شده است و افراد می‌توانند به راحتی اقامت دریافت کنند. ثبت شرکت در اوکراین یکی از راه‌های قانونی برای مهاجرت به اوکراین و دریافت اقامت دائم به اوکراین است. یک LLC (به زبان اوکراینی – “TOV”) محبوب‌ترین شکل ساختار تجارت در اوکراین است. از جمله مزایای دیگر آن این است که این شرکت، مسئولیت محدود را ارائه می‌دهد و این بدان معنی است که مسئولیت مالکان، محدود به میزان سرمایه‌گذاری آنها در شرکت است. بخش‌های زیر اطلاعات مفصلی درباره شرایط دریافت اقامت اوکراین، روند مرحله به مرحله ثبت نام LLC، حداقل الزامات قانونی، اسناد ارائه شده برای ثبت نام ایالتی LLC و لیستی از اسنادی است که شما به عنوان بنیانگذار شرکت (سهامدار) باید برای ثبت نام به اوکراین ارائه کنید.

کد شناسایی مالیات
TIN یا شماره شناسایی مودیان مالیاتی برای مقاصد مالیاتی استفاده می‌شود و می‌تواند توسط سازمان تأمین اجتماعی یا وزارت دارایی صادر شود. این شماره یک کد شخصی ۱۰ رقمی با معنی خاص است تا افراد به صورت مناسبی شناسایی شوند.

امضای دیجیتال الکترونیکی
امضای دیجیتال در واقع یک نام کاربری و یک رمز است که در سیستم اسنادی به نام شما ثبت می‌شود. امضای الکترونیک در اغلب قراردادها، تراکنش‌ها و معاملات الکترونیکی در حکم کارت ملی، شناسنامه یا هر نوع سند دیگری عمل می‌کند و با استفاده از آن می‌توان سندیت متون الکترونیکی را بررسی کرد.

حساب بانکی
یک حساب بانکی برای بیزینس خود افتتاح کنید و حساب شخصی خود را با حساب کاری خود یکی نکنید. هنگامی که حساب‌های شخصی و تجاری‌تان با هم ترکیب می‌شوند، در صورت شکایت از شغل شما، دارایی‌های شخصی شما (خانه، ماشین و سایر اشیاء با ارزش) در معرض خطر هستند.

آدرس حقوقی شرکت
هر شرکت باید دارای یک نشانی ثبت شده محلی در اوکراین باشد که به عنوان محل کار و مدیریت شرکت شناخته شود و شرکت در آنجا فعالیت‌های خود را انجام دهد.

دفتر مجازی
هر شرکتی موظف است آدرس حقوقی محلی داشته باشد. یک دفتر مجازی همچنین برای شرکت‌هایی مناسب است که نیازی به دفتر فیزیکی ندارند.

مهر شرکت
بهتر است برای ثبت شرکت یک مهر تهیه کنید. استفاده از مهر برای شرکت طبق قوانین الزامی نیست اما در واقع به طور گسترده از مهر استفاده می‌شود.

ثبت نام کارآفرین خصوصی
رایج‌ترین شکل تجارت در اوکراین کارآفرینی خصوصی است. این محبوب‌ترین شکل مشاغل کوچک، تجارت و خدمات IT است.

مدیر موقت (نامزد)
ادغام شرکت اوکراین به تعیین حداقل یک مدیر نامزد نیاز دارد.

اقامت اوکراین از طریق خرید بیزینس

شرایط دریافت اقامت اوکراین از طریق بیزینس

– فرد سرمایه گذار حداقل باید ۱۶سال سن داشته باشد و مهمترین هدف او انجام تجارت و فعالیت تجاری در این کشور باشد.

– میزان سهام شرکت ۱۰۰ سهم است و شرکت می‌تواند از ۱ تا ۵ نفر سهام‌دار داشته باشد.

– حداقل میزان سرمایه ‌شرکت ۸۰۰۰۰ گریونی معدل ۱۰۰۰۰ دلار آمریکا باشد.

– فرد باید به صورت قانونی در کشور اوکراین اقامت داشته باشد.

– کارت شناسایی اوکراینی داشته باشد.

– همه مدارک خود را به سازمان ثبت اسناد تحویل داده باشد.

شرکت سهامی یک شرکت اقتصادی است که سرمایه آن به سهام تقسیم شده و مسئولیت صاحبان سهام محدود به مبلغ اسمی سهام آنها است. امروزه یک شرکت سهامی خاص و یک شرکت سهامی عام وجود دارد. شرکت سهامی عام شرکتی است که موسسین آن قسمتی از سرمایه شرکت را از طریق فروش سهام به مردم تامین می‌کنند و شرکت سهامی خاص شرکتی است که تمام سرمایه آن توسط موسسین تامین گردیده است. سهام شرکت‌های سهامی عام در تالار بورس قابل مبادله است.

یک سازمان عمومی یک انجمن از شهروندان است که برای تحقق منافع اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، مذهبی، حرفه‌ای و سایر اقشار مختلف ایجاد می‌شود. یک سازمان عمومی رایج‌ترین شکل اتحاد شهروندان است. نکته مثبت در فعالیت یک سازمان دولتی یا اتحادیه عمومی برخلاف تشکل‌های صنفی‌، دریافت وضعیت غیرانتفاعی است.

اتحادیه عمومی یک انجمن عمومی است ﮐﻪ در ﯾﮏ ﺣﻮزه ﺗﺨﺼﺼﯽ ﺧﺎص ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﮐﺮده و دارای ﺷﺨﺼﯿﺖ ﺣﻘﻮﻗﯽ و ﻣﺴﺘﻘﻞ ﻣﯽﺑﺎﺷﺪ.

دولت اوکراین استانداردهای حسابداری ملی را بر اساس استانداردهای مالی بین المللی اجرا می‌کند و همه شرکت‌های اوکراینی باید آن را رعایت کنند. شرکت‌های اوکراینی باید حساب‌ها، صورت‌های مالی و بازده سالانه را به مراجع ذیربط مربوطه ارسال کنند. اظهارنامه مالیاتی باید بصورت ماهانه تهیه و به وزارت آمار ارائه شود.

اقامت اوکراین از طریق خرید بیزینس

شرایط دریافت اقامت اوکراین بدین صورت می‌باشد که افراد موفق به اخذ ویزای کار اوکراین، پس از حدودا پنج سال کار در این کشور و پرداخت مالیات می‌توانند موفق به اخذ اقامت اوکراین شوند.

قانون کار (قوانینی که استانداردهای کار، شرایط کار و دستمزد را رعایت می‌کند) حداکثر ۴۰ ساعت کار در هفته، یک روز استراحت در هفته و حداقل ۲۴ روز مرخصی با حقوق در سال را در نظر می‌گیرد. حداقل سن اشتغال ۱۷ سال است؛ با این حال در برخی از صنایع سخت ممکن است مدیران از والدین رضایت نامه دریافت کنند.

قانون اوکراین حاوی استانداردهای ایمنی و بهداشت شغلی است، اما از آنجا که اجرای قوانین به صورت جدی وجود ندارد، معمولاً این موارد در عمل نادیده گرفته می‌شوند. به دلیل محدود بودن بودجه، تعداد معدودی از مقامات برای بازرسی به محل‌های کار مراجعه می‌کنند و قوانین کار برای تخلفات فقط مجازات‌های جزئی را در نظر می‌گیرند (بنابراین بسیاری از کارفرمایان پرداخت جریمه‌ها را به جای به روز کردن زمینه‌های کاری برای مطابقت با استانداردهای دولتی مقرون به صرفه‌تر می‌دانند).

مزایای اجازه اقامت در اوکراین
– حق حرکت و سکونت آزادانه در قلمرو اوکراین؛
– حق آموزش (از جمله آموزش رایگان برای کودکان)؛
– حق خدمات مالی در اوکراین (کارت، حساب، اعتبار، وام و غیره)؛
– حق در شرایط کاری مناسب (ساعات کار، استانداردهای بهداشت و ایمنی، حق تعطیلات)؛
– حق ادغام خانواده؛
– عدم نیاز به اخذ ویزا، پر کردن کارت مهاجرت، ثبت نام، پرداخت هزینه کنسولی؛
– حق ورود بدون عوارض وسایل نقلیه (برای استفاده شخصی)؛
– حق اخذ ویزا به کشورهای ثالث از اوکراین؛
– حق تأمین مستمری، کمک هزینه خانواده و تأمین اجتماعی (حداقل حمایت درآمد، مستمری بازنشستگی، خدمات درمانی و غیره).

ثبت نام یک شرکت اولین گام برای ایجاد مشاغل شخصی یا گامی در جهت بازسازی یک تجارت موجود است. ما به شما کمک خواهیم کرد که یک آدرس قانونی پیدا کنید، اسناد قانونی تهیه کنید، سیستم مالیاتی بهینه را انتخاب کنید و شما را راهنمایی می‌کنیم مجوزها و گواهی‌های مورد نیاز را دریافت کنید.

منبع: ukrainian permanent resident

تازه‌های مستر ویزا

اطلاعات تماس خود را برای کارشناسان مستر ویزا ارسال کنید تا در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند

تبلیغات

قالب بتن
قالب بتن تسکو
مشاوره آنلاین واتساپ