مستر ویزا

نرخ مالیات بردرآمد در اسپانیا

مالیات بردرآمد در اسپانیا

پرداخت مالیات ساکنان اسپانیا که درآمد دریافتی خود را در سال ۲۰۱۷ اعلام می‌کنند، در ماه مه و ژوئن ۲۰۱۸ ارائه می‌شود. مهلت ارایه میزان درآمد و پرداخت مالیات در تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۱۸ می‌باشد. مالیات‌ها بین دولت مرکزی و منطقه‌ای تقسیم می‌گردد. این تقسیم قبل مساوی بود اما از سال ۲۰۱۱ هر منطقه خود مختار اسپانیا قادر به تنظیم نرخ مالیات و باندهای مالی خود بوده است به صورتی که ساکنین هر منطقه خود مختار نرخ‌های مالیات بر درآمد را به گونه‌ای متفاوت از یکدیگر پرداخت می‌کنند.

اکثر خارجی‌ها در صورت اقامت ۱۸۳ روز یا بیشتر در طول سال، مشمول پرداخت مالیات بر درآمد خواهند شد. ساکنان باید یک بازده مالیاتی از جمله درآمد خود در سراسر جهان را ارائه دهند، مگر اینکه درآمدشان کمتر از حدهای معقول کشور باشد. زوج‌های متاهل می‌توانند یک درآمد مشترک ایجاد کنند یا اینکه جداگانه درآمد خود را اعلام کنند. مفاهیم مالیاتی، مالیات‌های جداگانه و مالیات‌های مشترک بسیار مهم هستند و زوج‌ها باید بهترین گزینه را در نظر بگیرند.

شهر مادرید جزو ۱۰ شهر برتر جهان برای زندگی شناخته شده است:
و همچنین بهترین شهر اسپانیا برای زندگی کردن می‌باشد.
شهر بارسلونا نوزدهمین شهر جهان برای زندگی می‌باشد.

مادرید و بارسلونا تنها شهرهای اسپانیایی هستند که در رتبه بندی سالانه مجله انگلیسی Monocle (که در مورد کیفیت زندگی در شهرهای جهان مطلب می‌نویسد) جزو شهرهای برتر قرار دارند.

بویژه، مادرید در این رتبه بندی جایگاه هفتم را دارد (در مقایسه با سال قبل سه رتبه پیشرفت کرده است) در حالیکه بارسلونا در جایگاه نوزدهم قرار دارد.

در مورد مادرید، کارشناسان از نقطه نظر تنوع فرهنگی، تعهد به کسب و کار، همچنین پر جنب جوشی فرهنگی و داشتن مکانهایی برای اوقات و فراغت ان را ارزش گذاری می‌کنند.

نرخ مالیات بردرآمد در اسپانیا

مالیات بردرآمد در اسپانیا

مادرید یکی از شهرها با بهترین روند تکاملی از لحاظ کیفیت رده بندی زندگی توسط Monocle شناخته شده، که از جایگاه بیستم در سال ۲۰۱۲ به جایگاه هجدهم در ۲۰۱۳ صعود یافته و جایگاه دهم را در ۲۰۱۷ به خود اختصاص داده است.

در مورد بارسلونا، در عوض سیر تکاملی این شهر و هزینه زندگی و رابطه تنگاتنگی که با توریسم دارد کارشناسان گرایش مجدد مناطق صنعتی به املاک مسکونی را در میان دیگر جنبه‌ها بیشتر مورد توجه قرار داده‌اند، ۱۰ شهر برتر جهان در سال ۲۰۱۸ ، مونیخ(آلمان)، توکیو(ژاپن)، وین(اتریش)، زوریخ(سوئیس)، کپنهاک(دانمارک)، برلین(آلمان)، مادرید(اسپانیا)، هامبورگ(آلمان)، ملبورن(استرالیا) و هلسینکی(فنلاند) شناخته شده‌اند.

برای آماده سازی این گزارش بیش از ۶۰ پارامتر مختلف مورد بررسی قرار گرفته است، ازجمه مواردی مانند امنیت، آب و هوا، کیفیت سبک معماری ،حمل و نقل عمومی، تولرانس، دسترسی به طبیعت، طراحی شهر، میزان جرم و جنایت، شرایط بیزینس، سلیقه در غذا، خرده فروشی، مراقبتهای پزشکی و غیره.

خرید خانه برای اجاره به یک گزینه برای سرمایه داران کوچک تبدیل شده است برای کسانی که انتظار مقداری بهره از سرمایه‌شان دارند. بر اساس یک گزارش از idealista، درآمد حاصل از سرمایه گذاری در مسکن و املاک در سه ماهه اول سال ۲۰۱۸ به دلیل تقویت تقاضا برای اجاره، از ۶ درصد افزایش در سال گذشته به ۷.۸ درصد افزایش یافته است.

در این خصوص نرخ بهره سه برابر بیشتر از اوراق قرضه دولتی ۱۰ ساله ارائه شده است. بازده سرمایه گذاری در مسکن اجاره‌ای به دلیل افزایش تقاضای اجاره در حدود ۷.۸٪ از ۷.۱٪ در سال گذشته افزایش یافته است. با توجه به این گزارش، که مربوط به قیمت فروش و اجاره املاک و مستغلات محاسبه شده است بنگاه‌های تجاری همچنان سودآورترین دارایی‌های سرمایه گذاری هستند.

خرید یک زمین تجاری برای اجاره در اسپانیا سود ناخالص ۸.۹٪، در مقایسه با ۸.۳٪ در سال قبل را ارائه می‌دهد. دفاتر اداری بازده ۸٪ را ارائه می‌دهند، در حالی که سال قبل مقدار آن ۷.۵٪ بود. گاراژها از آن نوع املاک تجاری هستند که در سال جاری کمترین افزایش میزان سودآوری را داشته‌اند و از ۵.۴ درصد در سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ به ۵.۶ درصد در امسال رسیده‌اند.

.مالیات بردرآمد در اسپانیا

خانه های نوساز ۵٪ در سال ۲۰۱۷ افزایش قیمت پیدا کردند.

قیمت اجاره ملک در اسپانیا به صعود خود ادامه می‌دهد، با افزایش ۱۸.۴٪ در سال ۲۰۱۷.

در بارسلونا اگرچه این شهر همچنان از گران‌ترین شهرها برای اجاره ملک می‌باشد طبق گزارش منتشر شده توسط پورتال املاک یدالیستا، قیمت اجاره ۱۸.۷٪ بیش از قیمت سال قبل می‌باشد.

سال ۲۰۱۷ بی شک بهترین سال اجاره ملک در اسپانیا بوده، زیرا قیمتها در سراسر اسپانیا صعودی بوده است.

اگرچه به قول فرناندو انکینار، رئیس مطالعات یدالیستا، روند رو به رشد قیمت در سه ماهه آخر سال ۲۰۱۷ بالاتر رفته بود.

شهرهای سانتا کروزتنریفه و لاس پالماس مراکز استانی هستند که اغلب به ترتیب ۲۲.۷٪ و ۲۲.۵٪ افزایش قیمت داشتند. در سه ماه آخر سال ۲۰۱۷، ایالت کاتالون با کاهش ۰.۷٪ روبرو بود.

در بالئار، قیمت اجاره ملک در سه ماه آخر سال ۲۰۱۷ به ۲۲.۱٪ افزایش پیداکرد.

از سپتامبر ۲۰۱۷ قیمت اجاره مسکن در بارسلونا ۴.۶٪ در مقایسه با سه ماهه آخر سال ۲۰۱۶ مقداری کاهش را تجربه کرد.

در این راستا، در ماه دسامبر۲۰۱۷ بهای اجاره در پایتخت کاتالونیا ۲.۷٪ کمتر از همان ماه در سال ۲۰۱۶ بود.

از ماه سپتامبر، نرخ اجاره در بارسلونا کاهش ۴.۶٪ نسبت به سه ماهه سال قبل ۲۰۱۶ داشته که طبق گزارش یدالیستا سرتاسر کاتالونیا، نرخ‌های اجاره ۸.۸٪ درصد افزایش متوسط سالانه داشت.

منطقه‌های سیو داد و یا بارسلونا، منطقه‌هایی با گران‌ترین مسکن اجاره‌ای در بارسلونا می‌باشند:

گرانترین خانه‌های اجاره‌ای در مادرید پایتخت کشور اسپانیا قرار دارد.

از لحاظ منطقه‌ای، منطقه سالامانکا قیمت اجاره بیشتری داشته است ۱۶٪ بیشتر از سال ۲۰۱۶.

تنها در این منطقه از مادرید، چمبری، نرخ رشد سالانه منفی است، ۱.۴٪ کمتر طبق گزارش یدالیستا.

در اواخر ۲۰۱۷، تمام جوامع خودمختار، قیمت‌های بالاتر از سال قبل را ثبت کردند.

بزرگترین افزایش قیمت در جزایر قناری بوده که طبق گزارش یدالیستا صاحبان ملک ۲۷.۸٪ بیشتر از سال ۲۰۱۶ اجاره ملک خود را افزایش دادند.

تازه‌های مستر ویزا

اطلاعات تماس خود را برای کارشناسان مستر ویزا ارسال کنید تا در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند

تبلیغات

قالب بتن
قالب بتن تسکو
مشاوره آنلاین واتساپ