مستر ویزا

والنسیا مسبب رشد اقتصادی اسپانیا

والنسیا مسبب رشد اقتصادی

موسسه ملی آمار (INE) اخیرا گزارش داده است که والنسیا باعث رشد اقتصاد در اسپانیا و ۳.۶٪ بهبود تولید ناخالص داخلی آن (GDP) در طول ۲۰۱۵ نسبت به سال قبل شده است.

به گزارش INE، ایالت‌هایی که در افزایش متوسط درآمد ​​(از اواخر سال ۲۰۱۴) ۳.۲٪، در طول یک دوره بودند: مادرید مقام دوم و کاتالونیا مقام سوم را در رشد تولید ناخالص داخلی داشته‌اند.

پیشروی به سمت صادرات، به خصوص گستردگی در صنعت خودرو، مواد غذایی و بسیاری از فعالیت‌های سنتی و تولیدات صنعتی، کلید این روند در بهبود ثروت اقتصادی اسپانیا بوده است.

در میان رکود اقتصاد چین، برخی از کشورهای تازه ظاهر شده و بحران مالی که در جهان برقرار است، اقتصاد والنسیا در مسیر رشد باقی مانده است. از این سه جامعه، چهار جامعه دیگر رشد واقعی در تولید ناخالص داخلی نزدیک به میانگین ملی ۳.۲٪ را داشتند. به طور خاص، جزایر بالئاریک و کاستیا-لامانچا کمی بالاتر از حد متوسط ​​بودند، در حالی که آندلس و گالیسیا کمی پایین‌تر بودند.

در مجموع، پنج جامعه در سال ۲۰۱۵ بالاتر از میانگین ملی رشد داشتند و دوازده جامعه به علاوه سئوتا و ملییا، کمتر از میانگین متوسط رشد بودند.

والنسیا مسبب رشد اقتصادی
والنسیا باعث رشد اقتصاد در اسپانیا و ۳.۶٪ بهبود تولید ناخالص داخلی آن در طول ۲۰۱۵ نسبت به سال قبل شده است

جوامع با رشد پایین‌تر از متوسط درآمد ملی

افزایش کمتر در تولید ناخالص داخلی در کانتابریا (+ ۲.۶٪) پس از ان آراگون و شهرستان مستقل ملییا (+ ۲.۷٪)؛ لاریوخا و جزایر قناری (+ ۲.۸٪)؛ کاستیا و لئون و ناوارا (٪ ۲.۹ +)؛ سئوتا و اکسترمادورا (+ ۳٪) و باسک، مورسیا و آستوریاس، با رشد ۳.۱ درصد.

در همه آنها INE تاکید کرد که تمام مناطق، به علاوه سئوتا و ملییا سال گذشته بالاتر از حد برآورد برای تمام اتحادیه اروپا (۱.۸٪) افزایش در تولید ناخالص ملی داشته است.

بولوگنا توافق‌های وزرا از کشورهای اروپایی برای مطمئن بودن از مقایسه استانداردها و کیفیت تحصیلات عالی است. این روند یک مکان برای آموزش عالی اروپا تحت عنوان کنوانسیون پذیرش لیسبون ایجاد کرده است. این نام بعد از دانشگاه بولوگنا نامگذاری شد که طبق آن بولوگنا توسط وزرای آموزش و پرورش از ۲۹ کشور اروپایی در سال ۱۹۹۹ امضا شد.

این فرآیند به دیگر کشوهای عضو کنوانسیون فرهنگی اروپا نیز منقل شد و نشست‌های دولتی در پراگ (۲۰۰۱)، برلین (۲۰۰۳)، برگن (۲۰۰۵)، لندن (۲۰۰۷) و لوان فرانسه (۲۰۰۹) در این خصوص برگزار شد.

قبل از مشخص شدن امضای بولوگنا، Magna Charta Universitatum، در جلسه رئیسان دانشگاه در جشن سالگرد ۹۰۰ امین سالگرد دانشگاه بولوگنا (و دانشگاه‌های اروپایی) در سال ۱۹۸۸ موضوع طرح بیانیه بولوگنا مطرح شده بود. بولوگنا تا کنون ۵۰ عضو فعال داشته است.

تازه‌های مستر ویزا

اطلاعات تماس خود را برای کارشناسان مستر ویزا ارسال کنید تا در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند

تبلیغات

قالب بتن
قالب بتن تسکو
مشاوره آنلاین واتساپ