مستر ویزا

هزینه تحصیل در آلیکانته

هزینه تحصیل در آلیکانته

مدرسه اروپایی آلیکانته دارای ۴ بخش زبان اسپانیایی، انگلیسی، فرانسوی و آلمانی است که کلاس‌های اضافی زبان هلندی، ایتالیایی و پرتغالی نیز توسط این مدرسه ارائه می‌شود، این موسسه ۲ بخش فعال مدارس پیشرفته و دانشگاهی دارد. سرویس اتوبوس مستقر در سیستم آموزشی و حمل و نقلی مدرسه در کاهش هزینه‌های تحصیلی در این مکان تا حدود بسیار زیادی نقش داشته است. مدارک ارائه شده توسط این سیستم آموزشی مطابق با پیشرفته‌ترین سیستم‌های آموزشی روز دنیا بوده و دیپلم آن تحت لیسانس اروپا داده می‌شود و بسیار معتبر است. از آنجایی که فعالیت‌های فوق برنامه و تدریس در این موسسه اغلب تا عصر ادامه می‌یابد؛ وعده ناهار توسط مدرسه داده می‌شود که بسیار با کیفیت و مورد پسند دانش‌آموزان و دانشجویان این موسسه قرار گرفته است. در سیستم آموزشی این دانشگاه هم چنین باشگاه‌های فعالیت ورزشی و کارگاهی به صورت کاملاً رایگان ارائه می‌شود. مدرسه اروپایی آلیکانته رده‌های سنی ۴ تا ۱۸ سال با دوره‌های آموزشی مهدکودک، ابتدایی و متوسطه را مورد آموزش و تدریس قرار می‌دهد و هزینه سالانه تحصیل در آن از ۳۱۶۷ یورو تا ۵۹۳۸ یورو متغیر است. اکثر رشته‌های دانشگاه آلیکانته به زبان اسپانیایی ارائه می‌شود و دانشگاه برای دانشجویان خارجی، دوره آموزش زبان اسپانیایی برگزار می‌کند. تنها تعداد محدودی از رشته‌ها مثل علوم کامپیوتر و کسب و کار به زبان انگلیسی تدریس می‌شوند همچنین مقطع دکترا نیز به زبان انگلیسی برگزار می‌شود.

هزینه‌های مدرسه در سال اول تحصیل بر اساس هزینه‌های تحصیلی منتشر شده برای سال تحصیلی ۲۰۲۰-۲۰۲۱ برای کودک ۴ ساله در کودکستان سطح ۲ این مجموعه شهریه سالانه ۳۱۶۷ یورو پیش بینی و ارزیابی کرده است و این مقدار هزینه برای سطوح بالاتر و سنین ۵ تا ۱۸ سال بر اساس جدول زیر متغیر است.

– در سال دوم رده k3 هزینه ۳۱۶۷ یورو
– در سال سوم رده G1 هزینه ۴۳۵۴ یورو
– در سال چهارم رده G3 هزینه ۴۳۵۴ یورو
– در سال پنجم رده G4 هزینه ۴۳۵۴ یورو
– در سال ششم رده G5 هزینه ۴۳۵۴ یورو
– در سال هفتم رده G6 هزینه ۵۹۳۸ یورو
– درسال هشتم رده G7 هزینه ۵۹۳۸ یورو
– در سال نهم رده G8 هزینه ۵۹۳۸ یورو
– در سال دهم رده G9 هزینه ۵۹۳۸ یورو
– در سال یازدهم رده G10 هزینه ۵۹۳۸ یورو
– در سال دوازدهم رده G11 هزینه ۵۹۳۸ یورو
– در سال سیزدهم رده G12 هزینه ۵۹۳۸ یورو

هزینه‌های آورده شده در جدول بالا تنها جهت ارائه گزارش سالانه موقت بوده و قابل تغییر است و مدارس ممکن است برای هر سال تحصیلی مبلغ هزینه دریافتی خود را افزایش دهند یا بدون تغییر بگذارند.

تخفیف هزینه‌ها
– به فرزنددوم – ۵۰٪ تخفیف
– به فرزند سوم – ۷۵٪ تخفیف

هزینه تحصیل در آلیکانته

هزینه تحصیل در دانشگاه آلیکانته

موسسه آموزشی دانشگاهی دی آلیکانته یا دانشگاه آلیکانته در سال ۱۹۷۹ در کشور اسپانیا تاسیس شد. این دانشگاه یک موسسه عالی دولتی در اسپانیا و دارای پردیس شهری UA واقع در شهر آلیکانته است.

رتبه بندی دانشگاه آلیکانته در بین دانشگاه‌های برتر جهانی

دانشگاه دی آلیکانته یک دانشگاه اروپایی در سطح بالا و با جایگاه قدرتمندی در بین ۲۰ دانشگاه برتر اسپانیا بوده و همچنین در بین بهترین دانشگاه‌های جهان رتبه خوبی دارد. دانشگاه دولتی آلیکانته (UA) در سال ۱۹۷۹ تاسیس شد. پردیس اصلی دانشگاه در نزدیکی شهر آلیکانته در شمال اسپانیا قرار دارد. در حال حاضر بیش از ۲۷۰۰۰ دانشجو در آن مشغول به تحصیل هستند. دانشگاه آلیکانته بیش از ۵۰ دوره آموزشی به دانشجویان ارائه می‌دهد و بیش از ۷۰ دپارتمان و پنج مرکز تحقیقاتی در زمینه‌های علوم اجتماعی و حقوق، علوم تجربی، تکنولوژی، هنر، آموزش و علوم بهداشتی مشغول به فعالیت هستند.

سیستم آموزشی دانشگاه

دانشگاه آلیکانته به عنوان یک دانشگاه بزرگ و پیشرفته با بیش از ۲۹۰۰۰ دانشجوی داخلی و خارجی و با کادر علمی فعال و دوره دیده از ۲۵۰۰ معلم و استاد به آموزش و تدریس انواع برنامه‌های درسی بین‌المللی در سطح اروپایی می‌پردازد که می‌توانید همه اخبار و رویدادهای روزانه این دانشگاه را در شبکه‌های اجتماعی مختص این دانشگاه در Facebookو YouTube دنبال کنید.

میزان هزینه شهریه و روند درخواست تحصیل

هیئت علمی مسئول پذیرش دانشجو و دانش پژوه این دانشگاه هر دو نوع گواهینامه عملکرد تحصیلی قبلی شخص و نتایج آزمون ورودی وی را ارزیابی می‌کنند که در طول پذیرش بیش از ۷۰ درصد از متقاضیان تحصیل در این دانشگاه موفق به ورود به سطح بالاتر تحصیلی شده و اجازه تحصیل می‌یابند. اخیراً دانشگاه آلیکانته در اقدامی جدید تصمیم بر آن گرفته است که سیستم آموزشی خود را ترمیک نموده و سال تحصیلی خود را به ترم تقسیم کند این دانشگاه همچنین به عنوان یک دانشگاه دولتی به دانشجویان برجسته خود بورسیه تحصیلی اعطا می‌کند.

هزینه تحصیل در آلیکانته

پذیرش دانشگاه آلیکانته

شانس بالای ثبت نام و پذیرش دانشجو در دانشگاه: هنگام اقدام برای درخواست به دانشگاه‌های برتر خارج از کشور شما با بااستعدادترین و برجسته‌ترین متقاضیان از کشورهای مختلف رقابت خواهید کرد و طبق آمار کمتر از ۱۰ ٪ از متقاضیان در این رقابت پیروز می‌شوند. موفقیت هر متقاضی مبتنی بر اسناد و مدارک لازم مورد ارائه در فرم تقاضانامه بوده که بر اساس آن کمیته ارزیابی و پذیرش دانشجو امکان مصاحبه را در مرحله بعدی فراهم می‌کنند.
استفاده از متخصصین و مشاوران آموزش‌دیده: موسسات آموزشی خارج از کشور قوانین و اساسنامه‌هایی دارند که تنها با مشورت گرفتن از مشاوران آموزش دیده و متخصصین آگاه به این امر می‌توان از روش‌های قابل اعتماد و اثبات شده و استراتژی‌های پذیرش موفقیت آمیز استفاده کرد. دانشجویان متقاضی تحصیل در دانشگاه آلیکانته جهت جلوگیری از اتلاف وقت و همچنین هزینه‌های هنگفت و تمرکز بر آزمون ورودی و افزایش مهارت زبانی باید به این متخصصین و مشاوران اعتماد کنند.
ذخیره پول: مشاوران و متخصصان امر مهاجرت دانشجو به اسپانیا حتی با بودجه محدود نیز قادر به ارائه شایسته‌ترین مشاوره‌ها جهت استفاده از سیستم آموزشی منحصر به فرد حاکم در دانشگاه بوده و استراتژی ثبت نام و آموزش را تدوین کرده و مسیر را جهت کاهش هزینه‌های کلی پذیرش و پس انداز تحصیلی فراهم می‌کنند و راه‌های دریافت کمک هزینه و بورسیه را نشان می‌دهند.

هزینه کلی تحصیل و زندگی در آلیکانته

به طور کلی هزینه‌ها ممکن است برای هر برنامه متفاوت باشد و شامل هزینه‌های پرداختی در تهیه مسکن، اجاره، هزینه خوراک و پوشاک و تهیه کتاب، ابزار آلات مورد نیاز در تحصیل و حمل و نقل شود و هزینه زندگی در اسپانیا به طور کلی سالانه ۹۵۰۰ یورو به صورت تقریبی بسته به شخص متغیر است و شهریه ۶۰۰ یورویی را در هر ترم می‌طلبد. این دانشگاه به تازگی امکانات مسکن و اقامتی مناسبی را برای متقاضیان خارجی خواستار مسکن رایگان فراهم نموده است که می‌توانید از این امکانات استفاده نمایید.

منبع: university of alicante

study in alicante

تازه‌های مستر ویزا

اطلاعات تماس خود را برای کارشناسان مستر ویزا ارسال کنید تا در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند

تبلیغات

قالب بتن
قالب بتن تسکو
مشاوره آنلاین واتساپ